Szerző Téma: IS (Altezza)  (Megtekintve 739511 alkalommal)

0 Felhasználó és 2 vendég van a témában

Misi

  • Klubtag
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 12329
    • Vissza a szürke hétköznapokhoz
Re:IS (Altezza)
« Válasz #3510 Dátum: 2013.04.04 15:06:34 »
Leginkább az IS 300h ára érdekelne... ::)

Árak, prospektus

csufár

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 10323
Re:IS (Altezza)
« Válasz #3511 Dátum: 2013.04.04 15:24:06 »
Árak, prospektus
érdekes a csomagpolitika...navit csak kétmillióért lehet bele venni, bőrülést csak háromért...
az alapverzió nem vontathat, de a többi igen? nincs sávtartó asszisztens?
drukkolok a hibridnek, kíváncsi lennék, mennyi km alatt térül meg a felára

Misi

  • Klubtag
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 12329
    • Vissza a szürke hétköznapokhoz
Re:IS (Altezza)
« Válasz #3512 Dátum: 2013.04.04 15:43:53 »
2 millióért nem csak navit, 3-ért pedig nem csak bőr ülést kapsz. Nyilván van előnye és hátránya is a csomagoknak, de mivel a Toyota/Lexus már hosszú évek óta megtartja ezt, nyilván működik.

Sávtartó nincs, sáv elhagyásra figyelmeztető rendszer van helyette. Mi sem értünk minden be és be nem került extrát, de ez van, el kell fogadnunk, hogy a gyár piacfelmérése alapján ezekkel az extrákkal is működni fog a dolog. Megjegyzem a versenytársak se adják el tucatjával az ilyen extrákkal szerelt modelleket ebben a szegmensben (ahogy lejjebb sem). Érdemes például megnézni, hogy mennyi fekete kilincses Audi, BMW rohangál hazánk útjain. A lényeg az embléma az autó elején.
Lexusból általában közepes felszereltség alatt nem is adunk el. A CT szegmensben például az a modell a piacvezető a 10 milliós árfekvésben itthon.

csufár

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 10323
Re:IS (Altezza)
« Válasz #3513 Dátum: 2013.04.04 16:07:49 »
én is hallottam már a csomagpolitika mibenlétéről  :devil: az európaiak afele, a japánok és különösen a koreaiak meg a szabadabb konfigurálhatóság felé tendálnak, ami mindkét részről logikus, de akkor is gáz, hogy nem lehet venni navit vagy bőrt, ami két tipikus extra... és az milyen extra, hogy vontathat? az alap IS300h-ra nem lehet vonóhorgot rakni, a többire meg igen?  :?:

bepi81

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 23132
Re: Re:IS (Altezza)
« Válasz #3514 Dátum: 2013.04.04 16:10:25 »
2 millióért nem csak navit, 3-ért pedig nem csak bőr ülést kapsz. Nyilván van előnye és hátránya is a csomagoknak, de mivel a Toyota/Lexus már hosszú évek óta megtartja ezt, nyilván működik.

Sávtartó nincs, sáv elhagyásra figyelmeztető rendszer van helyette. Mi sem értünk minden be és be nem került extrát, de ez van, el kell fogadnunk, hogy a gyár piacfelmérése alapján ezekkel az extrákkal is működni fog a dolog. Megjegyzem a versenytársak se adják el tucatjával az ilyen extrákkal szerelt modelleket ebben a szegmensben (ahogy lejjebb sem). Érdemes például megnézni, hogy mennyi fekete kilincses Audi, BMW rohangál hazánk útjain. A lényeg az embléma az autó elején.
Lexusból általában közepes felszereltség alatt nem is adunk el. A CT szegmensben például az a modell a piacvezető a 10 milliós árfekvésben itthon.
Az oké, hogy a konkurencia sem ad többet, illetve olcsóbban, de lehet, érdemes lenne példát mutatni, ezzel talán az jobb eladásokat produkálni. Nyilván felmérte a cég az igényeket, de szerintem jobb lenne több dologban is kitűnni a versenytársak közül, nem? A hibrid egy dolog, nem biztos, hogy elég lesz.
A hanggenerátorra nagyon kíváncsi vagyok, lehet az jó, de maga az ötlet egy premium autóban kissé nevetséges így első olvasatra.
Mindazonáltal gyönyörű az autó,nyilván szuper is, nagyon kéne, de sajnálnám is, ha apróságok miatt ismét lépéshátrányba kerülne a többihez képest.

