Szerző Téma: Minden, ami Corollával kapcsolatos  (Megtekintve 6022500 alkalommal)

0 Felhasználó és 5 vendég van a témában

feryoo7

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 1732
Re:Minden, ami Corollával kapcsolatos
« Válasz #24915 Dátum: 2014.01.21 10:53:07 »
Ma kipróbáltam és valóban meleg volt a tükör, szóval tényleg fűtött.  :clap: Eddig sose figyeltem erre, hisz nem szoktam fogdosni a külső tükröt menet közben és az ablakfűtés is csak addig van bekapcsolva, amíg párátlanít. De tök jó, 7 év után tanultam ismét a kocsimról valamit.  :hug:
Én tudom hogy fűtött a visszapillantó tükröm de annyira, hogy érezhetően meleg  :hmmmm: ezt még nem figyeltem.

DonPrego

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 7766
  • A Troll
Re:Minden, ami Corollával kapcsolatos
« Válasz #24916 Dátum: 2014.01.21 10:55:25 »
A WC papíros hasonlat olyan tipikus hozzád illő...  ;)

Az abroncsokkal kapcsolatban, viszont igazad van részben, mert szerencsére olyan abroncs is van, ami jó minőségű ÉS tartós is. Az ettől eltérők kompromisszumot kívánnak.
És a most szerkesztett Ferraris hasonlat?  ::)
Aki másnak vermet ás az a Stack Pointer

diegho

  • Vendég
Re:Minden, ami Corollával kapcsolatos
« Válasz #24917 Dátum: 2014.01.21 11:32:19 »
E10-nél mennyi időnként illik cserélni a vezérműszíjat? A könyv 100-at ír, de én sokallom. 95-ezernél 2009 márciusában volt cserélve, most 133 van benne. Maradhat még?

bepi81

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 23132
Re:Minden, ami Corollával kapcsolatos
« Válasz #24918 Dátum: 2014.01.21 11:42:40 »
És a most szerkesztett Ferraris hasonlat?  ::)
Nem tudom. Számomra a minőség a tartóssággal IS együtt jár. Tudom, nem mindenkinek...  :surrender:
4 év E11 fl Corolla liftback 1,4 vvt-i
9 év T22 fl Avensis Wagon 1,8 vvt-i
jelenleg 2007 COV 1,8 vvt-i

TZoli

  • Vendég
Re:Minden, ami Corollával kapcsolatos
« Válasz #24919 Dátum: 2014.01.21 11:53:45 »
E10-nél mennyi időnként illik cserélni a vezérműszíjat? A könyv 100-at ír, de én sokallom. 95-ezernél 2009 márciusában volt cserélve, most 133 van benne. Maradhat még?

100.000km vagy 5év.

PiciPeti

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 3322
Re:Minden, ami Corollával kapcsolatos
« Válasz #24920 Dátum: 2014.01.21 11:57:25 »
Ehhez a minőség dologhoz annyit tennék hozzá, hogy az E11 belterét 1x teljesen kipakoltam (padlókárpit tisztítás, kezdődő rozsda passziválás), és 3x szétszedtem az ajtókat, küszöböket, stb...
Semmi nem tört, semmi nem zörög, nem kellett bolhát cserélni.
Az E12 első ajtaját, középkonzolját kb 30x szedtem szét, váltóboxot, üléseket, küszöböket kb 10x szedtem szét/vettem ki. Itt már 2 patentot pótolni kellett az ajtókban.  :lol:
2 "zörgés" van az utastérben, az egyik a nagyobb kátyúkban megnyikkanó kesztyűtartó, illetve komolyabb hangnyomásnál zörgő belsőtér világítás kapcsoló...   :clap:

Beszéltem már pár hifis csókával, akik különböző autókba szerelnek, az Opelt nagyon szidják, azt 1x szétszeded, akkor vége. Törnek a patentok, nem talál vissza a helyére a kárpit, ki kell tömni szivaccsal, stb... VW egy fokkal jobban bírja, de ott is töredeznek a műanyagok. BMW hozza a Toyota szintjét nagy átlagban.... Ez talán jelent valamit.  ::)

A teszt pedig teljesen korrekt, Papptibi is Toyotás...  :yes:

