A lendkereket nem tudom elképzelni.... leállításnál nem kattan, egyértelműen akkro ha megmozdul, gurul az autó (nem kevertem össze a katalizátor "pattogással" sem...). Korábban a Passatomnál 240nél jött elő a lendkerék gond....főleg autópályás használatnál, ennyi km-nél ez lehetetlen! A másik tipp, hogy ez normális működés lenne...nem tudom, nekem azért ez fura, nem hangzik túl "normális" működési zajnak. Pl. valami kopogott hátul is sokáig a kezdetek óta, minden rekszeből kicuccoltam a legkisebb dolgot is, plusz kivettem csomagtérrólót, hálót is.....megszűnt a zaj! De ez valahogy nem ilyennek tűnik...
Helló!
Szeretnélek megnyugtatni, hogy nincs ott semmi baj. Remélem sikerülni is fog.
25e km-es autóról beszélünk, ahol nem igazán lehet gond. Persze lehet hallani sokmindent, de az egy Toyota, ami azért még a mai modern fogyasztói társadalomban is egy NÉV, egy MÁRKA.
Az biztos számomra, hogy nem a lendkerék, mert leállításnál nem hallod a hangot. Pedig efféle problémáknál ott jelentkezik először a hang.
Bármilyen fura, én továbbra is azt mondom, hogy a fékrendszer az.
Kérdezed csak meg a "nagytudású" márkaszervizeseket, hogy hallottak-e erről. Hogy AveII-nél van-e ilyen? Ha AveII-nél sem ismerik, akkor ott az ismeretekkel lehet a baj.
Nincs előttem a kézkönyv, de tudom, hogy olvastam benne, hogy a menetstabilizáló rendszer teszi ezt. Holnap ki fogom másolni Neked ezt az oldalt. Oké, hogy az enyém AveII, de lehet ez van nálad is. Nézd meg a könyved, hátha van benne vmi utalás erre.
És a magyarázat arra, hogy miért csak most veszed észre szerintem az, hogy most értek el a betétek egy olyan mértékű kopást, hogy már füllel is hallahtó a rendszer önellenőrzése.
Ismétlem, nálam ez van és a felhasználói kézikönyv (és a veszprémi szervizesek) szerint ez teljesen normális jelenség.
Szerk.
Annyi még, hogy ha ezt először hallja az ember, nem tűnik normális hangnak. Koppan vmi, fémes hangnak hallatszik