- az előírt gyertyák irridiumosak, csereperiódusuk 90e km, (HSD ben persze jóval többet kibirnak, talán ezért is alkalmaznak a legújabbakban egyértelműen elöregedő típust)
Ezért írta, h 180nál ki volt cserélve. Értelemszerűen másodszor.
Ezt azonban fejcsóválva olvastam:
"A váltókar csak egy apró kapcsoló, a P-gomb is az, ha a sofőr úgy ugrik ki az autóból, hogy azt nem kapcsolja ki, a P-t nem nyomja meg, akkor az bizony kúszik tovább. Én ezt mondjuk nem tartom komoly veszélyforrásnak, nálam még nem fordult elő, hogy úgy szálltam ki az autóból, hogy ne állítottam volna le. Viszont olvasónk 10 év és 230 ezer kilométer alatt már kétszer majdnem pórul járt e biztosítás hiánya miatt." Sohasem állítom le, ha megállok valahol és valaki marad az autóban. Minek? Benzinmotor így is áll. Olyan viszont még nem fordult elő, h elfelejtettem P-be tenni. Aki ezt elfelejti, az a sima váltót is elfelejtené P-be tenni??? Emberi hülyeséget ne hozzuk már fel hibának! Az aut.váltók legnagyobb része pedig kúszik, valahol technikai okok miatt, valahol szándékos megfontolásból.