Megvolt a a mai menet, kb 250 km, ez javarészt főút , de több lakott terület + nagyváros (Debrecen) kódorgás. Állandó klíma, a főutakon némiképp az előírt fölött
. A kigyorsításoknál azért óvatos voltam.
A fed comp most 6,8 -at mutat, ha ez valós, vagy ahhoz közeli, az már nem rossz. Kezdünk összeszokni. Sokkal lentebb nem lesz, városban ez az érték felfelé kúszik, főúton kicsit lejjebb. 90 -es tempónál még biztosan lehetne fogni pár decit, de ezt már nem én fogom kipróbálni
A sebességet egyébként nehéz még érzékelni benne, jellemző volt, ahogy amikor utolértünk egy autót, amit a forgalom miatt kicsit kísértünk, majd megelőztünk, a feleségem megkérdezte, hogy vajon miért ilyen lassan megy? Mondtam neki, hogy ő szabályosan, 90 -el közlekedik, mi megyünk 110 -el, merthogy most éppen spórolunk...
SZerintem elsőre egyáltalán nem rossz.
Még biztos fog javulni, ahogy majd lassan "hozzányugszol" a kocsihoz
Nem egy sportautó, de még csak nem is sportos, annak ellenére, hogy bír menni, ha akar. Viszont valahogy nem is érzem az égető vágyat benne, hogy mindenképp én legyek azt első a lámpánál, vagy rögtön megelőzzem az egész kocsisort a lakott területről kiérve. Szóval nyugtat már, nyugtat erősen, jó ez így.
teljesen jó érték 7.5 egy ilyen hajtáslánccal.
Szerintem sem rossz, főleg, ha megy még lentebb. Emellett - önkéntelenül - hasonlítom a Volvo -hoz, amivel azért jó kis tempós közlekedéssel, a fogyasztásra egyáltalán nem figyelve sem lehetett nagyon 8 fölé menni, igaz, 7 alatt is ritkán jöttem ki vele. Mondjuk nincs sok értelme hasonlítgatni, hiszen az kéziváltós, picit erősebb és könnyebb is kissé (~100kg), persze, hogy kevesebbet fogyaszt, az lenne a furcsa, ha nem. Nincs ebben semmi rosszindulat, amazt hajtottam 7 évet, persze hogy érdekel, miben más az új. De eddig nagyon pozitív