Na megcsináltam minden flottul a leírás szerint ment, buborékot nem láttam jönni pedig vagy 15x ismételtem. Először a fékfolyadék tartályát nézegettem, nemértettem miért nem csökken a szint, de aztán még időben rájöttem hogy a másikat kell figyelni. A baj az hogy a diagnózis a légtelenítés után sem változott, valószínű hogy a tárcsa lesz selejt.!!??
Szerelő előre mondta hogy a kuplungozáskor a rendszer zártan marad, levegő nem juthat be, igaza lett. Na most kiderül garanciális e az alkatrész szét fogom újra szedetni, így nem maradhat
.
Hmmm.., akkor ez a hiba lehetőség kizárva. Arra utaltam, hogy két vagy több hiba egyszerre is fennálhat, ami ugyanazt a tünetet produkálja. A kuplung hidraulika természetesen zárt rendszer, nálam csak úgy derült ki a rendszer levegőssége, hogy a remegés nem múlt el a kuplungcserével - ugyan félre volt kopva tárcsa, attól függetlenül áteresztett a munkahenger, amit végül ki is kellett cserélnem.
Több minden okozhatja ezt a jelenséget, én még mindig megnézném a motortartó bakokat is.
![hmmmm :hmmmm:](https://forum.toyotaclub.hu/Smileys/set1_b/39_hmmm.gif)