Az Auto Bild jelenlegi számában a holttér figyelő rendszereket, múltkoriban a LED fényszórókat hasonlították össze. Mindkét tesztben a GS szerepelt, de bőven középmezőnyben végzett. Ezek alapján gondolom azt, hogy a hibrid hajtáson kívül ezekre a kütyükre is nagy figyelmet kellene fordítani, hogy pontosabban, jobban működjön.
Az számomra kicsit kellemetlen, hogy egy Passat rendszere teljeskörűbben és jobban működik, mint egy Lexus-é.
Ne érts félre, simán Lexus-t vennék, mert nekem EZ tetszik, csak azért foglalkoztatna a gondolat, hogy egy alább pozícionált autóban jobban működnek bizonyos kütyük...
4 év E11 fl Corolla liftback 1,4 vvt-i
9 év T22 fl Avensis Wagon 1,8 vvt-i
jelenleg 2007 COV 1,8 vvt-i

Misi

  • Klubtag
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 12329
    • Vissza a szürke hétköznapokhoz
Re:IS (Altezza)
« Válasz #3515 Dátum: 2013.04.04 16:24:53 »
én is hallottam már a csomagpolitika mibenlétéről  :devil: az európaiak afele, a japánok és különösen a koreaiak meg a szabadabb konfigurálhatóság felé tendálnak, ami mindkét részről logikus, de akkor is gáz, hogy nem lehet venni navit vagy bőrt, ami két tipikus extra... és az milyen extra, hogy vontathat? az alap IS300h-ra nem lehet vonóhorgot rakni, a többire meg igen?  :?:

Az alapnál más a vezérlés, ez meg még egy két dolog (pl. kisebb kerekek) hozzák az alacsonyabb fogyasztást, emissziót. Trükk...
A navira lesz utólagos modul várhatóan januártól.

Misi

  • Klubtag
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 12329
    • Vissza a szürke hétköznapokhoz
Re: Re:IS (Altezza)
« Válasz #3516 Dátum: 2013.04.04 16:27:48 »
Az oké, hogy a konkurencia sem ad többet, illetve olcsóbban, de lehet, érdemes lenne példát mutatni, ezzel talán az jobb eladásokat produkálni. Nyilván felmérte a cég az igényeket, de szerintem jobb lenne több dologban is kitűnni a versenytársak közül, nem? A hibrid egy dolog, nem biztos, hogy elég lesz.
A hanggenerátorra nagyon kíváncsi vagyok, lehet az jó, de maga az ötlet egy premium autóban kissé nevetséges így első olvasatra.
Mindazonáltal gyönyörű az autó,nyilván szuper is, nagyon kéne, de sajnálnám is, ha apróságok miatt ismét lépéshátrányba kerülne a többihez képest.

Az Auto Bild jelenlegi számában a holttér figyelő rendszereket, múltkoriban a LED fényszórókat hasonlították össze. Mindkét tesztben a GS szerepelt, de bőven középmezőnyben végzett. Ezek alapján gondolom azt, hogy a hibrid hajtáson kívül ezekre a kütyükre is nagy figyelmet kellene fordítani, hogy pontosabban, jobban működjön.
Az számomra kicsit kellemetlen, hogy egy Passat rendszere teljeskörűbben és jobban működik, mint egy Lexus-é.
Ne érts félre, simán Lexus-t vennék, mert nekem EZ tetszik, csak azért foglalkoztatna a gondolat, hogy egy alább pozícionált autóban jobban működnek bizonyos kütyük...

Természetesen lehet, hogy az AutoBild tesztje nem húz a németek felé, de nem lennék meglepve, ha kiderülne, hogy a két autóban ugyanannak a beszállítónak a cucca van.
És persze az is lehet, hogy a németeké a jobb.

Azt azért vegyétek figyelembe, hogy mondjuk Audiból évente 500.000 fogy Európában, addig Lexusból 50.000. Ezért nem ide fókuszálnak az extrákkal, kivitelekkel, egyebekkel. Egész egyszerűen nem éri meg nekik pénzt beletenni.

whis

  • Globális moderátor
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 11516
  • [2]
Re:IS (Altezza)
« Válasz #3517 Dátum: 2013.04.04 18:55:00 »
Árak, prospektus
Kössz!  :)
12 körül jönne ki egy "használható" verzió, elkezdek gyűjteni...  :1eye:
'16 RAV4 HSD AWD Trend +Safety

Agyarka

  • Klubtag
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 4345
Re:IS (Altezza)
« Válasz #3518 Dátum: 2013.04.04 19:52:07 »
A YHSDm tolatókamerája, a T@G, a félbőr ülések,a gyárilag sötétitett hátsó üvegek és a tempomat hiányoznának, de egy ideig feledtetni tudná az ECO is. A 16-os kerék nálam kimondottan +, a gyári tempomat meg utólag biztosan applikálható bele.
Nekem a hűthető fűthető ülések mozgatják meg a fantáziámat a magasabb felszereltségből és a tetőablak. Minden autóba kötelező biztonsági felszereltséggé tenném,mert a vezető kényelme az utazók biztonsága.
... a Toyota/Lexus már hosszú évek óta megtartja ezt, nyilván működik.
Eszi, nem eszi ezt kaja, ha japán autót akar. Nem azért működik, mert jó a rendszer, hanem mert nincs alternatíva a vevőknek.
... Lexusból általában közepes felszereltség alatt nem is adunk el.
Általában a közepes felszereltség adja a megfelelő kompromisszumot amennyiben a csomagok megfelelően vannak összeállítva.

