OK, bocs, nem is akartam leszólni! Azt megértem, hogy a tesód véleménye számít, nekem is fontos annak a véleménye akit jól ismerek, tudom, hogy sokat megy, és tudom hogyan vezet és mik az elvárásai. Remélem jó lesz, én mindenképpen ezt kívánom!
Nincs, miért bocsánatot kérjél, nem mondtál semmi olyat.
Csak, van egy félig alaptalan felvetés a kínai gumikkal kapcsolatban, hogy azok mind rosszak. Igen, igazatok van ebben, azok, amiket elrettentő példaként bevontak az ADAC tesztbe, valóban kiábrándítóak elsősorban vizes körülmények között.
Viszont semmilyen tesztben nem szerepel az általam használt típus, így, csak abból tudok kiindulni, amit magam tapasztalok, illetve tesóm véleménye, aki kifejezetten sokat megy vele.
Igenis, kíváncsi lennék egy élesben tett összehasonlításra, akár ADAC teszt keretében is, hogy miket lehet mérni ennél a típusnál a többi nagyobb nevű fajtákhoz képest. Persze nem azt állítom, hogy ezek ugyanazt tudják, de mindent egybevetve - szerintem - egy ajánlott kategóriába beleférnek.
Ráadásul volt szerencsém jó sok gumit használni már, családi- és céges autókon is, és van tapasztalatom abban, hogy melyik gumi mit tud. Pl. a volt céges OFF Swiftemen Eurotec nyári és téli gumik voltak, hát, azok egyenlők a szemét kategóriával, szárazon, vizen, hóban, kanyarban, mindegy. Hulladék.
Viszont, elképesztően jók voltak a nyári Bridgestone Potenza gumik anyum OFF G Astráján, ellenben a Michelin Alpin téliek (kb 4-5 évesek, 5mm profil mélységgel) egy kalap xart sem értek rajta télen.
Volt OFF Passatunk is, télen és nyáron külön Marshall gumikkal, itt a téliek voltak jobbak, de a nyárival sem kerültünk olyan helyzetbe, ahol kevésnek bizonyultak volna, csak jelentős volt a kopásuk.
Egyébként, meg tényleg kíváncsi lennék egy olyan tesztre, ahol egy "jó" és egy "prémium" gumival hasonlítanak össze jó sok óccsó, kínai, szerb, kitudjahol gyártott gumit, amiket pl. hipermarketekben árulnak és gyakorlatilag semmit nem lehet róluk tudni, de nyilván megveszik, különben nem lennének ott.