Szerző Téma: Szerviz  (Megtekintve 2319804 alkalommal)

0 Felhasználó és 2 vendég van a témában

BloodRedSandman

  • Vendég
Re: Szerviz
« Válasz #3780 Dátum: 2010.07.07 22:53:39 »
Én minden hétvégén átnézem :) De, ha hosszú útra mennék tuti mégkomolyabban átfutnám... jó mondjuk közel a 180hoz és lassan 10évesen ez már lehet, hogy természetes...

lablac

  • Klubtag
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 6859
Re: Szerviz
« Válasz #3781 Dátum: 2010.07.07 23:06:51 »
Ez mar OFF, de ezt azert meg megkerdeznem... A mult vasarnappal bezarolag 10 nap alatt ~3200km-t mentem. Tehat itt mindenki ketszer elvitte volna ezalatt szervizbe atnezetni, a 2 eves 4 honapos, majd ~60ezret futott automat?  :?:
Nem is tudtam ,hogy ekkora slendrian punk vagyok  :cool2:
« Utoljára szerkesztve: 2010.07.07 23:09:42 írta labiscsakl »


Voltak:  '08 Auris 2.0 D-4D Sol; '05 Honda Jazz 1.2 i-DSI S Cool, '09 Honda Accord 2.4 i-VTEC EX

Tamás69

  • Klubtag
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 8391
    • http://www.capella.hu
Re: Szerviz
« Válasz #3782 Dátum: 2010.07.07 23:11:39 »
Meg jo, hogy kani nagy piros matrica hirdeti a diesel szoveget ha kinyitod a fedot.
Mondjuk a tulaj se lehet semmi, ha mar ismeri ezt a horkolo hangot.  :hmmmm:

-Dehiszen külhonban valami fránya magyarokat félrevezető ok miatt gasoline jelenti a benzint - ettől az egyszeri magyar - idegennyelvet nagyonjól beszélő főként- simán beletölti a "Gázolajat" a verdába. ( persze az nem tűnik fel, hog y20cm-el arrább a másik kútfejen ott a Diesel felirat) ;)
Tamás
'07 Hilux
'98 Corolla HB 1,4
'05 Corolla 1,6 SOL
'03 Lexus IS200

Capella Computer Kft        Minden, ami számítástechnika!

bepi81

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 23132
Re: Szerviz
« Válasz #3783 Dátum: 2010.07.07 23:19:34 »
Meg jo, hogy kani nagy piros matrica hirdeti a diesel szoveget ha kinyitod a fedot.
Mondjuk a tulaj se lehet semmi, ha mar ismeri ezt a horkolo hangot.  :hmmmm:

-Dehiszen külhonban valami fránya magyarokat félrevezető ok miatt gasoline jelenti a benzint - ettől az egyszeri magyar - idegennyelvet nagyonjól beszélő főként- simán beletölti a "Gázolajat" a verdába. ( persze az nem tűnik fel, hog y20cm-el arrább a másik kútfejen ott a Diesel felirat) ;)

Tisztelt márkatársak!

Nem kell itt nyelvet tudni! Ha nem vagyok biztos benne, hogy melyik micsoda, megfogom, azt megszagolom. Azt nem lehet összetéveszteni (2 évig nepper voltam a Román határon diesel Mercivel. Láttam érdekes dolgokat ;))
4 év E11 fl Corolla liftback 1,4 vvt-i
9 év T22 fl Avensis Wagon 1,8 vvt-i
jelenleg 2007 COV 1,8 vvt-i

BloodRedSandman

  • Vendég
Re: Szerviz
« Válasz #3784 Dátum: 2010.07.07 23:21:47 »
És akkor én mit mondjak az avéval ami D4? Szerintetek hányan emelték már rá a dízel csövet? Mostmár lófszt sem engedek tankolni avéba...