A fullextrás IS áránál már elgondolkoztató a GS. Amennyiben megengedhetném, hogy autóra ennyi pénzt költsek, akkor számomra vonzóbb lenne a GS450h Comfort.   

A hybrid akku vajon a prémium szegmensben miért nem került a hátsó ülések alá? Vajon mekkora a hátsó ülésen a sugárzás? :hmmmm:
« Utoljára szerkesztve: 2013.04.04 19:57:33 írta Agyarka »

Misi

  • Klubtag
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 12329
    • Vissza a szürke hétköznapokhoz
Re:IS (Altezza)
« Válasz #3519 Dátum: 2013.04.04 20:13:48 »
Miért ne lenne más választása? Más márkát is vehet az ügyfél... Nem hinném, hogy minden Lexus vásárló márka fanatikus, aki inkább kompromisszumot köt csakhogy Lexusban ülhessen.
Az akkuk itt a súlyelosztás, térnövelés miatt kerültek hátra, a pótkerék helyére. (Amúgy Az RX-ben az ülés alatti részen van.)
A full extra IS konrtra GS az összes kategóriánál igaz. A magasabb felszereltség ára mindig metszi a nagyobb autó indulóárát. Ennek ellenére ritkán távozik CT érdeklődő egy LS-sel.  :1eye:

Az IS-ben más lesz a fedélzeti rendszer, mint a GS-ben bemutatkozott rendszer. (A többi is cserélve lesz cirka egy éven belül.)

csufár

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 10323
Re:IS (Altezza)
« Válasz #3520 Dátum: 2013.04.04 20:39:57 »
Miért ne lenne más választása? Más márkát is vehet az ügyfél... Nem hinném, hogy minden Lexus vásárló márka fanatikus, aki inkább kompromisszumot köt csakhogy Lexusban ülhessen.
Az akkuk itt a súlyelosztás, térnövelés miatt kerültek hátra, a pótkerék helyére. (Amúgy Az RX-ben az ülés alatti részen van.)
A full extra IS konrtra GS az összes kategóriánál igaz. A magasabb felszereltség ára mindig metszi a nagyobb autó indulóárát. Ennek ellenére ritkán távozik CT érdeklődő egy LS-sel.  :1eye:
Az IS-ben más lesz a fedélzeti rendszer, mint a GS-ben bemutatkozott rendszer. (A többi is cserélve lesz cirka egy éven belül.)
ja. van más választás is, és mást is választanak, ami tuti, hogy legalább részben a hülye csomagpolitikának köszönhető. a prémium típusokat úgy extrázom fel, ahogy akarom, de télleg...nyilván nem véletlen, hogy az audi tízszer annyi kocsit ad el európában...ahhoz, hogy az ember megvegyen egy lexust, kapásból kompromisszumot kell kötni, mivel nem lehet venni bele, mondjuk, szimplán egy navit. vagy bőrülést, hogy a vesszőparipáimnál maradjak. az ülésszellőztetésért az IS-nél meg kell venni az ötmilliós csomagot - a skoda ezt okosabban csinálja. vagy a ford...na nem mintha ezekkel akarnám  összevetni a lexusokat, de attól még nem kóser így. sajnos...

Misi

  • Klubtag
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 12329
    • Vissza a szürke hétköznapokhoz
Re:IS (Altezza)
« Válasz #3521 Dátum: 2013.04.04 20:59:34 »
Nagyon-nagyon ritkán fordul elő az, hogy a csomagrendszer miatt bukunk üzletet.
A németek sem ezért adnak el tízszer annyit, hanem mert egyrészt a kontinensen kedveltek a német márkák, másrészt ők árulnak dízelt, sokfélét. Mi nem és nem is fogunk. Ez a trend pedig egyre jobban terjedni fog köszönhetően az egyre szigorodó EURO normáknak, amit dízellel egyre nehezebb, költségesebb tartani. A köztudatban a CO2 a főgonosz, pedig a NoX nagyobb kártevő.

Egükém

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 1221
  • Jó munkásember!
    • Egümotors
Re:IS (Altezza)
« Válasz #3522 Dátum: 2013.04.04 21:15:35 »
Misi! 
300h-nak is 2kéménye van mint a 250-nnek ?
Képekről nem tudtam megállapítani.

Misi

  • Klubtag
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 12329
    • Vissza a szürke hétköznapokhoz
Re:IS (Altezza)
« Válasz #3523 Dátum: 2013.04.04 21:15:51 »
Dízel témához: az IS szegmensében az európai eladások 80%-át adják a dízelek. Egyes országokban még ennél is magasabb az arány, pl. Belgiumban 90% fölött van.

Misi

  • Klubtag
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 12329
    • Vissza a szürke hétköznapokhoz
Re:IS (Altezza)
« Válasz #3524 Dátum: 2013.04.04 21:18:01 »
Misi! 
300h-nak is 2kéménye van mint a 250-nnek ?

Igen, de nem látszik, mert ahogyan a GS hibridnél, úgy itt is el van rejtve a lökhárító mögé. Ezzel is zöldebbnek látszik.