Gyerekek, olyat írok, hogy besza, behu:
Némileg hiányos hatos golfunk helyett kaptunk egy Splash-t, csereautónak, amiben átvételkor 9 (kilenc) kilóméter volt, vagyis zsírúj.
Vadító narancsvörösmetál, csili-vili egyébként.
A betér hatalmas, saját magam mögé simán beülök, a Borában egy pöppet szűkebb, a hatos golf szintjén mozog eme kvalitása.
Csomagtartó az egy nulla, egy sörösrekesz sem fér bele, nemhogy más.
Műszerfalát a Miniról koppintották, egyébként informatív delejes piros színű a háttérvilágítása. A gag az a forulatszámmérő, tojás a műszerfal tetején.
Mint egy HVCS tunnyigótón az utólagos.
Kormány multifunkciós, jófogású. Motor egyhárom agyonfojtott, agyhalott, talán a bejáratást követően jobb lesz.
fedézleti kompjútert a műszerfalról lehet állítani (!!!!), menet közben életveszélyes. Egyébként nem jöttem még rá, hogy melyik funkció mire jó, mert semmi nem úgy működik a BC-n, ahogy a VW-nél, Opelnél, vagy akár a Renaultban.
A feltételezett pillanatnyi fogyasztás alapjáraton 30.00 km/liternél (igen a mértékegység ez) áll, ha nyomom a gázt, haslandó akár 10 literig is lemenni, annál alább nem adja, jellemzően 12 literes magasságban van, sima, normális városi menetben.
A tankban a BC még 370 km-et jósol. Hétvégén jön egy pályázás....
Amúgy vezetni nem rossz, kicsi, tömör. A sebváltó körül az a féltengely gumiharang, az nagyon retró, mint a Ladán, csak az sokkal kisebb, esztétikus, ez óóóóriási.
A piros mező 6500 rpm-nél, 3000-ig forgatva, tartja a forgalommal a lépést. Kettőezer alatt agyhalott. Kuplung, kormány könnyű, lóti-futi kocsi.