Szerző Téma: TUNING  (Megtekintve 490906 alkalommal)

0 Felhasználó és 1 vendég van a témában

Szuti

  • Klubtag
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 3322
  • Fanatic Racer:-)
Re: TUNING
« Válasz #255 Dátum: 2008.07.22 07:13:13 »
Sztem én nem azt írtam hogy újabb corollát vegyél hanem egy kicsit régebbi ts-t,amiért nem kéne gürizne 3-4 évet.Azért azt sztem ne várd hogy a pályán meg fogsz vele lepni audikat,merciket bmw-ket.Én is csak úgy tudtam megverni egy amg mercit hogy sztem nem ismerte a pályát annyira mint én az rs4 ellen meg az egyenesben esélyem sem volt és 3 körön keresztül a kanyarokban ott voltam a seggében,de az egyenesekben nagyon elment...Mindenesetre ha így szeretnél pályázni akkor sztem a minimum a gátló,toronymerevítő,rugó és egy semi slick gumigarnitúra amivel nagyon jó köröket lehet menni ha érzed a pályát...Ezek nélkül nem lesz meglepetés szerintem.Amúgy ha van egy ts-ed akkor arra nem kell feltétlenül költened a tuningokra,hacsak nem valami nagy dolgot akarsz kihozni belőle a pályán.Ebben pont az a jó hogy meglepetés az amit az autó tud tuning nélkül is.

Peti

  • Vendég
Re: TUNING
« Válasz #256 Dátum: 2008.07.22 10:04:13 »

Meg megmutatnám a BMW-s Mercis , Audis arcoknak, mit tud a kis virgoncom. Az, hogy néha pályán 90-el megyek az nem jelent semmit ám, elkap a hév és visszakapcsolok 3-ba és 140-ig pörgetem a motort. Ezt minden erőlködés nélkül megcsinálja és aki addig leelőzött csak a kocsi oldalát majd hátulját láthatja.



Ezt maximum akkor lehetne eljátszani ha leveszik a gázról a lábukat ::) s akkor már kérdés az: mi a "jó" benne ???

zorits

  • Mindig itt van
  • *****
  • Hozzászólások: 504
  • COROLLA TS FACELIFT
Re: TUNING
« Válasz #257 Dátum: 2008.07.22 10:12:03 »
Magyarul: egy hátsódobtól nem lesz erősebb autónk, max. sportosabb, vagy sarkosan fogalmazva hangosabb.
Ez nem egészen helyénvaló....

Mivel a hátsó standrad dobban van egy "csavar" :D azaz folytás.... ha leveszed, vagy egyenes csövet teszel helyére, akkor a kipuff oldalon is csökkented a fojtást kifelé a gázáram gyorsabb.... tovább meg vágjátok.... én kipróbáltam dob nélkül is a gépemet.... nagyon érezhető a küldönbség.... mint ha egy chip lett volna benn egy TDI ben :D de a hangja brutális volt, ugyhogy visszatettünk egy egyenes dobot amiben nincs törés :D

Tehát dob le aztán hadd szóljon srácok :D


musspici

  • Globális moderátor
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 1755
Re: TUNING
« Válasz #258 Dátum: 2008.07.22 12:35:22 »
Ezt maximum akkor lehetne eljátszani ha leveszik a gázról a lábukat ::) s akkor már kérdés az: mi a "jó" benne ???
Lehet, volt már ilyen amikor egy nagy BMW-vel egymást előzgettük hol ő volt előrébb, hol én és így ment egy jó ideig.

Rendszeresen átélem amit írsz. Soxor előfordult már a német pályákon, hogy valami nagy dög ca. azzal az utazóval ment mint én, így szépen keringőztünk. DE, igaza van Petinek. Ez addig van így, amíg ők is akarják.
Mert ha nyomnak egy kövéret, akkor te már csak a fekete pamacsot figyeled, mire észbekapsz.  :eek: :clap:
Amekkora nyomaték-lóerő kombó van a fent említett gépekbe, neked esélyed sincs velük szemben ezt lásd be! Hacsak nem valami korosztállyal idősebb géppel állsz szemben, de ez ugye megint nem reális felállás. :) ;)
« Utoljára szerkesztve: 2008.07.22 12:38:30 írta musspici »
musspici 242
Toyota Prius 4 PHV

kleingy

  • Moderátorok gyöngye
  • Officer
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 13346
Re: TUNING
« Válasz #259 Dátum: 2008.07.22 17:49:35 »
Nem az a baj, hogy nem Ts-t vettél, hanem hogy mégiscsak erőgépet akarsz építeni, hiszen tele akarnád tenni olyan extrákkal, amivel versenyezni lehet orrba-szájba és alázni mindenkit. Ez nem fog menni ezzel a verdával, ilyen mocival. Ezért a tanácsok.
         

