Szerző Téma: Celica  (Megtekintve 604329 alkalommal)

0 Felhasználó és 3 vendég van a témában

toytib

  • Újonc
  • *
  • Hozzászólások: 21
Celica
« Válasz #165 Dátum: 2007.07.16 23:56:59 »
Az ECU-t kiolvastad már? (hibakódok?)
dv...tibcsi

Szepi_EP71

  • Mindig itt van
  • *****
  • Hozzászólások: 654
Celica
« Válasz #166 Dátum: 2007.07.17 18:09:55 »
Holnap reggel megyek el Kiolvastatásra mert akkor kaptam idõpontott a Szervizben...

Idézetet írta: "toytib"
Az ECU-t kiolvastad már? (hibakódok?)
gy Toyota sosem hagy cserben...

toytib

  • Újonc
  • *
  • Hozzászólások: 21
Celica
« Válasz #167 Dátum: 2007.07.17 18:36:31 »
Miért nem te olvasod ki??? :banging:
Ezért fizetsz?
Vagy ajándékba csinálják?
dv...tibcsi

Szepi_EP71

  • Mindig itt van
  • *****
  • Hozzászólások: 654
Celica
« Válasz #168 Dátum: 2007.07.17 19:17:42 »
Nem tudom hogy kell :(
Egyébbként 3500 forintért csinálják meg

Idézetet írta: "toytib"
Miért nem te olvasod ki??? :banging:
Ezért fizetsz?
Vagy ajándékba csinálják?
gy Toyota sosem hagy cserben...

toytib

  • Újonc
  • *
  • Hozzászólások: 21
Celica
« Válasz #169 Dátum: 2007.07.17 22:19:10 »
Hûûûûûûûûûûûû!

Ezt így egy kicsit bonyolult leírni.
Na mindeggy, ha holnap megcsinálják, úgy a tuti.
Csak arra gondoltam hogy már régóta foglalkozol TOYOTÁKKAL akkor tudod, csak nem jutott eszedbe :otlet:
dv...tibcsi

Szepi_EP71

  • Mindig itt van
  • *****
  • Hozzászólások: 654
Celica
« Válasz #170 Dátum: 2007.07.18 23:30:03 »
Eddig csak Starletem volt P7eske azokban nincs motor vezérlõ :(

Idézetet írta: "toytib"
Hûûûûûûûûûûûû!

Ezt így egy kicsit bonyolult leírni.
Na mindeggy, ha holnap megcsinálják, úgy a tuti.
Csak arra gondoltam hogy már régóta foglalkozol TOYOTÁKKAL akkor tudod, csak nem jutott eszedbe :otlet:
gy Toyota sosem hagy cserben...

toytib

  • Újonc
  • *
  • Hozzászólások: 21
Celica
« Válasz #171 Dátum: 2007.07.19 07:05:28 »
És? Mi lett az eredmény? Megtudtál valamit?

Kinyitod a motortérben levõ DATA LINK CONNECTOR-t.
Egy darab vezetékkel összekötöd a E1 és TE1 pontokat. Gyujtást adsz és figyeled a CHECK lámpát.
Ezután kivillogja a kódokat, mégpedig úgy hogy 1 vagy 2 jegyû kódok vannak.
Minden kód után hosszú szünet van. Ha több hiba van egymás után a hosszú szünetek beiktatásával villogja ki.
A rövid szünetnél a számokat egymás után kell rakni és így kapod meg a kódot.

Tehát pl.: 2vill. röv. szünet 1vill. hosszú szünet és utána újrakezdi akkor az egy 21-es kód.

Ezután már csak egy kódtáblázat kell :!:

De szterintem tudod a telszámom, ha gondolod felhívsz.

