Zorits1, használtat vagy újat veszel? Van már kinézett példány?
( végre megtaláltam a régi useremhez a jelszómat
)
Szóval, hát Újat sajnos nem tudok venni, mivel beszáltam egy ingatlanba is... ígyhát marad a használt.
Bevallom, nagyon nehéz a helyzetem - mivel a Denso-nál dolgoztam - és tisztában vagyok a technikával, minde a Common Rail rendszerrel ami a 2.2 D-cattel ami majdnem hasonlít az IS 220D be szerelt szerkezettel - amit szintén a Denso csinál, csak drasztikusan más körülmények között... HA érdekel egy gyárlátogatás valakit, szívesen segítek benne, pl egy fvári Denso túra, common rail rendszer gyártás, vagy éppenséggel a zzge toyota, lamborghini, R8 audi vezérlőrendszerének a gyártása..
- de amiért nehéz a helyzet, mivel használtan kzárolag olyan kocsiban gondolkodom, ami jogosult még az extra care garanciára azaz 160 ezer Km alatt 6évnél fiatalabb - valamint magyarországi. Ezen belül egy mark levinson felszereltség.
Van pár ismerősöm, akinek van is220d -je de nem mindenki volt megelégedve... ( Adagoló csere, motor csere, egr-v szelep csere problémákat említették) Sajnos ezeket első ként a magyar üzemanyag okozza. A denso , pl. a Spanyol piacra szánt diesel 2.2 177Le motorokat visszahívta - mivel a G2 injektorok mindegyike sorra mondta fel a szolgálatot, valamint a HP3 magasnyomásu pumpákban a kis kerámiagolyók sorra szétrobbantak. Ezeket a spanyol ( EU legrosszab diesele) üzemanyag okozta. Szóval, ezeket figyelembevéve, olyat keresek amelyik már átesett egy ilyen "regenerálon" azaz CR rendszer cserélve volt, mivel 6-8 százezer Ft.ot nem szeretnék egyből bukni a kocsin
Sajnos az aftermarketes alkatrészek is hasonló tűrésekkel rendelkeznek hazánkban, tehát aki hosszútávon szeretné élvezni a 177Le előnyét annak minden egyes tankolásnál diesel adalékot javasolnak - még a prémium dieselek mellett is. Sajnos a kémia nem az asztalom, de az ezzel foglalkozó mérnökök úgy magyarázták - hogy "száraz" a magyar diesel... nah ezt megmagyarázhatná nekem is valaki mit jelent!
Kiszemeltem, volt - sajnos már nem aktuális - egy olajzöld 220D -lett volna, de sokat flóztam a szine miatt és elvitték. A neten amiket hírdetnek, túlnyomóan külföldről behozott kocsi - a magyar tulajok pedig rendesen megkérik az árukat
ami érthető, csakhát mint az én corolla TS em - így az ővék is nehezen értékesíthetőek ezeken az árakon.
Ezen felül van egy a haszn autón ami nagyon tetszik de sajnos 230ezer km van bennt - 5éves kocsi - és egy orvos a gazdája. Törés/sérülés mentes. Az ára sem veszélyes 4.4m de a km elég veszélyesen hangzik.
Én 4-5 Mill között szeretnék valamit kifogni, szóval ha van valami ötletetek kihez fordulhatok, szívesen veszem
Látom Botond Neked GS300 van. Sajnos ilyenbe még nem ültem, csak még a Denso elnökének volt olyan itt Magyarországon - azt néztem többször. Ebben a V6 os 3000 Motor van? Megkérdezhetem város/országúton mennyi az átlag amit behúz? Automata váltós gondolom? ( Nem is tudom, gyártottak e belőle manuálisat ?)
ÜDv.
zzz