Volt egy márkaszerviz, amelyik megpróbált alacsonyabb árakkal dolgozni. Lexus Pestnek hívták és 1,5 év alatt csődbe mentek. Ugyanez a helyzet Toyota oldalon is. Az olcsók vagy már bezártak, vagy több száz milliós tartozásuk van.
Anno az IS-t lecserélhettem volna egy 2006-os, szép állapotú GS300-ra, ami fillérre annyiba került volna nekem, mint végül a szintén 2006-os Prius.
Szép állapotú volt, nagyon csábított, de végül nem vettem meg, mert tudtam, hogy az IS-hez képest ugyan nem fogyaszt sokkal többet, de a szervizelése többe kerül.
Aki megvesz egy prémium kategóriás autót, az számoljon vele, hogy a fenntartási költsége is prémium áras. Akkor is, ha az autó már nem fiatal.
Ezért adják nyomottabb árakon az ilyen autókat a használt piacon.
Értem én, hogy mindenki ingyen akar mindent, de ez sajnos nem így működik.