(egyébként vannak olyan P7-esek amiben van motorvezérlõ :D )
dv...tibcsi

Szepi_EP71

  • Mindig itt van
  • *****
  • Hozzászólások: 654
Celica
« Válasz #172 Dátum: 2007.07.19 15:36:05 »
Szia! Igen tudom kösz a tippet majd most délután a szerelõmmel elnyámnyogunk rajta!
Tom hogy vannak EFI-s P7 esek gyárilag de ritkák én még nem láttam csak átalakitottat pölö a Tiédet a piroskát!

Idézetet írta: "toytib"
És? Mi lett az eredmény? Megtudtál valamit?

Kinyitod a motortérben levõ DATA LINK CONNECTOR-t.
Egy darab vezetékkel összekötöd a E1 és TE1 pontokat. Gyujtást adsz és figyeled a CHECK lámpát.
Ezután kivillogja a kódokat, mégpedig úgy hogy 1 vagy 2 jegyû kódok vannak.
Minden kód után hosszú szünet van. Ha több hiba van egymás után a hosszú szünetek beiktatásával villogja ki.
A rövid szünetnél a számokat egymás után kell rakni és így kapod meg a kódot.

Tehát pl.: 2vill. röv. szünet 1vill. hosszú szünet és utána újrakezdi akkor az egy 21-es kód.

Ezután már csak egy kódtáblázat kell :!:

De szterintem tudod a telszámom, ha gondolod felhívsz.

(egyébként vannak olyan P7-esek amiben van motorvezérlõ :D )
gy Toyota sosem hagy cserben...

Szepi_EP71

  • Mindig itt van
  • *****
  • Hozzászólások: 654
Celica
« Válasz #173 Dátum: 2007.07.24 13:27:37 »
Sziasztok!

Nem tudom hogy mennyire jó hogy ide irom nektek, de itt Miskolcon felfedeztük nagyából egymást mint Celicás társak, és azon gondolkodtunk hogy Agusztus eleje vagy közepe felé csinálhatnánk egy Celica találkozót amiben egymás autó megnézegetése esetleg egy esti gyorsulás és minden ami szokot egy talin lenni!!

Akit érdekel irjon...
gy Toyota sosem hagy cserben...

Misi

  • Klubtag
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 12329
    • Vissza a szürke hétköznapokhoz
Celica
« Válasz #174 Dátum: 2007.07.24 14:43:16 »
Van egy találkozók topic, ott kéne errõl írni.

Szepi_EP71

  • Mindig itt van
  • *****
  • Hozzászólások: 654
Celica
« Válasz #175 Dátum: 2007.07.24 15:33:52 »
Szia Tibi, igen tudom a számodat de mostanában kicsit sokat telefonáltam és próbálok spórolni. Néztem ezt a Diagnostic Connectort de én csak TEm et találtam Te1 helyett! A hiba kód táblázat pedig jó lenne hogy hol lehet találni. ELöre is köszike


Idézetet írta: "Szepi_EP71"
Szia! Igen tudom kösz a tippet majd most délután a szerelõmmel elnyámnyogunk rajta!
Tom hogy vannak EFI-s P7 esek gyárilag de ritkák én még nem láttam csak átalakitottat pölö a Tiédet a piroskát!

Idézetet írta: "toytib"
És? Mi lett az eredmény? Megtudtál valamit?

Kinyitod a motortérben levõ DATA LINK CONNECTOR-t.
Egy darab vezetékkel összekötöd a E1 és TE1 pontokat. Gyujtást adsz és figyeled a CHECK lámpát.
Ezután kivillogja a kódokat, mégpedig úgy hogy 1 vagy 2 jegyû kódok vannak.
Minden kód után hosszú szünet van. Ha több hiba van egymás után a hosszú szünetek beiktatásával villogja ki.
A rövid szünetnél a számokat egymás után kell rakni és így kapod meg a kódot.

Tehát pl.: 2vill. röv. szünet 1vill. hosszú szünet és utána újrakezdi akkor az egy 21-es kód.

