Kezdünk összeszokni az autóval, a második mért tankolás 47 liter lett, a megtett kilométer pedig pontosan 700 volt, ami 6,7 -es átlagot ad. Érdekes, hogy a számítógép 7,3 l -t kalkulált, legutóbb csak 1 decit tévedett felfelé, most viszont hatot
Az előbbiek mellett közel 3,5 órával többet autóztam a mostani etapban, de az átlagsebesség pont annyi volt most is, mint korábban (46 km/h).
Ennek örülök, mert mindezt úgy sikerült kiautózni, hogy tudok a saját tempómban közlekedni, mindössze a gyorsításoknál és lassításoknál igényel más kezelést az autó (igazából csak gyorsításoknál, ott könnyű elbizonytalanítani az automatát, de lassan rááll a lábam, már kevesebb pörgetéssel jobb gyorsulást tudok kicsiholni belőle) Persze kanyarba beesős, utolsó pillanatban fékezős, padlógázas kigyorsítós mókák ebbe nem férnek bele - de valahogy nehezen is tudnám elképzelni ezt a nagy kombival, bár biztos meg lehetne próbálni.
Érdekes volt, hogy a hétfői olajcsere után 6,8 -ról előbb 7,2 -re, majd 7,3 -ra vándorolt a kijelzés, már azon morfoltam, hogy bizonyosan "sűrű" neki az 5W30
- ehhez képest kellemes meglepetés volt a tankolt mennyiség (főleg, hogy most a kútkezelő töltötte, és a kattanás után még rá is töltött, amit én nem szoktam).
Beállítottam a keréknyomást, 2,2 volt hátul, 2,5 elöl, 2,3 és 2,7 helyett. Nem hiszem, hogy ez sokat jelent, de ha ez a gyári ajánlás, akkor legyen ez.
Hétfőn váltóolaj csere - ettől mondjuk semilyen változást nem várok, csak amolyan léleknyugtató, ugyanaz a gyári cucc megy bele, mint (remélem) volt.