Amúgy az nem derült ki, végül mit csináltak a csajok? Leszívták? :D

kleingy

  • Moderátorok gyöngye
  • Officer
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 13346
Re: Szerviz
« Válasz #3785 Dátum: 2010.07.08 07:40:52 »
Írtuk nekik, hogy azonnal fullra menjen valódi gázolajjal.

Egyébként egy-egy hosszabb út előtt - ami az én esetemben mindössze pl. egy tavaszi-őszi talit jelent, mint rövid idő alatt hosszú táv - mindig átnézetem apummal a kicsi kocsit, az évi egyszeri, nyári olajcserekor pedig alulról is megszemlélik a verdát a család férfitagjai. Ja és havi egyszer biztos szintén ráeresztem aput, hogy nézze meg a folyadékszinteket, guminyomást is (mindig van egy-egy renitens gumma, ami szeret ereszteni).
         

lablac

  • Klubtag
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 6859
Re: Szerviz
« Válasz #3786 Dátum: 2010.07.08 09:18:05 »
Jolvan, akkor mas se csinal tobbet  ;)


Voltak:  '08 Auris 2.0 D-4D Sol; '05 Honda Jazz 1.2 i-DSI S Cool, '09 Honda Accord 2.4 i-VTEC EX

gomzol

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 1590
Re: Szerviz
« Válasz #3787 Dátum: 2010.07.08 10:40:06 »
Cserélhetsz lambdaszondát. Nekem echte ugyanez volt hibakóddal és ugyanezt mondták. Eltűnt és visszajött, aztán egyre gyakrabban. Nyakamat rá, hogy szonda :)

Nálad is azt mondták, hogy a szenzorok jók, és tuti a katalizátort kéne cserélni? Hm...  :hmmmm:
Ezután pedig kicseréltetted vmelyik (vagy mindkét?) szondát, és azóta nem is jelez semmit?


Tamás69

  • Klubtag
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 8391
    • http://www.capella.hu
Re: Szerviz
« Válasz #3788 Dátum: 2010.07.08 11:05:25 »
Nekem kb 10e volt a Corollában amikor motorkontroll lámpa kivillant, szervízben hibakód: katalizátor; aztán méregettek egy kicsit, mert gyanus volt nekik, hogy 10e után nemnagyon mehet tönkre, és kiderült, hogy a kat. utáni szenzor baromi lassan reagált, így gyakorlatilag állandóan hibás értékeket küldözgetett.
-persze bármi lehet, de  a szenzor gyakoribb, ráadásul a hibás kat. a motort is lefolytja. -Ezek a motorok meg elég tiszták ahhoz, hogy gyakorlatilag kat. nélkul is jó értékeket mutat a rendszer.
Tamás
'07 Hilux
'98 Corolla HB 1,4
'05 Corolla 1,6 SOL
'03 Lexus IS200

Capella Computer Kft        Minden, ami számítástechnika!

BloodRedSandman

  • Vendég
Re: Szerviz
« Válasz #3789 Dátum: 2010.07.08 11:10:11 »
Cserélhetsz lambdaszondát. Nekem echte ugyanez volt hibakóddal és ugyanezt mondták. Eltűnt és visszajött, aztán egyre gyakrabban. Nyakamat rá, hogy szonda :)

Nálad is azt mondták, hogy a szenzorok jók, és tuti a katalizátort kéne cserélni? Hm...  :hmmmm:
Ezután pedig kicseréltetted vmelyik (vagy mindkét?) szondát, és azóta nem is jelez semmit?

Nekem a 4szondából a 2.katalizátor 2.ellenörző szondája halott, engem nem igazán érdekel, majd cserélem valamikor ez csak ilyen környezetvédelmi hülyeség... Igen ezt mondták.

