Szerző Téma: D-4D & D-CAT  (Megtekintve 1387614 alkalommal)

0 Felhasználó és 4 vendég van a témában

Oximoron

  • Alap-tag
  • ****
  • Hozzászólások: 204
Re:D-4D & D-CAT
« Válasz #3510 Dátum: 2016.08.20 16:07:53 »
Ebay? Elég sok from Denmark, free shipping ajánlat van 3ZR-FAE motorkódra.
Szerintem cégek csak teljes autó importjával foglalkoznak.
Ez egy 2AD-FHV. De szétnézek ott is, ha odáig ér az ügy. Legjobb lenne itthoni forrás, de erre kicsi az esély.
Köszönöm!

Silent

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 4160
Re:D-4D & D-CAT
« Válasz #3511 Dátum: 2016.08.20 17:15:44 »
Ez egy 2AD-FHV. De szétnézek ott is, ha odáig ér az ügy. Legjobb lenne itthoni forrás, de erre kicsi az esély.
Köszönöm!
T27 150 LE-s motort írtál, ami a 3ZR-FAE.
A 2AD-FHV motor 177 LE-s. Nézd meg alaposan a mostani motort és/vagy a forgalmit, mert nem mindegy mit rendelsz. ;)

Oximoron

  • Alap-tag
  • ****
  • Hozzászólások: 204
Re:D-4D & D-CAT
« Válasz #3512 Dátum: 2016.08.20 19:43:55 »
T27 150 LE-s motort írtál, ami a 3ZR-FAE.
A 2AD-FHV motor 177 LE-s. Nézd meg alaposan a mostani motort és/vagy a forgalmit, mert nem mindegy mit rendelsz. ;)
Az 152 lovas volt - de mindenekelőtt benzines. A dízel automata váltós modellekbe a 2AD-FHV 150 lovas verzióját tették, az enyémben ez van - volt.
Talán csak feltűnt volna két év alatt, ha benzines autót hajtok?  :flowers:
Csatoltam egy korabeli brossúra egy oldalát, az akkori motorválasztékkal.
Mindenesetre köszönöm a tippet, a javasolt helyen mindkét típus fellelhető. Remélem nem lesz rá szükség, de amolyan végső megoldásnak jó lehet.
« Utoljára szerkesztve: 2016.08.20 19:46:46 írta Oximoron »

Silent

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 4160
Re:D-4D & D-CAT
« Válasz #3513 Dátum: 2016.08.22 12:35:20 »
Köszi, akkor a táblázatom erősen hiányos. Remélem az ebay beválik.

keeper83

  • Mindig itt van
  • *****
  • Hozzászólások: 671
Re:D-4D & D-CAT
« Válasz #3514 Dátum: 2016.08.31 14:59:28 »
Sziasztok!

Valakinek van konkrétan tapasztalata T22 D-4D-hez való utángyártott kuplungokkal? AISIN, Sachs, Luk, Valeo, stb.?
Konkrét jó vagy rossz tapasztalat érdekelne.

Köszi!

akibor000 (Robi)

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 16564
Re:D-4D & D-CAT
« Válasz #3515 Dátum: 2016.08.31 15:09:18 »
mind jo...
2005.12. Mazda5 TX Standard Diesel Power 110LE/310Nm


детские игрушки

keeper83

  • Mindig itt van
  • *****
  • Hozzászólások: 671
Re:D-4D & D-CAT
« Válasz #3516 Dátum: 2016.08.31 15:33:38 »
mind jo...

Elég konkrét volt, köszi. :)

Akkor kérédsem innentől költői:
Mi indokolja a 2-4-szeres árkülönbséget?
Aisin = 1 Unit
Sachs, Luk = 2 Unit
Valeo = 3-4 Unit

bepi81

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 23132
Re:D-4D & D-CAT
« Válasz #3517 Dátum: 2016.08.31 15:38:26 »
Konkrétan passzolom a kérdést.
Az Aisin több típushoz is a legolcsóbb. Van, amelyik esetében kiváló ár/érték arányú (E11 Corolla 1,4 vvt-i) és van olyan is, amelyiknél "fene tudja..." kategória (T22 1,8 vvt-i - igaz, ma már teljesen jól működik, de több ezer km kellett, mire elmúlt a kezdeti remegés).
A Sachs mindig a legdrágábbak között van, általában a Valeo és a LUK képviseli árban az erős középutat.

Kettőstömegű egyikhez sincs?
4 év E11 fl Corolla liftback 1,4 vvt-i
9 év T22 fl Avensis Wagon 1,8 vvt-i
jelenleg 2007 COV 1,8 vvt-i

keeper83

  • Mindig itt van
  • *****
  • Hozzászólások: 671
Re:D-4D & D-CAT
« Válasz #3518 Dátum: 2016.08.31 15:55:26 »
Konkrétan passzolom a kérdést.
Az Aisin több típushoz is a legolcsóbb. Van, amelyik esetében kiváló ár/érték arányú (E11 Corolla 1,4 vvt-i) és van olyan is, amelyiknél "fene tudja..." kategória (T22 1,8 vvt-i - igaz, ma már teljesen jól működik, de több ezer km kellett, mire elmúlt a kezdeti remegés).
A Sachs mindig a legdrágábbak között van, általában a Valeo és a LUK képviseli árban az erős középutat.

