Szia mozso!
Azért hálálja meg az ECU a hideg motornál a diódát sárgalámpával, mertamikor a felmelegedés után, ami ugye fűtőszállal gyorsítva is van, és elkezdi az ECU feldolgozni a kapott adatokat, "rájön", képtelenség, hogy ennyire "oxigéndús" legyen a kipufogógáz összetétele hidegközeli állapotban, és ezt látja hibának. Abban igazad van, hogy a hátsó szonda a környezetvédelmi, de az is aktívan befolyásolja a keveréket, másképp hogy is végezhetné a feladatát?
A bekötés pofonegyszerű: 4 vezetékes a szonda.A két fűtőszállal nincs dolgunk, a szondához menő test vezetéket szintén nem bántjuk, csak a szondából érkező jelvezetéket kell elvágni, és oda a diódát rakni, az ECU fele nézzen a +, azaz a csíkkal jelölt rész, mert az engedi át a pozitív jeleket, hiszen a szonda feszültséget gerjeszt, mint ahogy ezt Te is pontosan tudod...!
A diódát egy kapcsolóval kell bekötni, ne legyen mindig a rendszerben! A Budakalászi Boschpadon diódával, és nélküle is megmérték, erről kiadtak egy bizonylatot, de én érzem is a javulást.
Üdv!