Pusztán szinte kivétel nélküli rossz tapasztalatok, ami a karcolást illeti, plusz az, hogy nem elég alapos. Régebben a MOLnak voltak ilyen mosói, ami műanyag szálas kefével karistolt, szó szerint. Az autó lakk rétegét olyan szinten összekarcolta, hogy utána (1 mosás) még polírral sem tudtam mit kezdeni vele. A kerekeknél a tárcsákat teszi a legjobban tönkre a forgó kefe, mert az soha nincs rendesen letakarítva, ezáltal egyszer lekefél egy keréktárcsát, és ugyanazzal a koszos szutykos fejjel megy rá a Tiedre.
Újabban, amik kíméletesebbek, ugyan, de nem alaposabbak, az a Vileda anyaghoz hasonló mosó. Kevésbé karcolnak, de ahogy kopik a használatban, egyre többet karcol, tehát végeredményben szinte ugyanott van, ahol a kezdeti műanyagszálas.
De a legjobb érv, hogy NE ezzel mosasd, az az, hogy a kézi (gőborotvás, vagy tényleg nagy nyomású, kefe nélküli) mosókban olcsóbban kíméletesebb és részletesebb eredményt érsz el, szinte karc nélkül. Nekem a Corolla itt, helyben 5-600Ft-ba van lemosva fullra, egy Hastra Caravan is megáll 7-800Ft-ba szennytől függően.
Remélem, elég informatív voltam.