Szerző Téma: Avensis, mi más?:)  (Megtekintve 4393676 alkalommal)

0 Felhasználó és 7 vendég van a témában

csufár

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 10323
Re:Avensis, mi más?:)
« Válasz #14610 Dátum: 2013.07.30 12:47:47 »
De egy idegentől ezt nem fogadnád el, ugye :no: ?
Mert azért,a többség elvégezteti, elvégzi maga az időszakos szervizt.
nem bizony. de ha az ismerős, akkor igen. ez van...apámnak elhittem. itt a  fórumon is valszeg elhinném. a murvás neppernek mondjuk egyáltalán semmit nem hinnék el...

akibor000 (Robi)

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 16564
Re: Avensis, mi más?:)
« Válasz #14611 Dátum: 2013.07.30 13:10:17 »
ugyanígy gondolom ezt én is. ;)
2005.12. Mazda5 TX Standard Diesel Power 110LE/310Nm


детские игрушки

akibor000 (Robi)

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 16564
Re:Avensis, mi más?:)
« Válasz #14612 Dátum: 2013.07.30 16:47:06 »
találtam egy érdekes adatlapot....

http://www.toyota.hu/Images/AVENSIS_0521_tcm266-559490.pdf


ugyanezt nem lelem a mazda6 motorjairol...:((
2005.12. Mazda5 TX Standard Diesel Power 110LE/310Nm


детские игрушки

Mosi82

  • Kezdő
  • **
  • Hozzászólások: 38
Re:Avensis, mi más?:)
« Válasz #14613 Dátum: 2013.07.30 21:37:52 »
Bizony az a légtelenítő csavar!
2 emberes a dolog, egy ember a csavarral játszik a másik a pedált nyomkodja:

1.) tartályban a fékolajszintet folyamatosan ellenőrizni kell, nehogy elfogyjon a lé, mert akkor lehet kezdeni előröl!
2.) kuplungpedál pumpálás (kb. 5x padlóig és vissza) majd a végén padlón nyomva kell tartani, ekkor a pedálozós emberke szól, hogy lehet nyitni a légtelenítő csavart (pár fordulatot kell csak kitekerni, nehogy teljesen kivegyétek a csavart). Érdemes ráhúzni egy gumicsövet a csavar végére és egy tartályba engedni a kifolyó olajat, hogy ne spriccoljon szanaszét.
3.) A kinyomó szerkezet ilyenkor szépen összezárul, miközben az olaj távozik a légtelenítő csavaron keresztül, ha már nem jön több olaj, lehet bezárni a légtelenítő csavart. Ezután a csavarral játszó emberke szól a pedálozós emberkének, aki a pumpálás végétől eddig a pillanatig padlóig nyomta szüntelen a pedált, hogy lehet újra pumpálni. Ha ilyenkor először a pedál nehezen akar visszajönni a padlóról, lehet neki segíteni kézzel felhúzással.

Ezt a három pontot kell ismételni, amíg levegő is jön az olajjal együtt a kiengedéskor. Olajszintet a végén a tartályban max. jelzésig feltölteni!

Valami jó minőségű kulcsot érdemes használni a légtelenítő csavarhoz, mert először nehéz kitekerni ha be van rohadva és könnyű elnyalni a fejét.

Remélem tudtam segíteni. Kérek majd élménybeszámolót!

Na megcsináltam minden flottul a leírás szerint ment, buborékot nem láttam jönni pedig vagy 15x ismételtem. Először a fékfolyadék tartályát nézegettem, nemértettem miért nem csökken a szint, de aztán még időben rájöttem hogy a másikat kell figyelni. A baj az hogy a diagnózis a légtelenítés után sem változott, valószínű hogy a tárcsa lesz selejt.!!?? :cry: Szerelő előre mondta hogy a kuplungozáskor a rendszer zártan marad, levegő nem juthat be, igaza lett. Na most kiderül garanciális e az alkatrész szét fogom újra szedetni, így nem maradhat :nono: :hmmmm:.

netferry

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 2315
Re:Avensis, mi más?:)
« Válasz #14614 Dátum: 2013.07.30 21:52:00 »
Kíváncsi leszek a megoldásra nagyon mert én pont emiatt a hibalehetőség miatt nem vettem Aisin kuplungot, ahogy még korábban is írtam.
Carina E 1.6 xli - Made in Japan '96 -

