http://www.goldolaj.hu/egyeb-kenanyagok/390-eneos-premium-multi-gear-75w90-1l.html
Ilyet használt már valaki E11-ben? (4E-FE-re lógatott 5-ös kézi váltó, nem tudom a típusszámát...)
Carinás forumtárs sokat futott váltójába nem volt az igazi a fent említett olaj (ami tudtommal ugyanaz a C52 cagy C150, mint a 4E-FE-nél, de legalábbis hasonló konstrukció), a másik gond, hogy csak API GL5, a "kiemelkedő" adalékolás nem tesz jót a színesfém alkatrészeknek, ha egyáltalán vannak a váltóban, és a szinkronizálást is rontják az extrém sűrlódáscsökkentő adalékok.
E10 4E-FE 5 fokozatú kézi váltójába.
Ami bevált:
Castrol SMX-S 75W-85 (már nem gyártják)
Castrol Syntrans Multivehicle 75W-90 (API GL3 és GL4)
Mások szerint akik próbálták, a Transaxle is nagyon jó, de nekem nem volt szimpatikus (elsősorban a VW konszernnek megfelelő jóváhagyás, tovább a GL4+ és "kiemelkedő" EP adalékolás miatt) azért a fentit választottam, a gyártó szerint ez az SMX-S utódja, ami szintén nagyon jó volt.
Ami nem vált be:
XADO Atomic oil 75W-90 (API GL3/4/5)
Akadt vele álló helyzetben 1-est kapcsolva, ugyanúgy nem vette be elsőre, mint a hátramenetet, ez elég nagy probléma pl. lámpánál, vagy kanyarban, menet közben váltáskor pedig recsegett, volt hogy kikanyarodás közben a kettest kellett keresgélni, a kamikaze motoros meg gyorsulva jött, arra számítva, hogy már rég nem állok keresztben 2mp múlva, mire odaér és elhúz mögöttem, na akkor döntöttem a pár hónapos olaj sürgős cseréjén.