Szerző Téma: Beszélgessünk...  (Megtekintve 3393829 alkalommal)

0 Felhasználó és 11 vendég van a témában

Szax

  • Alap-tag
  • ****
  • Hozzászólások: 359
Re:Beszélgessünk...
« Válasz #7605 Dátum: 2013.01.13 15:05:16 »
Szóval, ha azt a MAIN-es jelecskét kidobja, még nem biztos a hibrid akku halál? Inkább csak hagyták lemerülni az idióták?

NoName

  • Alap-tag
  • ****
  • Hozzászólások: 204
Re:Beszélgessünk...
« Válasz #7606 Dátum: 2013.01.13 18:30:14 »
Ezért nem szabad sokáig N-ben tartani! Nem jó az semmire.

Én csak akkor használom az N-t, ha derékszögű beparkoláskor tolatáskor a hátsó kerék nekiér a padkának, akkor egy mp-re N-be teszem, hogy elguruljon tőle pár centit, majd a P-be (azért nem D-be hogy ne sokat menjen előre, mert a parkolóink között fák vannak 3helyenként, beton szegéllyel, és ott is csak pár centi marad, ha beállok közé és a padka közé). Másra szerintem nem jó az az N...

Én még arra használom, hogy ha meredek szakaszon állok meg, akkor, hogy a p állásban a reteszt ne "nyomja" és utána Fokozatba betéve ne ugorjon az autó, beteszem N-be, kézifék, akkor picit megemelkedik az orra, megfogja a fék, és akkor nyomom P-be és ha ezek után fokozatba teszem (előre vagy hátra), akkor ne ugrik meg a kocsi. Remélem értitek :)

b.c.

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 2870
Re:Beszélgessünk...
« Válasz #7607 Dátum: 2013.01.13 20:27:45 »
Ühüm, magam is így csinálom.  :D

squiddy

  • Klubtag
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 4649
  • Esküvői fotós
    • www.hazizsolt.hu
Re:Beszélgessünk...
« Válasz #7608 Dátum: 2013.01.14 07:33:10 »
Nem egyszerű, de azért némi rutinnal megoldható a Priusos kézifékezés ebben a szép időben   ;) Már alig várom, hogy hazafelé mehessek :devil:

zezoka

  • Mindig itt van
  • *****
  • Hozzászólások: 712
Re:Beszélgessünk...
« Válasz #7609 Dátum: 2013.01.14 07:42:42 »
Én még arra használom, hogy ha meredek szakaszon állok meg, akkor, hogy a p állásban a reteszt ne "nyomja" és utána Fokozatba betéve ne ugorjon az autó, beteszem N-be, kézifék, akkor picit megemelkedik az orra, megfogja a fék, és akkor nyomom P-be és ha ezek után fokozatba teszem (előre vagy hátra), akkor ne ugrik meg a kocsi. Remélem értitek :)
Ja, értem! :) Ilyenre én is szoktam ilyenkor.

Bár én a lehető legritkábban használok kéziféket (minden autón, nem csak ebben). Bár Priusban használatam/használom legtöbbet, pont emiatt, ami leírtál, hogy ne a P-t terheljem lejtőn/emelkedőn, itt szoktam használni, pont úgy, ahogy írtad. Sík (sík közeli) úton nem kézifékezek (ilyen időben meg lehetőleg sosem, nehogy befaggyon).
De eddigi manuális autóimon sose használtam szinte. Dieseleknek volt akkora kompressziója, h még lejtőn/emelkedőn is elég volt sebességben hagyni. Nameg Bp-en szoktam rá, ahol 7 évig laktam, hogy szigorúan csak sebesség, NO kézifék, mert akkor a dinnye másik autós nem látja, hogy már érintette az autómat párh parkoláskor, így meg megmoccan... Sajnos szükség volt rá, nem egy ilyen parkolást végignéztem (szerencsére nem én autómat érintette akkor)...

Squiddy:
Tegnap már nem bírtam ellenállni én sem, hogy ne csináljak kézifékes kanyart egy nagy, üres parkolóban... Lábkézifékkel nem az igazi: :) padló-csúszás-padló-gurulás! Nem annyira kényelmes, mint a sima kézit gombot benyomva húzni-engedni. :) Első alkalommal jól le is csúszott a lábam róla (de sikerült kioldani), mikor vissza akartam engedni, és emiatt újra padlót kell nyomni (nem akartam megállni, csak kanyarodni). Aztán tanulva a hibából másodszorra tökéletes lett! :) Csóri ESP meg se próbált semmit, csak csipogott: sokmindent nem tudott, gázt nem tudta elvenni, mert nem nyomtam, két hátsó meg csúszott így is úgy is. Nemtom beavatkozott-e az elsőkre is, szerintem érzésre nem. Meg már a kézifék benyomása menet közben is csipogást (más fajtát) váltott ki. Kétszer játszottam csak vele, nehogy kiakadjon, aztán hibára álljon itt nekem valami! :)
« Utoljára szerkesztve: 2013.01.14 07:53:07 írta zezoka »

kmr

  • Klubtag
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 4497
Re:Beszélgessünk...
« Válasz #7610 Dátum: 2013.01.14 09:21:18 »
Ma reggel sikerült 1,5 km-t 40 perc alatt megtenni. :S
Mivel ez közvetlenül indulás után volt, fűteni, párátlanítani kellett, így egy fullra kiszínezett fogyasztási diagram lett a jutalom.  :whistling:

