kérdés,h mennyire fog "elavult" konstrukcióként jelen lenni a piacon. egyelőre úgy tűnik,h a sor6 hangja el fog tűnni remélem rosszul látom
5 év múlva, én lehet,h előbb gondolkodnék egy friss technikájú hibriden, mint egy 15éves konstrukciójú "álmon".
persze mind a 2 mást ad
Sor6-ot a BMW még egy ideig fog gyártani, talán nem heréli ki teljesen a konstrukciót a downsizing és a pletykaszinten szellőztetett 1,4-es és nagyobb, négyhengeres turbós sorozat.
Ott a lényeg:
mást adnak. Az IS egy unikum, teljesen más fíling, mint bármi más, leszámítva a 3-as BMW-ket. Az meg legyen az én bajom, hogy az IS jobban tetszik, mint az E46, amiből végtelen a választék (bár ez sem egyszerű, dízel a legtöbb, olyan meg kell a francnak 5-6 évesen). Jók a hibridek, nagyon is: csendes, nyugis, kényelmes, takarékos, hi-tech, mégis kiforrott(nak hírlő) autók. De egyikben sincs meg az IS mesés vezethetősége, szép hangja (bár a GS V6-osa sem egy traktor), közvetlensége. Palaczk jól írta: az IS olyan, mint egy MX5, egy rendesen használható kasztnival. Ritka koncepció, ráadásul ritka jól sikerült. Nem mondom, hogy boldogtalan lennék egy kétezres, ráncfelvarrt előző 6-os Mazdával (
ez az egy kéziváltós van belőle a neten, mindenki a dízelt veszi), nem fogok kétségbe esni, ha nem találok IS-t, de akkor is olyat akarok, na.
Friss technika vs. oldschool: többek között ez tetszik nagyon az IS-ben. Nem egy túlbonyolított autó. Inkább ez, mint egy légrugózásos, holttérfigyelős, sávelnemhagyós, panorámatetős, mechanikát elvétve tartalmazó autó "lesz4rom, mi marad belőle 10 év múlva" jelszóval.