Pedig de. A tesztben, amit belinkeltem, direkt ezt figyelték, hogy nem lesz-e karcos tőle a fényezés. És nem.
Én elfogadnám velük hogy egy 'nem lett lemosva egész télen' autót nem lehet karc mentesen 'mosni' a csodaszerükkel. Sőt, egy 1-holnapos nyári piszkot sem. Az én lámpáim mindent látnak
. Azért meg mindig, ÉVEK után, nem annyira nagy a dolog... mert kaki. Ha egyszer kitaláljak egy olyan 'waterless car wash' cucc ami
igazán lehet tisztítani az autót vele karcmentesen akkor sem használnám mert persze a felület lesz tiszta, de mi van a felnikkel, az ajtókeretekkel, a gumik fölött (nem tom mi ez a rész... wheel wells in English) és a többi 100+ helyek ahol nem lehet bedugni egy rongy?
Lehet hogy egy igazi waterless szakember tud 'tisztítani' egy autó hogy nem
annyira karcos, de a legtöbb waterless mosók nem tudják és nem is érdeklik mert azok alkalmazottak. Volt egyszer egy waterless srác az autókozmetika fórumon ahol járok és mindig vitatkozott hogy nem karcolja meg az autót... a mai napig nem meri fel rakni egy képet a fekete autójáról a halogének alatt... Lehet hogy egy kerámia fényezésen tudják lemosni majdnem karc mentesen de egy Japán, puhi muhi fényezési autón... felejts el.
Azt is vitatkoznak hogy 'Jaj, a hagyományos mosás az nem környezeti barát!' Az igaz hogy ha az autómosó nem használja környezeti barát termékek (mint a gépi mosóknál). A gépi mosók nem fogják használni 'baráti cuccok' mert mert azok annyi függős az oldószereken, erős tisztítószereken, stb. hogy ezek nélkül nem lehet elérni a 'majdnem tiszta' szintjük. Minden tisztítószerem ami érint a földet, az BIO. Hóhab (100% BIO), sampon (100% BIO), felni tisztítószer (100% BIO), zsíroldó (100%) BIO és még az általános tisztítószerem meg a kárpittisztítószerem is. A motoron kivül, mindent ami lemosom egy autóról az a földről jött... a fékpor, az is a földre megy amikor vezetsz, szóval mi a különbség?