Kettőstömegű egyikhez sincs?

Valóban, a Valeo 130e környékén már egy komplett szett lendkerékkel, de ez egytömegűre alakít át. Sima 3 db-os kuplungszettet (tárcsa, szerkezet, kinyomó) most nem is találok Valeoból (Bárdi, Kovácsautó).
Márkás (Luk, Aisin) szetthez kettőstömegűvel még éppen nem 2-sel kezdődő áron jutnék hozzá, de a lendkerekem rendben vagyon.


akibor000 (Robi)

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 16564
Re:D-4D & D-CAT
« Válasz #3519 Dátum: 2016.08.31 17:28:16 »
Elég konkrét volt, köszi. :)

Akkor kérédsem innentől költői:
Mi indokolja a 2-4-szeres árkülönbséget?
Aisin = 1 Unit
Sachs, Luk = 2 Unit
Valeo = 3-4 Unit
a márkanevet kell megfizetni...
2005.12. Mazda5 TX Standard Diesel Power 110LE/310Nm


детские игрушки

Izso

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 1224
Re:D-4D & D-CAT
« Válasz #3520 Dátum: 2016.09.01 10:48:05 »
a márkanevet kell megfizetni...
Ami egyes alkatrészeknél már csak a dobozon található, ui. már arra is lusták (vagy csak spórolósak), hogy rányomják a saját logójukat. A trafóknál legalábbis már nem nagyon divat felcímkézni a cuccot. :no:

Fazekas László

  • Újonc
  • *
  • Hozzászólások: 1
Re:D-4D & D-CAT
« Válasz #3521 Dátum: 2016.09.06 11:57:18 »
Sajnos magam álltam neki a Toyota Avensis Verso (levegő befújás, klima vezérlő) középkonzolon lévő  kijelzőjének  világítás cseréjéhez. - Tudom már, hogy nem kellett volna. A lámpácskákat néztem meg, hogy működnek-e, vagy elhasználódtak-e? A  kiszerelés után a jobb pontakt érdekében a vezérlő panelen (fűtés, digitális klima, befúvók helyzetét kapcsoló)  a lámpák csatlakozásánál lefújtam WD 40-nel. Miután visszatettem mindent a helyére  még azok a lámpák sem világítottak, amik eddig, de ami még rosszabb, hogy a digitális klima   hőmérséklet beállítójának tekergetésével, nem a befújás hőmérséklete csökken vagy nő, hanem a befújás helyét irányítja. Szóval valamit elszúrtam. Érdeklődnék, hogy  hol tudnák ezt szakszerűen javítani. Márkaszerviz lenyúlja az embert. Megbízható iparosra lenne szükségem! Előre is köszöni a segítséget.  Egy Amatőr!

Silent

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 4160
Re:D-4D & D-CAT
« Válasz #3522 Dátum: 2016.09.06 13:45:25 »
Engem nem nyúlt le a márkaszervíz, a normál óradíjukat kérik el, de eddig nemhogy túlszámlázás nem volt, csak engedményt adtak amiért 10+ évesen is odaviszem a járgányt. :)
A leírásod alapján autóvillamosságis embert kéne  keresned, nem autószerelőt.

bepi81

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 23132
Re:D-4D & D-CAT
« Válasz #3523 Dátum: 2016.09.06 14:28:36 »
Sajnos magam álltam neki a Toyota Avensis Verso (levegő befújás, klima vezérlő) középkonzolon lévő  kijelzőjének  világítás cseréjéhez. - Tudom már, hogy nem kellett volna. A lámpácskákat néztem meg, hogy működnek-e, vagy elhasználódtak-e? A  kiszerelés után a jobb pontakt érdekében a vezérlő panelen (fűtés, digitális klima, befúvók helyzetét kapcsoló)  a lámpák csatlakozásánál lefújtam WD 40-nel. Miután visszatettem mindent a helyére  még azok a lámpák sem világítottak, amik eddig, de ami még rosszabb, hogy a digitális klima   hőmérséklet beállítójának tekergetésével, nem a befújás hőmérséklete csökken vagy nő, hanem a befújás helyét irányítja. Szóval valamit elszúrtam. Érdeklődnék, hogy  hol tudnák ezt szakszerűen javítani. Márkaszerviz lenyúlja az embert. Megbízható iparosra lenne szükségem! Előre is köszöni a segítséget.  Egy Amatőr!
A márkaszerviz ilyen jellegű munkával nem foglalkozik, ők újonnan megrendelik neked a panelt (baromi drágán) és normadíj alapján beépítik.

Ami neked játszik inkább az a bontóból, eBay-ről történő beszerzés.  ;)
4 év E11 fl Corolla liftback 1,4 vvt-i
9 év T22 fl Avensis Wagon 1,8 vvt-i
jelenleg 2007 COV 1,8 vvt-i

Fox11

  • Alap-tag
  • ****
  • Hozzászólások: 297
Re:D-4D & D-CAT
« Válasz #3524 Dátum: 2016.09.06 21:54:20 »
Vagy egy profi elektroműszerész,aki kitudja mérni,hogy mi ment el.Aztán lehet megúszod párezerből....