Hát köszönöm fiúk mégegyszer a tanácsokat műszerfalügyben. AZ izzócsere a hétvégén sikerült, de ennek ellenére a háttérvilágítás ugyanolyan halvány mint volt!
Viszont megosztom a tapasztalataimat, ha már itt vagyok:
Leszedtem az alsó burkolatot a kormány alatt, de onnan egyáltalán nem sikerült beférnem a km-óra spiráljához (Van keresztbe egy merevítő cső, és még némi fémlemezek, amitől egyáltalán nem tudtam odaférni), viszont a motortér felől széthúzás nélkül is sikerült 5-6 cm-t engedni a spirálon, így gyakorlatilag a külső fekete keretet leszedve némi ügyeskedéssel és nőgyógyászokat megszégyenítő kézügyességgel sikerült kicserélnem az izzókat.
Mindössze tehát a hátsó 3 elektromos csatlakozóköteget kellett lehúzni felül (ez sem volt egyszerű).
És utána be tudtam férni kézzel felülről a kis bajonettzáras aljatokhoz hátul (itt előny a kis kézméret).
Persze előtte a műszerfalegység 3 csavarját (2 lent, 1 fent középen) ki kellett szedni, hogy az egész egység tudjon valamennyit mozogni (amennyit a spirál engedi).
Szóval végülis sikerült a művelet, de valóban előismeretek nélkül csak a súlyos megszállottaknak ajánlott.
Ja és még valami, a műszerfalizzó végül valóban rizsszemizzó azaz T5 (vagy más jelöléssel W2x4,6d) 12V-os és 1,2W-os.