Ezután már csak egy kódtáblázat kell :!:

De szterintem tudod a telszámom, ha gondolod felhívsz.

(egyébként vannak olyan P7-esek amiben van motorvezérlõ :D )
gy Toyota sosem hagy cserben...

Szepi_EP71

  • Mindig itt van
  • *****
  • Hozzászólások: 654
Celica
« Válasz #176 Dátum: 2007.07.26 17:58:16 »
Sziasztok! Lenne nekem egy nagy problémám! Nagy a fogyasztásom és a turbóm nem tölt annyit amennyit kellene! CT26 a turbóm típusa gyárilag 0,7 bart kellene töltenie de kb 0,4 bart tölt. Nem lehet mechanikusan állitani úgy néz ki elektromosan csak! Ki ennek a nagy szakértõje??? Nagyon fontos lenne...
gy Toyota sosem hagy cserben...

Szepi_EP71

  • Mindig itt van
  • *****
  • Hozzászólások: 654
Celica
« Válasz #177 Dátum: 2007.07.28 12:52:06 »
Hát úgy néz ki ez is olyan lesz mint a Starlet mindent magmatól szerzek be hozzá ötleteket meg hogy mi micsoda benne!

De nem baj majd ha lesz valakinek ilyen gondja segitek ahogy szoktam!

Szal a turbóm már 0 bart tölt kaka a turbóm ki is fúj mert nagyon kormos minden, ha odalépek neki a lefújószelep meg se szisszen, és leáll a kocsi mihelyst elvettema  gázról a lábam! :S TEgnap igy majdnem elütöttem egy lánykát mert leállt és a szervóm is minden :( Szar érzés volt nagyon szal most kajtatok turbó után! remélem találok elég megfelelõ árban.
gy Toyota sosem hagy cserben...

Tomcy7

  • Újonc
  • *
  • Hozzászólások: 4
Celica
« Válasz #178 Dátum: 2007.08.03 08:17:52 »
Idézetet írta: "Szepi_EP71"
Hát úgy néz ki ez is olyan lesz mint a Starlet mindent magmatól szerzek be hozzá ötleteket meg hogy mi micsoda benne!

De nem baj majd ha lesz valakinek ilyen gondja segitek ahogy szoktam!

Szal a turbóm már 0 bart tölt kaka a turbóm ki is fúj mert nagyon kormos minden, ha odalépek neki a lefújószelep meg se szisszen, és leáll a kocsi mihelyst elvettema  gázról a lábam! :S TEgnap igy majdnem elütöttem egy lánykát mert leállt és a szervóm is minden :( Szar érzés volt nagyon szal most kajtatok turbó után! remélem találok elég megfelelõ árban.


Szia! Nem vagyok szakértõ, de abból ítélve amiket írtál elég nagy lehet a baj. Fogyasztásodnak 20-23nál nem lenne szabad többnek lenni. Ismerõsök Imprezája ami 2.5-ös és 380le 550nm eszik kb 25-35litert ha folyamatossan padlózzák, de nekik amugy az áltlag 14l kb.
Irtad, hogy tiszta olaj volt az ic-d ami elvileg nem baj én úgy tudom, mert minden turbós kocsinak olyan egy idõ után, a tied pedig nem mai gyerek már. Mekkora az olajfogyásod? Nem füstöl a kocsi? Nincs e kilyukadva egy csõ aminél elszökik a nyomásod? Szürõk tiszták? Computer-t nem lehet valahogy resetelni, hogy újratanljon?

Szerintem keresned kellene valami Celicamestert, és megnézetni vele.
Talán probáld meg elérni a c2power.com-on Gáspárt, vagy a nipponracing.hu-sokat felhivni. Talán õk tudnak segíteni. Vagy talán õk: www.subaruservice.hu Tudom hogy nem toyota, de nagyon régóta foglalkoznak turbós kocsikkal, és ha a boxer motorral elboldogulnak, akkor ezzel is szerintem, de lehet, hogy õk sem tudnak segíteni.

