2 millióért nem csak navit, 3-ért pedig nem csak bőr ülést kapsz. Nyilván van előnye és hátránya is a csomagoknak, de mivel a Toyota/Lexus már hosszú évek óta megtartja ezt, nyilván működik.
Sávtartó nincs, sáv elhagyásra figyelmeztető rendszer van helyette. Mi sem értünk minden be és be nem került extrát, de ez van, el kell fogadnunk, hogy a gyár piacfelmérése alapján ezekkel az extrákkal is működni fog a dolog. Megjegyzem a versenytársak se adják el tucatjával az ilyen extrákkal szerelt modelleket ebben a szegmensben (ahogy lejjebb sem). Érdemes például megnézni, hogy mennyi fekete kilincses Audi, BMW rohangál hazánk útjain. A lényeg az embléma az autó elején.
Lexusból általában közepes felszereltség alatt nem is adunk el. A CT szegmensben például az a modell a piacvezető a 10 milliós árfekvésben itthon.
Az oké, hogy a konkurencia sem ad többet, illetve olcsóbban, de lehet, érdemes lenne példát mutatni, ezzel talán az jobb eladásokat produkálni. Nyilván felmérte a cég az igényeket, de szerintem jobb lenne több dologban is kitűnni a versenytársak közül, nem? A hibrid egy dolog, nem biztos, hogy elég lesz.
A hanggenerátorra nagyon kíváncsi vagyok, lehet az jó, de maga az ötlet egy premium autóban kissé nevetséges így első olvasatra.
Mindazonáltal gyönyörű az autó,nyilván szuper is, nagyon kéne, de sajnálnám is, ha apróságok miatt ismét lépéshátrányba kerülne a többihez képest.
Az Auto Bild jelenlegi számában a holttér figyelő rendszereket, múltkoriban a LED fényszórókat hasonlították össze. Mindkét tesztben a GS szerepelt, de bőven középmezőnyben végzett. Ezek alapján gondolom azt, hogy a hibrid hajtáson kívül ezekre a kütyükre is nagy figyelmet kellene fordítani, hogy pontosabban, jobban működjön.
Az számomra kicsit kellemetlen, hogy egy Passat rendszere teljeskörűbben és jobban működik, mint egy Lexus-é.
Ne érts félre, simán Lexus-t vennék, mert nekem EZ tetszik, csak azért foglalkoztatna a gondolat, hogy egy alább pozícionált autóban jobban működnek bizonyos kütyük...