kalapos

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 3040
Re:Avensis, mi más?:)
« Válasz #14615 Dátum: 2013.07.30 22:23:34 »
Na megcsináltam minden flottul a leírás szerint ment, buborékot nem láttam jönni pedig vagy 15x ismételtem. Először a fékfolyadék tartályát nézegettem, nemértettem miért nem csökken a szint, de aztán még időben rájöttem hogy a másikat kell figyelni. A baj az hogy a diagnózis a légtelenítés után sem változott, valószínű hogy a tárcsa lesz selejt.!!?? :cry: Szerelő előre mondta hogy a kuplungozáskor a rendszer zártan marad, levegő nem juthat be, igaza lett. Na most kiderül garanciális e az alkatrész szét fogom újra szedetni, így nem maradhat :nono: :hmmmm:.
Hmmm.., akkor ez a hiba lehetőség kizárva. Arra utaltam, hogy két vagy több hiba egyszerre is fennálhat, ami ugyanazt a tünetet produkálja. A kuplung hidraulika természetesen zárt rendszer, nálam csak úgy derült ki a rendszer levegőssége, hogy a remegés nem múlt el a kuplungcserével - ugyan félre volt kopva tárcsa, attól függetlenül áteresztett a munkahenger, amit végül ki is kellett cserélnem. 
Több minden okozhatja ezt a jelenséget, én még mindig megnézném a motortartó bakokat is. :hmmmm:

akibor000 (Robi)

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 16564
2005.12. Mazda5 TX Standard Diesel Power 110LE/310Nm


детские игрушки

Mosi82

  • Kezdő
  • **
  • Hozzászólások: 38
Re:Avensis, mi más?:)
« Válasz #14617 Dátum: 2013.07.31 12:47:58 »
A 2.0 d4d motorokból a 90le-s verziókon nincs kéttömegű lendkerék, a turbó nem változógeometriás hanem fix japán ihi gyártmány, valamint a töltőlevegőhűtő is hiányzik.  Ez a motor a corollába, corolla versoba került. Tudtommal a többi 2.0 d4d-ben van kéttömegű.

csufár

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 10323
Re:Avensis, mi más?:)
« Válasz #14618 Dátum: 2013.07.31 13:46:27 »

bepi81

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 23132
Re:Avensis, mi más?:)
« Válasz #14619 Dátum: 2013.07.31 14:06:52 »
4 év E11 fl Corolla liftback 1,4 vvt-i
9 év T22 fl Avensis Wagon 1,8 vvt-i
jelenleg 2007 COV 1,8 vvt-i

akibor000 (Robi)

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 16564
Re: Re:Avensis, mi más?:)
« Válasz #14620 Dátum: 2013.07.31 14:43:36 »
húdejóáronvan
mennyi lesz a vége mire svájcból behozod? a vételár úgy 1.9milla plusz mennyi regadó?
2005.12. Mazda5 TX Standard Diesel Power 110LE/310Nm


детские игрушки

akibor000 (Robi)

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 16564
Re: Re:Avensis, mi más?:)
« Válasz #14621 Dátum: 2013.07.31 14:48:06 »
A 2.0 d4d motorokból a 90le-s verziókon nincs kéttömegű lendkerék, a turbó nem változógeometriás hanem fix japán ihi gyártmány, valamint a töltőlevegőhűtő is hiányzik.  Ez a motor a corollába, corolla versoba került. Tudtommal a többi 2.0 d4d-ben van kéttömegű.
köszi,megjegyzem. utánaolvastam,de nem sokmindent találtam a témáról.
2005.12. Mazda5 TX Standard Diesel Power 110LE/310Nm


детские игрушки

csufár

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 10323
Re: Re:Avensis, mi más?:)
« Válasz #14622 Dátum: 2013.07.31 15:00:03 »
mennyi lesz a vége mire svájcból behozod? a vételár úgy 1.9milla plusz mennyi regadó?
nemtom, nagyon sok nem lehet, mert euro4-es. de most már nem annyira tetszik, olasz a hirdető, nincs xenon és a hasonló darabok jóval drágábban mennek

bepi81

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 23132
Re: Re:Avensis, mi más?:)
« Válasz #14623 Dátum: 2013.07.31 15:01:23 »
mennyi lesz a vége mire svájcból behozod? a vételár úgy 1.9milla plusz mennyi regadó?
260e kb a regadó + a rendszám, meg ami kell még.
4 év E11 fl Corolla liftback 1,4 vvt-i
9 év T22 fl Avensis Wagon 1,8 vvt-i
jelenleg 2007 COV 1,8 vvt-i

akibor000 (Robi)

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 16564
Re: Re: Re:Avensis, mi más?:)
« Válasz #14624 Dátum: 2013.07.31 15:10:38 »
nemtom, nagyon sok nem lehet, mert euro4-es. de most már nem annyira tetszik, olasz a hirdető, nincs xenon és a hasonló darabok jóval drágábban mennek
hát az olaszokat én svéd meg kanadába kitelepült honfitársainkkal veszem egy kalap alá. vagyis tárgytalan a vétel,amíg 1000%ig meg nem győz a hirdetés valósságáról.
2005.12. Mazda5 TX Standard Diesel Power 110LE/310Nm


детские игрушки