Meglep, ha azt mondod, hogy ez a gyorsítás dolog árt neki.
Elvárnám ennyi pénzért és 30 év tesztelés után, hogy elektronikusan korlátozza a gyorsítást, ha bárminek árthat.
Ebből a szempontból a lexus szerintem kicsit más. Arról nem is beszélve, hogy a Prius-ban a hybrid rendszer a takarékosság miatt van és messze nincs kihasználva a technika kapacitása. Míg a lexus-okban a dinamika miatt van ugyanez a technika.
Egyébként valóban meglepő, hogy ezzel a rendszerrel, ha volt gond, akkor azok inkább a lexus-nál fordultak elő. Elképzelhető, hogy az ennyire (tehát teljesítményre kihegyezett üzemben) már sérülékenyebb a technika, de azt nem hiszem, hogy a prius-t ezzel agyon lehetne ütni.
Mondjuk az is igaz, hogy, aki egyet kettőt gyorsult már priussal rájön, hogy sem ő, sem a kocsi nem akarja ezt igazán.
Szóval igazi szadistának kell lenni, aki pusztán ezzel a technikával csinál ki egy prius-t, főleg a II-t. Az ilyenek TÁDÉ gépekkel járnak, vagy Busz Metró Willamossal.