Trotter66

  • Knight of the Roads
  • Officer
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 22266
  • ((:== Szlalomépítő ==:))
Re: TUNING
« Válasz #260 Dátum: 2008.07.22 18:36:26 »
Egyébként többen kérdezik Szutin kívül is, hogy miért nem veszek inkább ill. vettem egyből egy jobb autót ?
Van egy ismerősöm, aki heti 40 óra mellett még elmegy heti 20-30 órát másodállásozni.
Én meg megkérdeztem tőle, te ha ennyire kell a pénz, akkor miért nem olyan munkahelyre mész dolgozni, ahol eleve többet fizetnek ?
És akkor nem kellene hétvégén is dolgoznod ......
A válasz kb. ugyanaz mindkét kérdésre.

Szerintem meg nagyon rossz a hasonlat. Az ismerősöd azért nyomja a másodállást, mert a kocsiját akarja tuningolni, vagy esetleg azért, hogy megéljen? :surrender:
Mert, ha a kocsiját akarna tuningolni, akkor én kérek elnézést!
A másik fele meg, ha megtehetné nyilván elmenne egy jobban fizető helyre, mint másodállásban megkeresni ugyanazt a pénzt.

Nyilván az alap Corit is lehet fejleszteni, pöpeccé tenni, ezt nem is vitatja senki sem, de azzal alázni nem fogsz a kategóriád fölött.

Nézd menjünk egy kört: Te a Corival én a Scenic-kel. Ha akarom Te méssz el, ha akarom akkor én. De csak rajtam fog állni, hidd el. 
Ugyanezt, ha én a Dai-val mennék, akkor a e kizárólagos döntésed lene, hogy Te győzöl, van esetleg én.

Remélem érted, hogy mit akartam kifejezni. Félre ne értsd, nem volt szándékomban lenézni a géped, sőt! Nagyon tetszetős darab, látszik, hogy óvod. Csak - nemcsak én - meg akarunk óvni a felesleges pénzkidobástól, meg átalakításoktól.  :surrender:

Lásd légszűrő kivezetés kérdésköre, amit az eső után gyorsan visszaalakítottál. Ebben az esetben is szóltam, hogy biztos jó lesz???  Szerencsére hallgattál az intő szóra - nemcsak én írtam - és megfogadtad.

Mégegyszer leírom, eszemben sincsen megbántani, vagy személyeskedni, ahhoz túl régen és túl jól ismerlek.


Sors bona nihil aliud
Toyota C-HR Selection 2018.
Toyota Corolla 1.8 VE (USDM) 1998.

Szuti

  • Klubtag
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 3322
  • Fanatic Racer:-)
Re: TUNING
« Válasz #261 Dátum: 2008.07.23 00:44:29 »
Nem az a baj, hogy nem Ts-t vettél, hanem hogy mégiscsak erőgépet akarsz építeni, hiszen tele akarnád tenni olyan extrákkal, amivel versenyezni lehet orrba-szájba és alázni mindenkit. Ez nem fog menni ezzel a verdával, ilyen mocival. Ezért a tanácsok.

Okos!!!

Tutinet kicsit körbenéztem csak a Te kedvedért hogy tisztán lásd mire is szeretnék kilyukadni ebben a témában.

Tegyük fel hogy a te autód most ennyit ér:

 http://www.hasznaltauto.hu/1953127_toyota_corolla_2004

Tegyük fel hogy én a helyedben vennék egy ts-t ami most jelen pillantaban ez lenne,nem azért mert olcsó hanem mert sztem nagyon szép..

http://www.hasznaltauto.hu/2167562_toyota_corolla_2002

Szóval amit Te most szeretnél a gépedhez az sztem az mondjuk a rugó 65 a gátlók 100 a toronymerevítő 30 mondjuk az 1-2 spoiler at egyik legdurvább,mert megveszed lefújatod felrakatod ha nem szeretnél sok mindent szpoilerből az is minimum 100 mert egy szárny 25 15-ért fújják és 5-ért rakják fel baráti áron.Ha valami mást is akarsz mondjuk toldatot hátulra meg oldalszoknyát az 2szerennyi minimum és még ezeknek a munkadíja is ami a zengőnél sztem 50-ért rakják fel a gátlókat meg a rugókat plusz futóműállítás.Innentől még mondjuk 200eft ha szeretnél nagyobb kerekeket egy jó gumival ami a pályára is alkalmas és most csak egy darabonkénti 25eft-s gumit írok mint pl a pirelli p zero nero.16-os kerekekkel meg jól mutatna a verda és 25-nél olcsóbban nem kapsz szép és jó felnit is.

