Szasztok
Olaj topicba már írtam,új lennék egy 93-as Toyota Corolla 1.3 xli hatchback-el. Piros:) Majd csinálok szép fotókat,ha végre megkapom. (Későbbi átvétellel egyenlőre leelőlegeztem)
Szóval kocsiról: kaszni remek,ahogy elnéztem törésmentes,mindenhol gyári fény. Persze itt-ott karcos,kavicsos,de majd én elviszem kicsit kozmetikáztatni. Még mindíg így jobb megvenni,nem kiglancolva.
Az alváz remek,rozsda sehol. Pedig kerestem nagyon..
) Motor porszáraz.
Na igen,a tulaj nő volt,de azért rendszeresen karbantartották a legszükségesebb dolgokat. (Olajcsere,ilyesmi)
Namost mivel főképp sajnos városi használatban volt (melóhely-haza-melóhely-haza) ezért amit első próbaúton azonnal észrevettem,a kuplung igencsak csúszik. Kettes hármasban mintha üresben lenne,felpörög a motor hirtelen erős fullos gázadásra,majd kissé visszacsökkenve kapja el a hajtás,és kezd gyorsítani. Nem lepett meg igazán.
Na sebaj,két lehetőség van, vagy lehet állítani rajta,vagy nem.
Akkor pedig kuplungtárcsa csere,vagy méginkább szerkezet? Mit gondoltok?
Néztem a unixnál,hát sok nincs,van vmi olasz szerkezet kompletten 14e körül
ez csúnyán hangzik,
illetve SACHS, ez viszont kissé horror, kuplung készlet 60e, szerkezet: 32e . Namost ezt nemnagyon értem,készlet kell,vagy elég a szerkezet?? Mi a különbség? Van tárcsa,szerkezet,és a kettő együtt a készlet? (Csapággyal)
Az olasz tényleg annyira gagyi? Azt ugye nem érdemes..... Kérdésem esetleg a gyári mennyi lenne? Szóval mit ajánlotok,és az kb. mennyibe fájna nekem? De természetesen főképp a gyártmányra,ill. beszerzési forrásra lennék kíváncsi.
Aztán az is lehet,hogy a szerelő majd tud rajta állítani,szerintem nem fogott nagyon fent a pedál,de passz.......
Csak "lelkileg" felkészülök arra,hogy az egész szerkezetet kell majd lecserélni. Ill. féligmeddig már felvagyok