Szerző Téma: IS (Altezza)  (Megtekintve 745468 alkalommal)

0 Felhasználó és 3 vendég van a témában

Botond

  • Mindig itt van
  • *****
  • Hozzászólások: 644
Re: IS (Altezza)
« Válasz #2700 Dátum: 2011.05.05 17:14:58 »
Zorits1, használtat vagy újat veszel? Van már kinézett példány?

zorits

  • Mindig itt van
  • *****
  • Hozzászólások: 504
  • COROLLA TS FACELIFT
Re: IS (Altezza)
« Válasz #2701 Dátum: 2011.05.05 19:07:47 »
Zorits1, használtat vagy újat veszel? Van már kinézett példány?

( végre megtaláltam a régi useremhez a jelszómat :) )
Szóval, hát Újat sajnos nem tudok venni, mivel beszáltam egy ingatlanba is... ígyhát marad a használt.

Bevallom, nagyon nehéz a helyzetem - mivel a Denso-nál dolgoztam - és tisztában vagyok a technikával, minde a Common Rail rendszerrel ami a 2.2 D-cattel ami majdnem hasonlít az IS 220D be szerelt szerkezettel - amit szintén a Denso csinál, csak drasztikusan más körülmények között... HA érdekel egy gyárlátogatás valakit, szívesen segítek benne, pl egy fvári Denso túra, common rail rendszer gyártás, vagy éppenséggel a zzge toyota, lamborghini, R8 audi vezérlőrendszerének a gyártása..;) - de amiért nehéz a helyzet, mivel használtan kzárolag olyan kocsiban gondolkodom, ami jogosult még az extra care garanciára azaz 160 ezer Km alatt 6évnél fiatalabb - valamint magyarországi. Ezen belül egy mark levinson felszereltség.

Van pár ismerősöm, akinek van is220d -je de nem mindenki volt megelégedve... ( Adagoló csere, motor csere, egr-v szelep csere problémákat említették) Sajnos ezeket első ként a magyar üzemanyag okozza. A denso , pl. a Spanyol piacra szánt diesel 2.2 177Le motorokat visszahívta - mivel a G2 injektorok mindegyike sorra mondta fel a szolgálatot, valamint a HP3 magasnyomásu pumpákban a kis kerámiagolyók sorra szétrobbantak. Ezeket a spanyol ( EU legrosszab diesele) üzemanyag okozta. Szóval, ezeket figyelembevéve, olyat keresek amelyik már átesett egy ilyen "regenerálon" azaz CR rendszer cserélve volt, mivel 6-8 százezer Ft.ot nem szeretnék egyből bukni a kocsin :) Sajnos az aftermarketes alkatrészek is hasonló tűrésekkel rendelkeznek hazánkban, tehát aki hosszútávon szeretné élvezni a 177Le előnyét annak minden egyes tankolásnál diesel adalékot javasolnak - még a prémium dieselek mellett is. Sajnos a kémia nem az asztalom, de az ezzel foglalkozó mérnökök úgy magyarázták - hogy "száraz" a magyar diesel... nah ezt megmagyarázhatná nekem is valaki mit jelent!

Kiszemeltem, volt - sajnos már nem aktuális - egy olajzöld 220D -lett volna, de sokat flóztam a szine miatt és elvitték. A neten amiket hírdetnek, túlnyomóan külföldről behozott kocsi - a magyar tulajok pedig rendesen megkérik az árukat :) ami érthető, csakhát mint az én corolla TS em - így az ővék is nehezen értékesíthetőek ezeken az árakon.

Ezen felül van egy a haszn autón ami nagyon tetszik de sajnos 230ezer km van bennt - 5éves kocsi - és egy orvos a gazdája. Törés/sérülés mentes. Az ára sem veszélyes 4.4m de a km elég veszélyesen hangzik.

Én 4-5 Mill között szeretnék valamit kifogni, szóval ha van valami ötletetek kihez fordulhatok, szívesen veszem ;)

Látom Botond Neked GS300 van. Sajnos ilyenbe még nem ültem, csak még a Denso elnökének volt olyan itt Magyarországon - azt néztem többször. Ebben a V6 os 3000 Motor van? Megkérdezhetem város/országúton mennyi az átlag amit behúz? Automata váltós gondolom? ( Nem is tudom, gyártottak e belőle manuálisat ?)

ÜDv.

zzz


Xtrem

  • Klubtag
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 10705
IS (Altezza)
« Válasz #2702 Dátum: 2011.05.05 20:57:16 »
Látom Botond Neked GS300 van. Ebben a V6 os 3000 Motor van? Megkérdezhetem város/országúton mennyi az átlag amit behúz? Automata váltós gondolom? ( Nem is tudom, gyártottak e belőle manuálisat ?)

