Oldalakon keresztül fikázzátok szegény talicskát, ami valóban nem a Renault zászlóshajója, semmi más, mint egy ClioII puttonnyal, Kelet-Európának.
Én ennyit is mondtam róla, még ha ironikusabb megfogalmazásban is ... Hozzátéve, hogy elsősorban a törököknek készül(t) a Thalia, csak bedobták pár csóringer európai piacra is, ahol várni lehetett, hogy majd fogy. Amúgy ha megnézed, én NEM írtam, hogy murray Mester ne vegyen Thaliát. Én azt írtam, hogy szerintem van jobb választás ennyi pénzért, és hogy kevésbé tartós mint a Toyota. Ezt pedig nem hiszem, hogy bárki is vitatná. Ha mégis, akkor azért az elég nagy baj szerintem ...
De mégsem Dacia Logan, hanem Renault. Van különbség, pedig látszólag majdnem ugyanaz a technika lapul a köntös alatt.
A talicska jobb egy fokkal, mint az havasalföldi.
A Logan nálunk Dacia néven fut, de van ahol Renault, sőt van ahol Nissan... Akkor azok vajon jobbak, mint a Dacia nevűek ? ... Amúgy Logant előbb vennék, mint Thaliát, mert több a hely benne, és az legalább tényleg ízig-vérig zord viszonyokra van tervezve. A Thalia simán csak a csóró ember újautója, irtózatosan kispolgári... a Logan legalább egy praktikus igásló.
Alkatrész tartósság: A Toyotákban is van eu-s alkatrész dögivel, mint az eu-s kocsikban. Mitől xarabb ezekben a fos bosss, mint a Toy-ban? Semennyire.
Ez az, ami biztosan nem így van. A különböző gyártók különböző minőséget követelnek meg ugyanattól a beszállítótól, és persze az ár is más, mit fizetnek érte. Nem, biztos nem ugyanolyan minőségű Bosch van egy Toyotában, mint egy... mittomén... Seatban.
Ja és 210E felett vagyok már a francia diesellel,köszönjük jól vagyunk.
Örülök ... Csak a Thalia nem Scenic, és főleg: te meg murray Mester nem egészen ugyanúgy figyeltek oda az autótokra, máshol tartjátok, és máshogy is használjátok.
De ha pl. én azt mondanám neked, hogy OK fine-éknak eddig két Alfájuk is volt/van, és semmi bajuk velük, az meggyőzne arról, hogy az Alfa megbízható autókat gyárt ?
Igen, igyekeztem egy HSz-ban a kb. 4 oldalnyi leírtra reagálni, lehet, hogy jobban tettem volna, ha cizelláltabban írtam volta le, ezért sorry Mester!
Hamár kispolgári, akkor a Renault inkább, mint a Magyarországon átkozott és gyűlölt román termék, mindentől függetlenül.
Használat módja: naja, nem buliautó, hanem garázsos jószág. Amúgy most néztem a km órát: 215E
Alfa: csak annyit mondanék, hogy Ok Fine-ék vigyáznak a kocsijaikra, ettől az Alfa, az Alfa.
Amúgy meg tudok olyan Laguna II-ről, amiben egykilences döci van és túlvan a 340E km-en is, ráadásul taxiüzemmódban (
) és nem volt még sem turbócsere, sem pedig motormegbontás, csupán a szokásos kopó alkatrészek, miegyéb. Azért erről el lehet mondani, hogy tartós, nemde?