Azért bizony nem olcsók még így sem, mert, ahogy elnézem a számomra vállalható (állapotra értem elsősorban) autók 10500-11500 Euro körül mozognak, ami nem kevés, de maximum 90.000km van bennük. És ez garantált. A többit, pl. 160.000km körül nem merném még olcsóbban sem megvenni, azoktól, valahogy tartok.
Alaptalanul.... pl. a 90ezret futottnak is lehetett sok-sok gazdája, míg a 160ezresnek csak 1 tulaja volt végig.
Hogy miért nem sokat futott Prius a 160ezres is, kérdezd meg Multiplát vagy Squiddy-t
Ebben igazad van teljesen, tudom, de a kételyem abból fakad, hogy bár tisztában vagyok azzal, hogy vannak tizen x éves Priusok is, amik még mindig gond nélkül futnak, de minél előrehaladottabb korban és elsősorban km-ben egy autó, annál nagy az
esélye a műszaki problémának, fáradásnak bizonyos alkatrészek tekintetében. És, tegyük a szívünkre a kezünket, egy önköltséges akksi csere, vagy bármilyen egyéb "főbb" alkatrész cseréjének költsége nem biztos, hogy nem kevesebb, mint egy másik használt, de jóval kevesebbet futott autó ára, sőt! De, tulajdonképpen mindegy is, hogy tönkremegy-e egy alkatrész, vagy sem, az esélye minedesetre megvan a kor/km előrehaladtával.
Ezért, és, amiért évente kb 10.000km-t mennék vele, nekem az az érdekem, hogy inkább drágábban megveszek egy nem egészen 100.000km-t futott példányt, mondjuk No-ból behozva, mint, hogy "olcsón" itthonról. Ezzel nem lebecsülöm az esetlegesen igényes magyar Prius tulajokat, csak meggyőzőbbnek találom a németeket, pláne, ha a szervizháttere is leellenőrizhető a kiszemelt kocsinak. Ha ez fél millióval többe kerül, hát, akkor többe kerül, inkább annyi idővel elhalasztom a vásárt, amíg a különbözetet össze nem szedem rá, csak jó legyen.
Ismerve magamat, fanatikusan rendben tartanám, mint, ahogy a mostani Corimat is teszem...