Akkor, ahogy szoktam volt mondani, tessék nekem drukkolni!
Én megteszem Mester!
De én egyszerűen vettem rátevőset, oszt annyi. Működik az is és egy mozdulattal kiszedhető, áttehető másik kocsiba.
Nos, most már nincs vissza út. A hátsó részbe sikerült betenni a fűtőlapokat. Most nézegetem a kapcsolási rajzot, hogy hova kössem. Végül is arra jutottam, hogy a szivargyújtók vezetékei lesznek megcsapolva. Mindkettő kap egyet egyet. Így talán nem lesz túlterhelve, ha még mellé dugok valamit. (mellédugok, hm ....
na mindegy)
Nekem is van ülésre rakható 1200 forintos, de azért az mégsem az igazi. Illetve engem nagyon zavar, hogy csúszkál az ülésen. A rögzítő gumik elsőre elszakadtak, hiszen kínai. Igazság szerint csodálom, hogy a telet kibírta és még nem gyújtotta ki a kocsit sem.
Innen minden nap ajándék.
Most már az első ülésekhez gyűjtöm az imát. Egyébként nem mondom a háttámlánál is szidtam az eget. a Carinanánál olyam jó kis patentok voltak. Feltépte az ember, remekül vissza lehetett tenni, itt meg. Egyszer bedugós, kifelé szakadós patentok vannak. És a szerelőbarátság hol van, tessék mondani? Végül kitaláltam, hogy ahelyett, hogy kicsinálom az összes patentot remekül ki lehet bújtatni a patent fejét a kárpiton, vissza ugyanígy.
Szal jó buli volt a hátulja, kellett a magyar leleményesség. Eddig jók vagyunk.
Istenem, csak az első üléseken legyek túl.......