Rugó 60
Gátlók 100
Toronymerevítő 30
Gumi,felni 200
Szpoilerek 100
Meló 100

Ez kb 6 kiló a kocsidat el tudnád adni 2.4 ért vagy 2.5-ért és kényelmesen bele tudnál szállni egy ilyen ts-be amivel ha akarod nem kell hogy sokat egyen mégis bármikor állva hagyhatsz vagy agyonverhetsz vele elég sok mindenkit úgy hogy azt sem fogják érteni most tényleg már zöld van?Igen van egy dolog hogy  atiéd 2004-es ez pedig 2002-es.Én azt mondom amit mondjuk Benzin gépe kapott az évek alatt meg mondjuk az enyémmel is mentem már egykeveset amióta megvan és tegnap ültem kiscoro ts-ében ami szintén 2002-es és nagyon szépen megy a motornak tiszta hangja van és húz is rendesen csak a féktárcsát kell kicserélni,mert hátul nyikorog.Így sztem a szervízköltségek sem annyival nagyobbak mint amennyivel jobb az autó.Emllett ebből az árból amiért árulják simán tudnál még alkudni is és egy olyan autóban ülnél mint mint amilyenhez hasonlót szeretnél építeni és ráadásul amit most szeretnél semmivel sem menne jobban mint most csak kicsit gyorsabban tudnál kanyarodni vele meg ütne az úton és nem tudnál vele felállni a járdára...Bocs hogy kicsit hosszú lett,de nem tudom jobban elmagyarázni a dolgot!Így képek meg számok segítségével remélem rádöbbensz melyik feeling mennyit ér... és mondjuk sokaknak mi a véleménye a kis mi autónkos tuningolt,de egyáltalán semmit sem tudó suzukis 1.3-as autósokról.Múltkor még régebben a vácin nekiállt erőlködni egy hondás.Nagyon durván megvertem.Erre a lámpánál utolért és kiszólt hogy ez csak 1.4-es.Nem akartam neki mondani hogy akkor meg mi a .....t gondolt vagy mit erőlködik?nem szoktam bunkó lenni senkivel,de a logikátlan dolgokat nem szeretem.remélem segítettem valamelyest a döntésekben.

Trotter66

  • Knight of the Roads
  • Officer
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 22266
  • ((:== Szlalomépítő ==:))
Re: TUNING
« Válasz #262 Dátum: 2008.07.23 07:53:16 »
..........................
Tutinet kicsit körbenéztem csak a Te kedvedért hogy tisztán lásd mire is szeretnék kilyukadni ebben a témában.
..........................

 :clap: :clap: :clap: :clap: :clap: :clap: :clap: :clap:
Sors bona nihil aliud
Toyota C-HR Selection 2018.
Toyota Corolla 1.8 VE (USDM) 1998.

zorits

  • Mindig itt van
  • *****
  • Hozzászólások: 504
  • COROLLA TS FACELIFT
Re: TUNING
« Válasz #263 Dátum: 2008.07.23 08:37:35 »
Én mindenkit megtok érteni :D

Picit erés volt, hogy elmentél egy bmw meg ilyenek mellett....Nem?:) Én is néha oda oda lépek egy Audi vagy Bmw mellet..... És ott is hagyom őket mint a szart általában :D

Jah rugot minek? Pestre? Igy is szétcseszi a lengőkart meg a gömbcsuklót szilentet felniket, hagyd a csába pesten a rugókat....

Vegyé rá kereket meg ha akarsz spoliert aztá csűssz... De hülyeségeket nem kell.... Minek? Mivel nem egy erőgép ezért a használtautó célpiaca is a közép korú konzervatív mindig toyotát veszek mert az qrva jó réteg... / Jó hülyék... de majd rájönnek ../

amúgy ne hidd hogy a szutyok BMW audiba drágábbak a cuccok, a TS hez minden drágább mint a fent említett autómárkákhoz!!!!