DonPrego

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 7766
  • A Troll
Re:Minden, ami Corollával kapcsolatos
« Válasz #24921 Dátum: 2014.01.21 12:27:06 »
Nem tudom. Számomra a minőség a tartóssággal IS együtt jár. Tudom, nem mindenkinek...  :surrender:
Legyünk objektíven szubjektívek  :flowers:
Aki másnak vermet ás az a Stack Pointer

bepi81

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 23132
Re:Minden, ami Corollával kapcsolatos
« Válasz #24922 Dátum: 2014.01.21 13:07:03 »
Ehhez a minőség dologhoz annyit tennék hozzá, hogy az E11 belterét 1x teljesen kipakoltam (padlókárpit tisztítás, kezdődő rozsda passziválás), és 3x szétszedtem az ajtókat, küszöböket, stb...
Semmi nem tört, semmi nem zörög, nem kellett bolhát cserélni.
Az E12 első ajtaját, középkonzolját kb 30x szedtem szét, váltóboxot, üléseket, küszöböket kb 10x szedtem szét/vettem ki. Itt már 2 patentot pótolni kellett az ajtókban.  :lol:
2 "zörgés" van az utastérben, az egyik a nagyobb kátyúkban megnyikkanó kesztyűtartó, illetve komolyabb hangnyomásnál zörgő belsőtér világítás kapcsoló...   :clap:

Beszéltem már pár hifis csókával, akik különböző autókba szerelnek, az Opelt nagyon szidják, azt 1x szétszeded, akkor vége. Törnek a patentok, nem talál vissza a helyére a kárpit, ki kell tömni szivaccsal, stb... VW egy fokkal jobban bírja, de ott is töredeznek a műanyagok. BMW hozza a Toyota szintjét nagy átlagban.... Ez talán jelent valamit.  ::)

A teszt pedig teljesen korrekt, Papptibi is Toyotás...  :yes:
Erről beszélek.  :yes: Tesóm Sharanja is olyan, hogy tök jól áll minden benne, de, ha egyszer leszedi az ajtóburkolatot, legalább 4-5db patent eltörik, mert rideg, gagyi anyagból vannak. Be is vásárolt ebből a kopó alkatrészből pár zacsival. Legalább van belőle és olcsó.  :surrender:
4 év E11 fl Corolla liftback 1,4 vvt-i
9 év T22 fl Avensis Wagon 1,8 vvt-i
jelenleg 2007 COV 1,8 vvt-i

bepi81

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 23132
Re:Minden, ami Corollával kapcsolatos
« Válasz #24923 Dátum: 2014.01.21 13:11:14 »
Legyünk objektíven szubjektívek  :flowers:
Ezzel semmi gondom nincs. Benne vannak a szempontok és az egyes vevők igényeihez méri, hogy mi lesz minőségi. És igen, ott van a tartósság is. Ezért írtam, hogy mindaz, amit pl. Te minőséginek tartasz, nekem még nem lesz az, ha nem tartós.  :surrender: Ezek a jellemzők együtt járnak, nem választhatók szét egymástól. Viszont az arányok egyénenként lehetnek eltérők, hogy kinek melyik jellemző nyom nagyobbat a latban.
4 év E11 fl Corolla liftback 1,4 vvt-i
9 év T22 fl Avensis Wagon 1,8 vvt-i
jelenleg 2007 COV 1,8 vvt-i

protoxic

  • Újonc
  • *
  • Hozzászólások: 10
Re:Minden, ami Corollával kapcsolatos
« Válasz #24924 Dátum: 2014.01.22 10:00:11 »
Sziasztok!
Olyan gondom fordult elő a corollával, hogy az indítás után amíg el nem éri a normál üzemi hőmérsékletet a műszerfal mondhatni meg van "bolondulva". Mintha megszünne minden elektromos ellátása az eszköznek fél másodpercekre. ezután nem valós adatokat ad vissza pl alapjáratnál 3-4 ezres fordulat, vízhő a skálán túl, tank telítettség sem valós adatokat mutat egyes leállások után. Ez kb ment egy hétig, majd észrevehető volt, amikor eltünik minden a műszerfalról a motor teljesítményén is észrevehető volt az akadozás abban a kis időtartományban amikor a műszerfal áram nélkül maradt. Ez kb 2 het megy így. Nagyobb gázadásnál is elő lehet idézni ezen problémát.  Mára már kaptam sárga motor csekk lámpát is, ami "szépen" világít nekem.
Kérdésem, volt-e már valakinek hasonló problémája, illetve tud -e valaki Budapest esetleg közvetlen környékén megbízható- elfogadható áron dolgozó autóvillamossági szerelőt?
Válaszokat előre is köszönöm.

