Elolvastam ezt a cikket (6 oldal, olvassátok el mind a 6-ot, a jobb oldali "tartalomjegyzékre" kattintgatva végi lehet lapozni, lényeg a konklúzió részben van!). Tulajdonképpen értem a dolgot és pontosítok:
NEM kizárólag az adott fordulatszámon leadott nagyobb pillanatnyi teljesítmény miatt megy jobban a SEAT, hiszen ha adott fordulatszámon nagyobb a pillanatnyi teljesítménye, akkor ugyanakkor a nyomaték értéke IS(!) nagyobb, mint a Fiat-é. A két dolog együtt jár, barátok.
Palaczk, ezzel így kiegyezel?
És valószínű, hogy, mivel a TDI motor maximális nyomatéka magasabb, mint a Fiaté, jobban is fog gyorsulni egy adott tartományon belül. Ellenben az is elképzelhető, - ezt le kellene mérni műszerekkel - hogy egy másik fordulatszám tartományban már a Fiat motorja bizonyul erősebbnek pl. a maximális teljesítmény leadásához tartozó fordulatszám körül...hiszen ebben, meg a Fiat motor nyújt valamivel többet.
ÉN IS tévedtem abban, hogy kizárólag a pillanatnyi teljesítményt vettem számításba az előzőekben, és kihagytam, hogy ezzel teljesen megegyező módon mozog a nyomaték... Az ezáltal idegsérültté vált emberkéktől ezúton is bocsi.