Szerző Téma: IS (Altezza)  (Megtekintve 739639 alkalommal)

0 Felhasználó és 9 vendég van a témában

Dr. Genya

  • Kezdő
  • **
  • Hozzászólások: 55
Re:IS (Altezza)
« Válasz #3165 Dátum: 2012.06.21 15:14:32 »
(IS 200) Mikre kell odafigyelni. Esetleges Típushibák? Tudom, hogy nincs. (A rádió a gyenge láncszem)
Corolla E12 1.4 VVTi

Makaveli

  • Mindig itt van
  • *****
  • Hozzászólások: 627
    • http://www.youtube.com/watch?v=P07dJEbG8zM&feature=related
Re:IS (Altezza)
« Válasz #3166 Dátum: 2012.06.21 16:14:41 »
(IS 200) Mikre kell odafigyelni. Esetleges Típushibák? Tudom, hogy nincs. (A rádió a gyenge láncszem)

Igen kb annyi, és a szokásos amit nézel egy autónál olaj fogyasztás törés stb ;)
Ex IS300 tulaj :)

ciel

  • Kezdő
  • **
  • Hozzászólások: 59
Re:IS (Altezza)
« Válasz #3167 Dátum: 2012.07.09 10:13:37 »
Jó reggelt!
Egy ideje feltünt, ha lehalkitom a radiot akkor valami folyamatasoan nyiszorog/kaparasz a müszerfal mögött. (Ha eger  lenne, mar nem elne)
A zaj valamilyen szandekos mechanikus mozgas eredmenye - sebessegtöl utminösegtöl fuggetlen.
Olyan mintha a szellözörendszer allitocsappantyui folyamatosan mozognanak.

Nektek volt mar ilyen?

ciel

  • Kezdő
  • **
  • Hozzászólások: 59
Re:IS (Altezza)
« Válasz #3168 Dátum: 2012.07.09 10:22:46 »
Meg egy apro szösszenet:
Pár napja ki kellett vennem az akkumulatort, mert alig forgatta az öninditót. Valszeg öreg mar, bar azt nem tudom mennyire: volt rajta egy cimke "October" felirattal. :eek: Egy gyari toyota akkura nem irjak ra a gyartas idejet?
Lenyeg, hogy 2 menetes vegü palca szoritja le az akkut. Az egyik szorosan a tüzfalnal van. Kiszereleskor mar lattam elöre, hogy összerakaskor szivni fogok mert ha eldöl a palca akkor vehetem ki az akkut.
De nem!! A hatso palcat rögziti egy patent az eldöles ellen. Annyira meghatodtam ezen, gondoltam kuldenek egy dalt a tervezönek ha tudnam a nevet  :clap:
 

Botond

  • Mindig itt van
  • *****
  • Hozzászólások: 644
Re:IS (Altezza)
« Válasz #3169 Dátum: 2012.07.09 12:58:19 »
Jó reggelt!
Egy ideje feltünt, ha lehalkitom a radiot akkor valami folyamatasoan nyiszorog/kaparasz a müszerfal mögött. (Ha eger  lenne, mar nem elne)
A zaj valamilyen szandekos mechanikus mozgas eredmenye - sebessegtöl utminösegtöl fuggetlen.
Olyan mintha a szellözörendszer allitocsappantyui folyamatosan mozognanak.

Nektek volt mar ilyen?
Az enyémben (GS) előfordul ilyen. Általában csak leállított motorral és csukott ablakoknál hallom meg, annyira halk. És igen, azok a szellőzőrendszer szervomotorai, állítgatják a "csappantjúkat", "helyezkednek" :D De ha kiszállnak az első ülés utasai, akkor abba marad, "megnyugszik". :D

Botond

  • Mindig itt van
  • *****
  • Hozzászólások: 644
Re:IS (Altezza)
« Válasz #3170 Dátum: 2012.07.09 13:08:14 »
Meg egy apro szösszenet:
Pár napja ki kellett vennem az akkumulatort, mert alig forgatta az öninditót. Valszeg öreg mar, bar azt nem tudom mennyire: volt rajta egy cimke "October" felirattal. :eek: Egy gyari toyota akkura nem irjak ra a gyartas idejet?
Az enyémre rá volt írva, de olyan régi volt, hogy nem bírtuk leolvasni rendesen a címkéről, csak tippeltünk, hogy talán 2003-as lehetett (valószínűleg az autóval egyidős). A cikk számát le bírtuk olvasni, de Toyota-nál felvilágosítottak, hogy azóta az megváltozott. :D
Szerintem ne foglalkozz az akksid korával, valószínűleg idősebb, mint a standard 3-4 év. :)

ciel

  • Kezdő
  • **
  • Hozzászólások: 59
Re:IS (Altezza)
« Válasz #3171 Dátum: 2012.07.10 15:14:48 »
Vennek uj akkut, de van egy kis gond.
Az autoban egy Toyota cimkes van, 65Ah teljesitmennyel es 230x170x210 merettel - es ugy tünik ennel semmilyen iranyban nem lehet nagyobb az uj.
Neztem par gyarto (Bosch, Banner, Varta) kinalatat es talaltam 230 hosszut 60Ah kapacitassal, illetve 261 hosszut 70Ah kapacitassal.
Van tippetek, ki gyart belevalo akkut a gyarinal olcsobban? Esetleg a 60Ah-s is elegendö?