feryoo7

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 1732
Re:Minden, ami Corollával kapcsolatos
« Válasz #24925 Dátum: 2014.01.22 10:06:16 »
Sziasztok!
Olyan gondom fordult elő a corollával, hogy az indítás után amíg el nem éri a normál üzemi hőmérsékletet a műszerfal mondhatni meg van "bolondulva". Mintha megszünne minden elektromos ellátása az eszköznek fél másodpercekre. ezután nem valós adatokat ad vissza pl alapjáratnál 3-4 ezres fordulat, vízhő a skálán túl, tank telítettség sem valós adatokat mutat egyes leállások után. Ez kb ment egy hétig, majd észrevehető volt, amikor eltünik minden a műszerfalról a motor teljesítményén is észrevehető volt az akadozás abban a kis időtartományban amikor a műszerfal áram nélkül maradt. Ez kb 2 het megy így. Nagyobb gázadásnál is elő lehet idézni ezen problémát.  Mára már kaptam sárga motor csekk lámpát is, ami "szépen" világít nekem.
Kérdésem, volt-e már valakinek hasonló problémája, illetve tud -e valaki Budapest esetleg közvetlen környékén megbízható- elfogadható áron dolgozó autóvillamossági szerelőt?
Válaszokat előre is köszönöm.
Nekem a xenon csinálja ezt. Van olyan hogy megyek nagyobb gáz és minden óra vissza esik alap állásba a műszerfal világítás eltűnik de ez kb. fél másodperc. De nekem ezen jelenségek során nincs teljesítmény változás, és kb. havonta 1 x jön elő.

wittlia

  • Alap-tag
  • ****
  • Hozzászólások: 198
  • '00 Corolla 1.4 Liftback
Re:Minden, ami Corollával kapcsolatos
« Válasz #24926 Dátum: 2014.01.22 11:59:29 »
Udv Mindenkinek,

Valaki fel tudna vilagositani, hogy milyen rizs izzok es mennyi kell az E11-es Corolla fordulatszammero es kornyeki hattervilagitasahoz?
Mar alig van mukodo izzo, kicsit zavaro, na meg hianyzik a csodas zold fenye az ejszakaban... :)

Koszonom a valaszt elore is!
 :flowers:

Meg annyi, hogy Angol gyartasu rancfelvarrott E11-rol van szo.
« Utoljára szerkesztve: 2014.01.22 12:16:49 írta wittlia »

PiciPeti

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 3322
Re:Minden, ami Corollával kapcsolatos
« Válasz #24927 Dátum: 2014.01.22 12:48:15 »
Sziasztok!
Olyan gondom fordult elő a corollával, hogy az indítás után amíg el nem éri a normál üzemi hőmérsékletet a műszerfal mondhatni meg van "bolondulva". Mintha megszünne minden elektromos ellátása az eszköznek fél másodpercekre. ezután nem valós adatokat ad vissza pl alapjáratnál 3-4 ezres fordulat, vízhő a skálán túl, tank telítettség sem valós adatokat mutat egyes leállások után. Ez kb ment egy hétig, majd észrevehető volt, amikor eltünik minden a műszerfalról a motor teljesítményén is észrevehető volt az akadozás abban a kis időtartományban amikor a műszerfal áram nélkül maradt. Ez kb 2 het megy így. Nagyobb gázadásnál is elő lehet idézni ezen problémát.  Mára már kaptam sárga motor csekk lámpát is, ami "szépen" világít nekem.
Kérdésem, volt-e már valakinek hasonló problémája, illetve tud -e valaki Budapest esetleg közvetlen környékén megbízható- elfogadható áron dolgozó autóvillamossági szerelőt?
Válaszokat előre is köszönöm.

Akkusaruk nem lazák?

DonPrego

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 7766
  • A Troll
Re:Minden, ami Corollával kapcsolatos
« Válasz #24928 Dátum: 2014.01.22 12:52:28 »
Akkusaruk nem lazák?
Akkor szerintem minden 0 lenne áramkimaradás idejére. Akartam javasolni hogy keressen fel egy olasz kocsikra specializálódott szakit, de szerintem inkább egy motor csekk olvasással kezdeném ha már van sárga lámpa.
Aki másnak vermet ás az a Stack Pointer

PiciPeti

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 3322
Re:Minden, ami Corollával kapcsolatos
« Válasz #24929 Dátum: 2014.01.22 13:10:23 »
E11-ben akkor bolondul így meg a műszeregység, ha túl alacsony a kapocsfesz... Mivel nem írta, hogy nehezen indul, stb, így gondolom hogy kontakthiba miatt is leeshet a fesz...
Én első körben az akksira mérnék rá, hogy indításnál mit mutat, illetve amikor szarakodik a műszeregység...
Persze a hibakód olvasás is megoldást adhat, de egy multiméter sűrűbben fordul elő otthon, mint egy hibakód olvasó.  ::)