Soros, de valóban 6 hengeres az a 3000-es motor.  ;) Ha jól tudom a Toyota esetében az első vvt-i rendszerrel ellátott motorok egyike volt.
Csak Aut váltóval szerelték a GS-eket, 5 fokozattal (ráncfelvarrás után már a kormánykerékről is váltható fokozatokkal).
Fogyasztási adattal nem tudok szolgálni.  :D
2005 Avensis Sedan 2.4 D4 vvt-i Aut Executive Navi + TTE front
2001 Citroën Evasion 2.0 16V benzin, Aut - Exclusive
61

Botond

  • Mindig itt van
  • *****
  • Hozzászólások: 644
Re: IS (Altezza)
« Válasz #2703 Dátum: 2011.05.05 22:40:32 »
Az én autóm egy 2003-as GS 300-as. Ez egy 3 literes soros 6 hengeres. Nagyon halk, nem csak belülről, hanem kivülről is. 2000-es fordulaton van egy nagyon szép V-s morgása. Imádom ezt hallgatni, ezért is nem szoktam e fölé pörgetni, amikor indulok a pirosnál. :)
Ez benzinből fogyaszt az én lábam alatt autópályán és országúton 10-t, városban 12-t. Télen nagy hidegben volt a városi fogyasztás már 13 is, de a 14-et még soha nem érte el. De ez attól is függ, hogy hogyan közlekedsz. Én nem vagyok egy racssingos fiú, de nem is vagyok benzin anorexiás.  :D Hosszabb autópályázás során már többször is volt 8,5 a fogyasztás, nyilván nem magyar benzinnel. :)
Ennek a modelnek, amely nekem van, a reális ára, szerintem, most 3 misi körül van, de ritka belőle a jó példány (a most árultak közül egy párat én is ismerek, azokat még azóta is árulják, hogy én megnéztem - kb 1 éve). Az újabb GS modellből, hibrid változatban, már vannak 5 misi körül is, és sokkal több eladó példány van. Azok nyilván kevesebbet fogyasztanak. És azokban már V6 és V8 motorok vannak.

Szubjektív vélemény következik: véleményem szerint egy prémium autóba 5-6 év alatt simán belecsúszik 150.000km. Bár vannak itt a fórumon is olyanok, akik hétvégi autóként használnak Lexus-t :D

Mielőtt végleg eldöntöttem, hogy Lexus GS lesz, kipróbáltam egy párat, hogy biztos legyek benne, hogy tudja amit én akarok. Ezen a részen, valószínűleg, már túl vagy.
Viszont, akárki akármit is mond, a Lexus az egy másik dimenzió. Ezt addig nem értik meg a többiek amíg nem ülnek egyben.

Itt a fórumon is árul egyik srác IS-t, de az még előző modell.

Egükém

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 1221
  • Jó munkásember!
    • Egümotors
Re: IS (Altezza)
« Válasz #2704 Dátum: 2011.05.06 08:01:06 »
Voltam ma műszaki vizsgán, állat módjára pörgetik szegény autót.
5260rpm itt vége!
Életében még nem forgott ennyit.
Az az igazi barom aki ezt kitalálta!!

Jaj, szegény autó. Egyébként mire lenne jó ez a teszt?

És akkor mondom a lényeget, természetesen ott álltam mellette!
Ki írja neki a gép: "Túl kevés a füstölés, nézze meg a szenzort"
Természetesen a szenzor bent volt a kipuffba rendesen, de ezen felbuzdulva nyomja neki még jobban  :nono: :nono:

Egükém

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 1221
  • Jó munkásember!
    • Egümotors
Re: IS (Altezza)
« Válasz #2705 Dátum: 2011.05.06 08:04:06 »
Aki meg azért ad el egy Corolla TS-t hogy egy "nyomatékosabb és nagyobb" Honda Accordot? vagy Lexus IS200 valamennyit vegyen az nyugodtan köpjön fölfelé egy nagyot és álljon alá. kb. ennyi. :D :D

Sárcok, már szégyelnem kell a Toyota fórumon, hogy Lexust akarok venni... Hovajut ez a világ?! :)

Szentül hiszem és vallom, a Lexus egy szint, nem való mindenkinek!
Mert nem értik :clap: :clap:

Egükém

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 1221
  • Jó munkásember!
    • Egümotors
Re: IS (Altezza)
« Válasz #2706 Dátum: 2011.05.06 08:08:52 »
Én szívesen szakítanék időt, egy gyár látogatásra, lehet itt többen is.
Dobj egy mailt ide kérlek ha áll még az ajánlat: info@egumotors.hu
Köszönöm.

 

lasi

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 8541
Re: IS (Altezza)
« Válasz #2707 Dátum: 2011.05.06 08:17:14 »
Én szívesen szakítanék időt, egy gyár látogatásra, lehet itt többen is.
Dobj egy mailt ide kérlek ha áll még az ajánlat: info@egumotors.hu
Köszönöm.