Misi

  • Klubtag
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 12329
    • Vissza a szürke hétköznapokhoz
Re:Beszélgessünk...
« Válasz #7611 Dátum: 2013.01.14 10:16:33 »
Legalább megnézhetted, hogy nincs e pixelhiba a kijelzőn.
 :sorcerer:

kowee

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 1254
  • Storage Admin
Re:Beszélgessünk...
« Válasz #7612 Dátum: 2013.01.14 11:15:14 »
Nem egyszerű, de azért némi rutinnal megoldható a Priusos kézifékezés ebben a szép időben   ;) Már alig várom, hogy hazafelé mehessek :devil:
:) Igaz csak gyakorolni kell az önzáró kézifék miatt.
Én már agyalok rajta hogy oldható meg hogy ne zárjon le és ne kelljen még egyszer rálépni kioldani :)
Bár az elektronika "sajnos" nagyon le korlátozza a lehetőségeket :)

zezoka

  • Mindig itt van
  • *****
  • Hozzászólások: 712
Re:Beszélgessünk...
« Válasz #7613 Dátum: 2013.01.14 11:59:37 »
Legalább megnézhetted, hogy nincs e pixelhiba a kijelzőn.
 :sorcerer:
:) [rohog]

zezoka

  • Mindig itt van
  • *****
  • Hozzászólások: 712
Re:Beszélgessünk...
« Válasz #7614 Dátum: 2013.01.14 12:02:53 »
Én már agyalok rajta hogy oldható meg hogy ne zárjon le és ne kelljen még egyszer rálépni kioldani :)
Bár az elektronika "sajnos" nagyon le korlátozza a lehetőségeket :)
De akkor bent sem maradna (amikor rendeltetésszerűen akarod használni)!
Elektronika ekkora driftnél - a kézifék miatt - álló kerekeknél nem sok mindent tud, elveszi a fékerőt az üzemi fékről? Nem azért csúszik, meg nincs is mit elvenni! :) Max az első kerekekre tud fékerőt adni, meg gázt elvenni. De én mondjuk lendületből, gáz nélkül mentem, úgyh ez utóbbi nem játszott, első kereket meg szerintem nem fékezte be, mert szépen csúszott amerre akartam. :)

kowee

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 1254
  • Storage Admin
Re:Beszélgessünk...
« Válasz #7615 Dátum: 2013.01.14 12:22:53 »
De akkor bent sem maradna (amikor rendeltetésszerűen akarod használni)!
Elektronika ekkora driftnél - a kézifék miatt - álló kerekeknél nem sok mindent tud, elveszi a fékerőt az üzemi fékről? Nem azért csúszik, meg nincs is mit elvenni! :) Max az első kerekekre tud fékerőt adni, meg gázt elvenni. De én mondjuk lendületből, gáz nélkül mentem, úgyh ez utóbbi nem játszott, első kereket meg szerintem nem fékezte be, mert szépen csúszott amerre akartam. :)

Természetesen úgy gondolkodom rajta hogy a zár igény esetén könnyen vissza állítható legyen :)
De lapos a parkoló, nem járok nagyon hegyre ahol kellene parkolni így most kibírnám pár hétig kézifék nélkül :)

kowee

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 1254
  • Storage Admin
Re:Beszélgessünk...
« Válasz #7616 Dátum: 2013.01.15 00:24:30 »
Bocs Urak

Nem tudja valaki hol lehet bolhákat szerezni a priushoz? konkrétan arra lenne szükség ami hátul a lökhárítő alján tartja azt a fekete csíkot.
Ma lekoppantottam a hátulját egy betonkokkával, és habár baja nem lett, kiugrott 4 bolha amiből 2 eltörött így vissza nem tehető :

lfarkas

  • Alap-tag
  • ****
  • Hozzászólások: 281
Re:Beszélgessünk...
« Válasz #7617 Dátum: 2013.01.15 00:38:07 »
U.palota Kesmark u. Toyota bonto
Üdv!

b.c.

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 2870
Re:Beszélgessünk...
« Válasz #7618 Dátum: 2013.01.16 00:08:32 »
Patentdepo.hu
Talán szlovák utca

Hammer

  • Mindig itt van
  • *****
  • Hozzászólások: 564
Re:Beszélgessünk...
« Válasz #7619 Dátum: 2013.01.16 11:44:25 »
Mit gondoltok 1 utólagos esőérzékelő beszereléshez, megoldható sztetek?
Ugyanis ez az 1 dolog nagyon hiányzik, corollámba volt és gyakorlatilag 95% ezt használtam.
Gyári bontott toyota érzékelővel persze. :hmmmm: :otlet: :surrender: