Próbáltam több féle képpen bekötni, de csak egyféle képpen működött a motor. És ekkor pont fordítva. Szerintem a japán potija pont fordítva van bekötve, ezért nem úgy működik, mint az enyém.
Szerintem én ezt úgy fogom tudni csak orvosolni, ha veszek még egy magasságállító potmétert és akkor külön-külön állítom be a kettő lámpa magsságát.
Elsőre nehéznek tűnhet a dolog, de ha egyedül megyek, akkor mindegyik max-ra van állítva, ha meg beülnek hátra, akkor meg leszedek mindegyikből vmennyit, azt úgy is látom majd...
Már csak akkor az a kérdésem, hogy a japán és az angol potija akkor más vagy ugyan az, fordított polaritással bekötve? Csak mert ha más, akkor a japánt kell keresnem majd a bontókban...
A rajz alapján ugyanaz a kapcsoló, de meg kéne nézni, hogy kólönbözik-e a típus szám - nekem nincs EPC-m.
Én azért megnézném, hogy szét lehet-e szedni a magasság állító motort, valószinüleg ott kéne csak átkötni egy madzagot a pluszról 0-ra vagy fordítva.
Köszönöm a segítséget! Nekem nincs rajzom hozzá, de próbálok akkor majd ezügyben érdeklődni. Amúgy neked a kocsihoz milyen rajzod van? Van hozzá repair/wiring manual-od? Nekem csak a fateréhoz van, az szoktam használni az enyémhez is, ha tudom. Amúgy mi az EPC? Nem ismerem ezt a rövidítést.
A magasság állító motort nem egyszerű szétszedni, van 2 patent fogja oldalanként. Meg közötte van egy tömítés is, szerintem utána nem lehet összerakni már úgy hogy faintos legyen.
Amúgy ha csak egy szimpla polaritás cserével megoldható lenne a dolog, akkor már nem is lenne gond, mert kipróbáltuk fordított polaritással is, de úgy nem ment a motor. Lehet, hogy van benne egy egyenirányító is, csak minek, azt nem tudom.
Eléggé tanácstalan vagyok, nem tudom, hogy szórakozzak-e még a motorral, bekötésekkel vagy vegyek egy másik kapcsolót, azt bekössem arra.