üdv Dani!
Én a futóművet szoktam emelni, ahol biztonságos, pl nagy csavaroknál, lengőkar stb.
Elöl simán betolható a lengőkar hátsó csavarjához a krokodilemelő, első kerék mögött közvetlen.
Vagy alul a taposó magasságában megy a kasztniban hosszirányban egy váll, azt is lehet emelni, ha nincs elrohadva az alja.
Hátul pedig a hosszstabilizátor előre néző tartókonzoljánál szoktam megemelni, úgy, hogy ne csússzon el.
Ékelés, kézifék és sebesség, plusz fix talaj, legalább az emelés pontján egy erős deszkával stb, biztosítani ajánlott!!---
Tegnap elkészült a hátsó rész alvázvédelme, gumi fékcsövek is kicserélődtek újakra!
Nagy hiányosság, hogy a jobb hátsó kerékjáratban nincs dobbetét, rohadásra sokkal hajlamosabbá téve az egészet... Főleg a hátsó sárpofozóhoz betelepülő sarat, sós trutymót..
A másik oldalon ennek nyoma sincs!
Készitettem ezért a jobb oldalra is egy kis sárelvezető műanyag betétet, ami azért elég távol lesz remélhetőleg a kipufogótól.
Egyébiránt kb a hátsó ülések vonalától hátrafelé kicserélve az összes fém fékcső rézre, plusz a gumicső is.
Felületi rozsda volt jellemző egy-egy helyen, amit Koranttal kezeltem, 1-1 az egyben higítás nélkül ecsettel, két rétegben, majd Motip alvázvédő szórópisztollyal és eccsettel gazdagon.
A tank le lett véve, egyrészt a festés jobb hozzáférhetősége miatt, másrészt le lett kezelve ő is és a felfogató pántok is!
Pár évet még biztosan együtt töltünk, ha sok pénz lesz azért, ha nem, akkor pedig amiatt!
Munkába járós autó lett a kicsike, napi 65 km a minimum, minezt autóúton. Az elmúlt évben pont 20 E km-t gurultunk, természetesen hiba nélkül!
Fogyasztás átlag 5.5-6.0 liter közé esik már régóta.
Mivel sok az esti járat is, a menetfényeket meg kinyírtam
, a ködlámpatakaró műanyagot házasítottam egy pár
Wesem szúrófénnyel (2x55W), ami a reflektorral működik együtt és mi tagadás így már látni is valamit!