igen nálam ridegtartáson vannak az autók. itt állnak a ház előtt. pont ezért kell fiatal autó mert ha azt lealvázvédőzőm akkor talán nem rohad szét pár év múlva.
A ridegtartás alatt elsősorban pont nem azt értettem, hogy kint áll
... Az önmagában véve olyan sokat nem árt neki, legalábbis korrózió szempontjából - sőt, még jobb is (!), mint pl. egy fűtött garázs. Az a nedvesség árt a kocsinak, ami útközben, az útról kerül rá, nem az, amit állás közben kap felülről
... Az szinte semmit nem számít, akkor már pl. nyáron a tűző nap többet árt, a műanyagoknak, gumiknak, kárpitoknak.
Ridegtartás alatt most inkább azt értettem, hogy te elsősorban csak használod az autót. Olajcsere meg ilyesmik elhanyagolva, javítások csak amikor a hiba már nyilvánvaló... Erre gondoltam. Ezt egy Toyota elég jól bírja (lásd a Corolládat), de egy Opel vagy pláne egy Renault már jóval kevésbé.