A vicc az, hogy simán 12V körül van, de a szervíz szerint (Supernél volt tegnap álloptfelmérésen, de erről később mesélek, mert egy vicc volt) zárlatos. Nálam még semmi baja nem volt soha, pedig simán úgy felejtettük rövidebb-hosszabb időkre a belső villanyt. Véleményem szerint csak azért mert régi, cserélni kell
Akkor ott még nincs gond, nekem 10 volt alá is ment és inditott simán, de mivel hosszabb töltés után se tartotta meg a 12 volt körüli értéket én inkább tél elött lecseréltem. Az akku testerröl meg annyit, hogy én anno kérdezgettem a helyi szervízet az akku (még az e12 corolla akkunál) élettartamáról, mondtak hogy jól birják ( 4 éves volt akkor), de ha már szervizelek, ráengednek 1 ilyen tesztet, kiirta nem akarok nagyo hazudni, de vmi 10% körüli értéket, ami magyarán szólva kuka, persze én töltögettem néha, föleg télen, meg figyelgettem a feszültséget és 7 éves korában a gyári akkuval adtam el a kocsit.