Sajnos ez a baj a toyotával, hogy nincs sok hozzértõ szerelõ, fõleg a turbós Celikákhoz nem értenek! Én is ezért nem fogok venni, pedig az 5.gen az egyik leszebb sportkocsi a világon!
Márkaszervizeknél én nem is probálkoznék, még egy olajcserét sem bíznék rájuk, nem egy turbós kocsit.

Remélem sikerül megcsináltatni a géped minél elöbb!

Szepi_EP71

  • Mindig itt van
  • *****
  • Hozzászólások: 654
Celica
« Válasz #179 Dátum: 2007.08.03 18:13:39 »
Köszi! pár csövem igen kaka és tuti szökik a nyomásom, már sikerült elérnem hogy az óra mutasson folyamatosan 0,2 tizedet ami persze igy is csal amit utólag beletettem. Olajom nem nagyon akar fogyni bár nem is az az olaj van benne ami kellene ezért sok az olaj benne.
a szûrõk hát olajszûrõ az cserés olajjal együtt a légszûrõm jó, de errõl az újra resetelésrõl nem hallottam! Turbóm most lett cserélve nem rég! Teljesen új de ott sem minden 100as mert kipufogó korom az van dögivel a turbó részen!!
Idézetet írta: "Tomcy7"
Idézetet írta: "Szepi_EP71"
Hát úgy néz ki ez is olyan lesz mint a Starlet mindent magmatól szerzek be hozzá ötleteket meg hogy mi micsoda benne!

De nem baj majd ha lesz valakinek ilyen gondja segitek ahogy szoktam!

Szal a turbóm már 0 bart tölt kaka a turbóm ki is fúj mert nagyon kormos minden, ha odalépek neki a lefújószelep meg se szisszen, és leáll a kocsi mihelyst elvettema  gázról a lábam! :S TEgnap igy majdnem elütöttem egy lánykát mert leállt és a szervóm is minden :( Szar érzés volt nagyon szal most kajtatok turbó után! remélem találok elég megfelelõ árban.


Szia! Nem vagyok szakértõ, de abból ítélve amiket írtál elég nagy lehet a baj. Fogyasztásodnak 20-23nál nem lenne szabad többnek lenni. Ismerõsök Imprezája ami 2.5-ös és 380le 550nm eszik kb 25-35litert ha folyamatossan padlózzák, de nekik amugy az áltlag 14l kb.
Irtad, hogy tiszta olaj volt az ic-d ami elvileg nem baj én úgy tudom, mert minden turbós kocsinak olyan egy idõ után, a tied pedig nem mai gyerek már. Mekkora az olajfogyásod? Nem füstöl a kocsi? Nincs e kilyukadva egy csõ aminél elszökik a nyomásod? Szürõk tiszták? Computer-t nem lehet valahogy resetelni, hogy újratanljon?

Szerintem keresned kellene valami Celicamestert, és megnézetni vele.
Talán probáld meg elérni a c2power.com-on Gáspárt, vagy a nipponracing.hu-sokat felhivni. Talán õk tudnak segíteni. Vagy talán õk: www.subaruservice.hu Tudom hogy nem toyota, de nagyon régóta foglalkoznak turbós kocsikkal, és ha a boxer motorral elboldogulnak, akkor ezzel is szerintem, de lehet, hogy õk sem tudnak segíteni.

Sajnos ez a baj a toyotával, hogy nincs sok hozzértõ szerelõ, fõleg a turbós Celikákhoz nem értenek! Én is ezért nem fogok venni, pedig az 5.gen az egyik leszebb sportkocsi a világon!
Márkaszervizeknél én nem is probálkoznék, még egy olajcserét sem bíznék rájuk, nem egy turbós kocsit.

Remélem sikerül megcsináltatni a géped minél elöbb!
gy Toyota sosem hagy cserben...