Xanyi

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 6060
Re: Szerviz
« Válasz #3790 Dátum: 2010.07.08 23:04:38 »
A kat. utáni szonda lassú reakciójának is van hibakódja, nem értem akkor miért nem az jött bele. Mondjuk mind1 is, a lényeg, hogy kat. csere elött azért az utána lévő szondát érdemes megvizsgálni.
Xanyi

BloodRedSandman

  • Vendég
Re: Szerviz
« Válasz #3791 Dátum: 2010.07.08 23:41:12 »
A kat. utáni szonda lassú reakciójának is van hibakódja, nem értem akkor miért nem az jött bele. Mondjuk mind1 is, a lényeg, hogy kat. csere elött azért az utána lévő szondát érdemes megvizsgálni.

Mert mivel a szonda rossz értékeket küld, de valószínüleg még működik, ezért nem érzékeli a szgép, hogy a szonda haldoklik, majd csak akkor lesz szonda hibakód, ha már konstans nullát produkál, vagyis semmit. Addig is azt jelzi, hogy a katalizátor nem jó értékeket produkál. Mivel feltételezem, hogy gomzol corollája csupán pár éves, semmi oka arra, hogy a katalizátor ami a maga nemében nem egy túlbonyolított alkatrész tönkremenjen vagy elhasználódjon. Az én ismerőseim között is rengeteg szaladgál 20éves vagy öregebb gyári katival. Ez az én véleményem én erre gondolok, de talán nincs igazam, mindenesetre meglepne, ha nem így lenne, mert simán okozhatja a szonda és velem is így volt.

Hibakód>akku le és eltűnt>Hibakód200km után>szgép rá és törlés>Hibakód1nap után>>>most folyamatosan megvan, de majd valamikor kicserélem. még mindig van 3 :)

gomzol

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 1590
Re: Szerviz
« Válasz #3792 Dátum: 2010.07.09 09:09:25 »
feltételezem, hogy gomzol corollája csupán pár éves

2002-es, 110 ezer km-rel

bepi81

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 23132
Re: Szerviz
« Válasz #3793 Dátum: 2010.07.09 10:27:24 »
A légszűrődre is kiváncsi lennék, hogy milyen típus.

Megnéztem a dobozát, ami narancs sárga szerű, és egy nagyobb felirat van középen: FR. Többet nem tudtam meg róla...  :no:
4 év E11 fl Corolla liftback 1,4 vvt-i
9 év T22 fl Avensis Wagon 1,8 vvt-i
jelenleg 2007 COV 1,8 vvt-i

Xanyi

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 6060
Re: Szerviz
« Válasz #3794 Dátum: 2010.07.09 20:21:21 »
A kat. utáni szonda lassú reakciójának is van hibakódja, nem értem akkor miért nem az jött bele. Mondjuk mind1 is, a lényeg, hogy kat. csere elött azért az utána lévő szondát érdemes megvizsgálni.

Mert mivel a szonda rossz értékeket küld, de valószínüleg még működik, ezért nem érzékeli a szgép, hogy a szonda haldoklik, majd csak akkor lesz szonda hibakód, ha már konstans nullát produkál, vagyis semmit. Addig is azt jelzi, hogy a katalizátor nem jó értékeket produkál. Mivel feltételezem, hogy gomzol corollája csupán pár éves, semmi oka arra, hogy a katalizátor ami a maga nemében nem egy túlbonyolított alkatrész tönkremenjen vagy elhasználódjon. Az én ismerőseim között is rengeteg szaladgál 20éves vagy öregebb gyári katival. Ez az én véleményem én erre gondolok, de talán nincs igazam, mindenesetre meglepne, ha nem így lenne, mert simán okozhatja a szonda és velem is így volt.

Hibakód>akku le és eltűnt>Hibakód200km után>szgép rá és törlés>Hibakód1nap után>>>most folyamatosan megvan, de majd valamikor kicserélem. még mindig van 3 :)

Igen ezt értem! De a lambdaszondának több hibakódja van, és külön van egy olyan, hogy lassú reakció. Na mind1, a lényegen nem változtat!
Xanyi