Mondjuk hozzá tartozik az igazsághoz, hogy a becsatolt doksi, illetve a hibakód is a hibrid camry-é, de szerintem ugyanz a rendszer.
Még egy érdekes adalék, ezt nemrég olvastam az Autotechnika újságban.
Egy régebbi, talán W124-es mercivel (ami már szintén ilyen elektronikusan vezérelt fékkel volt felszerelve) egy idős pár elkocsikázott Magyarországra pihizni. A kocsi egyszer kirakta a fékhiba jelzését, hogy ezen kívül csinált-e valamit, teljesítmény elvétel vagy ilyesmi arra már nem emlékszem, de fék aktuátor komplett csere lett a történet vége, mivel az akkori rendszerbe építettek egy számlálót, tehát be volt határolva gyárilag az élettartama, hogy meddig tudja szavatol a rendes működését. Onnantól kocsi állj és csere. Mondanom sem kell nem két forint volt így a nyaralás.
Nagyon remélem, sőt nem is hallottam arról, hogy a toyota rendszerében ilyen korlátozás lenne, illetve az mégiscsak a kezdeti verziók egyike volt, 0 tapasztalattal, de nem árt tudni, hogy volt ilyen a történelemben.