Eh... kicsit aggódom:
Ahogy bejött ez a mocsok idö, és egyre hidegebb van, a hütöviz höfokméröje igen lusta lett.
Értem ezalatt, hogy reggel elindulok, akkor nagyon sokáig csak az alsó három vonás környékén kóborol a mutató. Fütés ilyenkor rá van nyomva, gondolom ezért sem vágödig egyböl 90 fokba.
Na de másnak is igy lent maradt a mutató hidegben? Nem káros ez a motornak? Van hogy csak olyan 30-35Km-er után kerül középsö állásba, miután egy pár dombon felmentem, meg elöztem egyet-kettöt. De aztán megint lecsúszik.
Bár a kézikönyv azt irja hogy az üzemi hömérséglet tartományba ez is bele tartozik... na meg persze azt is irja, hogy a közepétöl felelé is jó pár vonásig. De ezt már tudom, hogy nem igazán jó
mert akkor a termosztát zárva maradt, és a motor fö a saját levében.
Elképzelhetö tehát, hogy a termosztáttal gond van, és folyamatosan nyitva van. Ezért nem melegszik a motor rendesen? Vagy normális ez a Corollánál hidegben?
Robi? Neked hogy viselkedik a hütöviz mutató mostanában?