Ehhez a minőség dologhoz annyit tennék hozzá, hogy az E11 belterét 1x teljesen kipakoltam (padlókárpit tisztítás, kezdődő rozsda passziválás), és 3x szétszedtem az ajtókat, küszöböket, stb...
Semmi nem tört, semmi nem zörög, nem kellett bolhát cserélni.
Az E12 első ajtaját, középkonzolját kb 30x szedtem szét, váltóboxot, üléseket, küszöböket kb 10x szedtem szét/vettem ki. Itt már 2 patentot pótolni kellett az ajtókban.
![LOL :lol:](https://forum.toyotaclub.hu/Smileys/set1_b/21_kacag.gif)
2 "zörgés" van az utastérben, az egyik a nagyobb kátyúkban megnyikkanó kesztyűtartó, illetve komolyabb hangnyomásnál zörgő belsőtér világítás kapcsoló...
![clap :clap:](https://forum.toyotaclub.hu/Smileys/set1_b/clap.gif)
Beszéltem már pár hifis csókával, akik különböző autókba szerelnek, az Opelt nagyon szidják, azt 1x szétszeded, akkor vége. Törnek a patentok, nem talál vissza a helyére a kárpit, ki kell tömni szivaccsal, stb... VW egy fokkal jobban bírja, de ott is töredeznek a műanyagok. BMW hozza a Toyota szintjét nagy átlagban.... Ez talán jelent valamit.
![Hááát ::)](https://forum.toyotaclub.hu/Smileys/set1_b/rolleyes.gif)
A teszt pedig teljesen korrekt, Papptibi is Toyotás...
![yes :yes:](https://forum.toyotaclub.hu/Smileys/set1_b/yes.gif)