De ezzel never ending őrülettel TN már mindenkit az őrületba hajtasz :sweatdrop: :wacko:  :laugh:


kiscoro

  • Alap-tag
  • ****
  • Hozzászólások: 245
Re: TUNING
« Válasz #264 Dátum: 2008.07.23 10:21:04 »
tutinet
nekem is volt egy hasonló corollám, 1.4es, csak fekete, nem rossz a gép, de tényleg nem arra való, hogy bmw, merciket alázzon vele a nép. Mikor eladtam, semmit nem számított, hogy milyen extrák vannak benne, sőt volt, aki azt kérte, hogy "gyári állapotra állítsam vissza"(mondhatni sokat buktam rajta), ezt követően vettem egy 3as bmwt, amire sikerült 1 év alatt kb.5 kilót költeni-és ez csak a szervíz volt-nem márkában), szerintem még mindig olcsóbb egy toyot szervízelni, mint egy németet. Én is átültem egy Ts-be és nem bántam meg:) :clap:. Amit Szuti belinkelt, szerintem jó vétel lenne, én beszéltem is a sráccal, szépnek tűnik és megkímélt. Én is csak azt tudom tanácsolni neked, hogy csere legyen. Van ismerősöm, aki hasonlóan megcsinálta autóját, de nem tud közlekedni vele városban, mert egy fekvőrendőrön felakad az eleje...
ez csak jó tanács, mint mindenki mástól...
TS forever:)

Szuti

  • Klubtag
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 3322
  • Fanatic Racer:-)
Re: TUNING
« Válasz #265 Dátum: 2008.07.23 10:25:02 »
Az állítható gátlók 2 kiló körül mozognak amiket magasságában és keménységében is lehet állítani.Ha nem akarsz olyan gépet mint SZZS carstylingos yarisa vagy nem akarsz pályára menni vele folyamatosan akkor meg MINEK?ha meg már ilyeneken gondolkodsz akkor kell minimum 16-os felni és egy garnitúra pályagumi aminek 40 körül van darabja és akkor a 97paciddal lehet hogy a ringeken meg tudnál verni a tapadás miatt olyanokat akiknek ugyanilyen erősségű autójuk van.Erősebbeket azért nem nagyon,mert ahhot erő is kéne!!!Itt még benne van az is hogy jól kell tudni ismerni a pályákat is hogy melyiknél merre érdemes menni ez pedig nagyon sok gyakorlás alatt van csak meg.Eleinte én is bénáztam,sőt most sem ismerem az egészet tökéletesen,de mondjuk 1 éve nyomom és 1 garnitúra gumim már elfogyott..

zorits

  • Mindig itt van
  • *****
  • Hozzászólások: 504
  • COROLLA TS FACELIFT
Re: TUNING
« Válasz #266 Dátum: 2008.07.23 10:31:39 »
 :alien: :ph34r: :censored: :2guns: :walkman: :nono: :offtopic: :surrender: :tt2: :whistling: :devil:ennyi:D

Szuti

  • Klubtag
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 3322
  • Fanatic Racer:-)
Re: TUNING
« Válasz #267 Dátum: 2008.07.23 11:01:22 »
Melyik része?az  hogy az állítható gátló 2 kilóba kerül?:-)))

Ákos2004

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 6642
  • Corolla E12 1.4 vvti SOL Corolla E15 1.6 Luna
Re: TUNING
« Válasz #268 Dátum: 2008.07.23 13:55:25 »
szó sincs itt nagy autók alázásáról, csak néha odalépek, mert sokan nagyon nagyon nagy arccal közlekednek az utakon.

Nekem is 1,4 VVT-i E12-esem van. Ezt az autót kár tuningolni. Elmegy egy rakás pénzed rá, szinte nullával fog jobban menni, a használtpiac meg nem hogy nem fizeti meg a tuningot, sőt, el sem tudod adni ebben a kategóriában.
Próbáltál már 1,6 vvt-i E12-est? Ha nem, próbáld ki. Ha egy sportosabb corollára vágysz, inkább ülj át egy 1,6-osba, ha összejött a pénzed a különbözetre.

Ákos2004

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 6642
  • Corolla E12 1.4 vvti SOL Corolla E15 1.6 Luna
Re: TUNING
« Válasz #269 Dátum: 2008.07.23 13:57:53 »
szó sincs itt nagy autók alázásáról, csak néha odalépek, mert sokan nagyon nagyon nagy arccal közlekednek az utakon.

Ja, és elfelejtettem. Lehet álszentnek gondoltok, de én alázásra sosem vennék - tuningolnék kocsit. Számomra az erős autó egyre jó: gyors előzés, veszélyes szituk gyors elhagyása, nameg lehet vele lassan autókázni, nem csesztetnek, ha épp olyan kedved van.