Botond

  • Mindig itt van
  • *****
  • Hozzászólások: 644
Re:IS (Altezza)
« Válasz #3172 Dátum: 2012.07.10 16:35:21 »
Vennek uj akkut, de van egy kis gond.
Az autoban egy Toyota cimkes van, 65Ah teljesitmennyel es 230x170x210 merettel - es ugy tünik ennel semmilyen iranyban nem lehet nagyobb az uj.
Neztem par gyarto (Bosch, Banner, Varta) kinalatat es talaltam 230 hosszut 60Ah kapacitassal, illetve 261 hosszut 70Ah kapacitassal.
Van tippetek, ki gyart belevalo akkut a gyarinal olcsobban? Esetleg a 60Ah-s is elegendö?
Esetemben a méret és a saruk elhelyezkedése is a gyári akksi mellett szólt. Árban sem volt jelentős eltérés, és mivel az idő is szorított (egyik napról a másikra jöttek elő a tünetek, egy héttel egy hosszabb külföldi utazás előtt), így gyári lett bele.
Esetedben jelentős az eltérés árban a gyárihoz képest?

lasi

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 8541
Re:IS (Altezza)
« Válasz #3173 Dátum: 2012.07.28 09:31:56 »
[ Invalid YouTube link ]

nem lett rossz, de letörném a kezét ha az én kocsimat firkálná össze :devil:
Corolla AE86GT 20V (1984) Corolla AE86GT 16V (1985),Lexus IS 250 Mark Levinson (2008)Eladva
Corolla 1.4 D4D   (2005)Eladva!  2.0 D4d RAV4  (2005)Eladva, 2.2D4d Rav4 (2007) ,2.4D Hilux (1994)Eladva, 2.4D Hiace (1999)Eladva, 2.5 D4d Hilux (2009) 2.4 TD Hilux (2000)

lasi

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 8541
Corolla AE86GT 20V (1984) Corolla AE86GT 16V (1985),Lexus IS 250 Mark Levinson (2008)Eladva
Corolla 1.4 D4D   (2005)Eladva!  2.0 D4d RAV4  (2005)Eladva, 2.2D4d Rav4 (2007) ,2.4D Hilux (1994)Eladva, 2.4D Hiace (1999)Eladva, 2.5 D4d Hilux (2009) 2.4 TD Hilux (2000)

Egükém

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 1221
  • Jó munkásember!
    • Egümotors
Re:IS (Altezza)
« Válasz #3175 Dátum: 2012.08.01 20:59:27 »
A rendszám titkos,  azért van letakarva?

lasi

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 8541
Re:IS (Altezza)
« Válasz #3176 Dátum: 2012.08.01 21:11:21 »
sok helyen kitakarják :yes:
Corolla AE86GT 20V (1984) Corolla AE86GT 16V (1985),Lexus IS 250 Mark Levinson (2008)Eladva
Corolla 1.4 D4D   (2005)Eladva!  2.0 D4d RAV4  (2005)Eladva, 2.2D4d Rav4 (2007) ,2.4D Hilux (1994)Eladva, 2.4D Hiace (1999)Eladva, 2.5 D4d Hilux (2009) 2.4 TD Hilux (2000)

Botond

  • Mindig itt van
  • *****
  • Hozzászólások: 644
Re:IS (Altezza)
« Válasz #3177 Dátum: 2012.08.02 16:00:28 »
A rendszám titkos,  azért van letakarva?
Én azért takarom le a hirdetéseimen, hogy véletlenül se tudjanak visszaélni a fotóimmal (én általában ingyen HD-ben teszem fel). Akit komolyan érdekel az amúgy is felhív és elkéri (de akkor már én is tudom, hogy kinek adtam meg).

kleingy

  • Moderátorok gyöngye
  • Officer
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 13346
Re:IS (Altezza)
« Válasz #3178 Dátum: 2012.08.09 08:46:54 »
Értem, hogy csak az én bevételemhez képest sok, de vannak árak márkaszerviz tekintetében (IS220 D)...
  • Olajszűrő 3 ezer
  • Fékbetét 28 és 15 ezer (1-1 db)
  • Féktárcsa 40 ezer (/2 db)
  • 5W30 olaj literje 4.8 ezer (mivel kell bele 6.3 liter, így 33 ezer!)
  • Légszűrő 7300 (!), cseréje munkadíjban 3300
  • Pollenszűrő 10 ezer (!), cseréje munkadíjban 3300

Ja és mindez amúgy 10% kedvezménnyel... :eek:
         

csufár

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 10323
Re:IS (Altezza)
« Válasz #3179 Dátum: 2012.08.09 14:06:23 »
Értem, hogy csak az én bevételemhez képest sok, de vannak árak márkaszerviz tekintetében (IS220 D)...
  • Olajszűrő 3 ezer
  • Fékbetét 28 és 15 ezer (1-1 db)
  • Féktárcsa 40 ezer (/2 db)
  • 5W30 olaj literje 4.8 ezer (mivel kell bele 6.3 liter, így 33 ezer!)
  • Légszűrő 7300 (!), cseréje munkadíjban 3300
  • Pollenszűrő 10 ezer (!), cseréje munkadíjban 3300

Ja és mindez amúgy 10% kedvezménnyel... :eek:

idekint bármilyen toyotát  80 eurós rezsiórabérrel szervizelnek  :whistling: