Nah srácok kezdjül az elején!
Nem védeni akarom a tagott mert ha ilyen kocsija van tökéletesen kellene tudni leírni Carlos Saintz nevét, szal elég egy ratyi lehet! De technikailag semmi akadálya a 300 lónak alatta.
A Celica motorja a 3S-GTE gyárilag 1,6 bar nyomásra lett tervezve, de mégis alatta használjuk bõven 0,7 barral. Most a tag egy alacsony nyomású folytó szeleppel emelt rajta 0,5 bar-t igy kb hozott 50-60 lovat. A C.S. Gyárilag tudjuk hogy nem felel meg a sima GT-Four teljesítményével, mert az az ST185ben csak 208 Le. A C. S. gyárilag 265 Le!
Motorikusan lehet több is mint 300Le a gép de a kerekeken csak 300 Le jön le... szerintem egész szép lenne tõle így!
Nem?
:toy:
Ha a lóerõk számát is olyan pontosan írta, mint az autója nevét, akkor a többit se hiszem...
én hiszek neki mert ha tényleg CS akkor 50 lovat simán tud hozni 1,2 bárral
csak a kérdés,h meddig....