A frissítés kész, ahogy látjátok a kinézet "alaphelyzetbe" állt, de szépen átalakítjuk
0 Felhasználó és 8 vendég van a témában
Na kötelező szerviz kaland. (privátban mondom melyik szerviz)Tegnap este írtam nekik ajánlatot kérve 105.000-es szervizre. Ugye mint tudjuk az csak olajcsere.Ma reggel felhívtak hogy az anyagköltség olyan 40-45.000 lenne mert ebben a szervizben olaj, légszűrő, klímaszűrő, szíjak, és esetleg fékek kellenek.Mondtam hogy ebben a szervizben csak olaj van. A válasz egy "ööööö igen most látom, de lehet hogy azokat is cserélni kell és a fékek is ilyenkor már cserére szorulnak" És ugye erre még jönne a munkadíj.Nem volt lehúzás szaga a dolognak... nagyon. Minden esetre a legjobb módja hogy veszítsünk el egy ügyfelet 20 másodperc alatt
Idézetet írta: kowee - 2011.01.27 10:36:10Na kötelező szerviz kaland. (privátban mondom melyik szerviz)Tegnap este írtam nekik ajánlatot kérve 105.000-es szervizre. Ugye mint tudjuk az csak olajcsere.Ma reggel felhívtak hogy az anyagköltség olyan 40-45.000 lenne mert ebben a szervizben olaj, légszűrő, klímaszűrő, szíjak, és esetleg fékek kellenek.Mondtam hogy ebben a szervizben csak olaj van. A válasz egy "ööööö igen most látom, de lehet hogy azokat is cserélni kell és a fékek is ilyenkor már cserére szorulnak" És ugye erre még jönne a munkadíj.Nem volt lehúzás szaga a dolognak... nagyon. Minden esetre a legjobb módja hogy veszítsünk el egy ügyfelet 20 másodperc alatt Engem is érdekelne, hogy melyik szervíz volt. Szerintem nyugodtan kiírhatod.
Nálunk is úgy adnak ajánlatot, hogy benne van minden. Egyrészt nem látták az autót, nem lehet tudni, hogy valóban mi szorul cserére, másrészt ha azt mondod, hogy x ezer, de a vége x+n, akkor reklamál az ügyfél, hogy az ajánlatban nem ez volt...
De az hogy a kötelező szervizbe már látatlanban belekalkulálják a nagyszervizt, hát nemááá.
Én csak és kizárólag a kötelező szervizre kértem ajánlatot.
Idézetet írta: Misi - 2011.01.27 12:43:37Nálunk is úgy adnak ajánlatot, hogy benne van minden. Egyrészt nem látták az autót, nem lehet tudni, hogy valóban mi szorul cserére, másrészt ha azt mondod, hogy x ezer, de a vége x+n, akkor reklamál az ügyfél, hogy az ajánlatban nem ez volt... Én csak és kizárólag a kötelező szervizre kértem ajánlatot.Egyrészt ebben az esetben a kötelező szerviz, ha időpontra mész, olajcsere esetében lezavarható fél óra alatt (mondjuk én 10 perc alatt megcsinálom de részletkérdés) Azt az ügyfél még meg is várná. Van telefon, egyéb kommunikáció, lehet mondani hogy ezt meg ezt találtam még. Cseréljük?Innentől kezdve opcionális. De az hogy a kötelező szervizbe már látatlanban belekalkulálják a nagyszervizt, hát nemááá.Én is autószerelő vagyok (eredetileg) tehát csak az a pecsét miatt vinném márkaszervizbe, ameddig garanciális még a hajtás.
Túlbonyolítjátok a kérdést. Az átvizsgálásnak van egy fix tarifája, és a biztosan cserélendő dolgoknak is, ezt meg lehet mondani elsőre azzal, hogy állapottól függően sor kerülhet még ennek, annak amannak a cseréjére is, ami normál esetben még x-y ezer forint szokott lenni.Ennyi. Aki egy 2 mondatos telefon alapján ítél meg egy szervizt, az megérdemli...
Sajnos a márkaszervizek mindegyike ilyen lehúzós...Szerencsére már garancia idő alatt sem kell odahordani az autót. Igaz, a nem márkaszervizek nem értesülnek a nem visszahívásos jellegű szerviz kampányokról, de legalább nincs ez a sok probléma.