Szombaton megjártuk szerencsésen a Kecskeméti Repülőnap és Haditechnikai Kiállítást.
Mondanom sem kell, jó nagy dugó volt, odafelé a 44-esen kb 45 percet vártunk, mire eljutottunk a hivatalos parkolónak kijelölt területig, ami kb 5km-es kocsisort jelentett csak a parkolóig. Addig viszonylag jól lehetett haladni, pedig a hőségre való tekintettel még kamionstopot sem rendeltek el. A parkolótól még 3-4 km a bejárat, de oda már a buszok vittek.
Fel is adtam gyorsan a jó fogyasztás iránti vágyamat, benyomtam a klímát (amúgy is 26 fok felett be szoktam már, az alatt még nem szükséges, mert normál hőmérséklet jön be a ventillátorokon keresztül) és álltunk a dugóban, 1-es, 2-es, állj! 1-es 2-es állj. Ez volt nagyjából a "vezénylés"... Igyekeztem picit lemaradni az előttem haladótól, hogy nekem ne kelljen megállni és újra indulni, ezért kb 15m távolságot tartva haladtunk a sorban. Persze, így is utolértük őket...
Beálltunk a parkolóba, le sem engedtük az ablakokat, mert nagyon nagy volt a por és a parkoló bejáratától kb 3-400m-re sikerült megállni. Hazafelé a parkolótól a főútig 6(!) sorban, egymás mellett haladtunk ki, ezt a 3-400m-t kb 30 perc alatt tudtuk megtenni, járó motor és klíma mellett. Mivel ekkor már sötét volt, negyed 10 körül járt, fáradtak voltunk és haladni akartunk haza. Így a fogyasztási szempontokat mellőzve ahogy engedte a forgalom, előzgettem az autókat (amik stabil 70-80-nal tötymörögtek előttünk. Az utazótempónk végig óra szerinti 105-110 volt, az utolsó 20km 130-150. Amikor 26 fok alá csökkent a kinti hőmérséklet, a klímát kikapcsoltam, de a táv kb fele (65-70km) azzal ment.
És
a lényeg: 6,2. 3 felnőtt, csomagok, és a fenti körülmények...
Kezdem azt hinni, hogy a
gyári 5W-30 olaj, a Maxxmotion95 benzin, és a GY Eff.Grip. Perf. gumik együttesen félelmetesen jó egységet alkotnak.
Nagyon elégedett vagyok az autóval!Odafelé úton egy előzésnél 2-esben lezán elforgott a piros mezőbe (6500-tól piros), a többinél vagy lendületből előztem, vagy 4.-be visszakapcsolva nagy gázzal.