 
Engem is érdekelne :yes: :)
Corolla AE86GT 20V (1984) Corolla AE86GT 16V (1985),Lexus IS 250 Mark Levinson (2008)Eladva
Corolla 1.4 D4D   (2005)Eladva!  2.0 D4d RAV4  (2005)Eladva, 2.2D4d Rav4 (2007) ,2.4D Hilux (1994)Eladva, 2.4D Hiace (1999)Eladva, 2.5 D4d Hilux (2009) 2.4 TD Hilux (2000)

MiCKEY

  • The Boss :)
  • Adminisztrátor
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 9733
Re: IS (Altezza)
« Válasz #2708 Dátum: 2011.05.06 08:49:17 »
Jaja, gyárat megnézhessük. :)

Zorits1

  • Néha itt van
  • ***
  • Hozzászólások: 106
Re: IS (Altezza)
« Válasz #2709 Dátum: 2011.05.06 09:10:03 »
Jaja, gyárat megnézhessük. :)

Üdv.

Nah elkezdtem intézni akkor a látogatást. Ez székesfváron lenne. Pár időpontot kitűznek, márcsak az a kérdés nektek melyik nap lenne jó... pl Péntekek inkább? Hány embert érintene a dolog?

Majd kelleni fog névsor, a biztonságiaknak.

A részletekkel majd jövök!

ÜDv:

Zzzz

"6200Rpm; where the life keeps getting impressive" :)

Botond

  • Mindig itt van
  • *****
  • Hozzászólások: 644
Re: IS (Altezza)
« Válasz #2710 Dátum: 2011.05.06 14:14:30 »
Gyár nézés engem is érdekel.

Xtrem

  • Klubtag
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 10705
IS (Altezza)
« Válasz #2711 Dátum: 2011.05.06 15:39:44 »
Ezt elég baráti áron mérik.  :hmmmm: Igaz dízel és kézi váltós...  :hmmmm:  :D
2005 Avensis Sedan 2.4 D4 vvt-i Aut Executive Navi + TTE front
2001 Citroën Evasion 2.0 16V benzin, Aut - Exclusive
61

Egükém

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 1221
  • Jó munkásember!
    • Egümotors
Re: IS (Altezza)
« Válasz #2712 Dátum: 2011.05.06 21:19:11 »
Jaja, gyárat megnézhessük. :)

Üdv.

Nah elkezdtem intézni akkor a látogatást. Ez székesfváron lenne. Pár időpontot kitűznek, márcsak az a kérdés nektek melyik nap lenne jó... pl Péntekek inkább? Hány embert érintene a dolog?

Majd kelleni fog névsor, a biztonságiaknak.

A részletekkel majd jövök!

ÜDv:

Zzzz



Legyen 1 pénteki nap.

Kgabe

  • S6 forever
  • Klubtag
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 9802
Re: IS (Altezza)
« Válasz #2713 Dátum: 2011.05.08 02:07:23 »
Voltam ma műszaki vizsgán, állat módjára pörgetik szegény autót.
5260rpm itt vége!
Életében még nem forgott ennyit.
Az az igazi barom aki ezt kitalálta!!

Jaj, szegény autó. Egyébként mire lenne jó ez a teszt?

És akkor mondom a lényeget, természetesen ott álltam mellette!
Ki írja neki a gép: "Túl kevés a füstölés, nézze meg a szenzort"
Természetesen a szenzor bent volt a kipuffba rendesen, de ezen felbuzdulva nyomja neki még jobban  :nono: :nono:
Barom előírás, de csak így kap műszakit az autó. Anno mikor a Corin Kméten csinálták a ZK-t, egy kedves ismerős srác csinálta a mérést. Van ennek kíméletesebb módja is, amikor nem pörgetik tiltásig, de tovább tart, mert nem könnyű becsapni a gépet.
Jut eszembe, NKH-nál legutóbbi műszakin nekem nem pörgették agyon. Se a sajátomat, se a héten a Swiftet (ezt 3000-es fordulaton tartották kb 30 mp-ig, ennyi.)
Gabe 254.

Zorits1

  • Néha itt van
  • ***
  • Hozzászólások: 106
Re: IS (Altezza)
« Válasz #2714 Dátum: 2011.05.09 09:32:41 »
Gyár nézés engem is érdekel.

Srácok, vajaztam az alkalmat - már csak az időpontot kell fixálni.
Ki mikor ér rá?

MÉg annyit kértek - hogy nem susimaci szerkóba, hanem ing farmer - vagy valami hasonló business szerkóba kellene menni.

Szóval akit érdekel az írjon, és tűntesse fel a számára megfefelő időpontokat ( ez terészetesen hétköznnap reggel 8-tól délután 5 ig )

Üdv:

zzz

"6200Rpm; where the life keeps getting impressive" :)