Szerző Téma: TUNING  (Megtekintve 490413 alkalommal)

0 Felhasználó és 1 vendég van a témában

Palaczk

  • Veterán
  • Globális moderátor
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 49810
  • I.F.P.A. Camry Driver
Re: TUNING
« Válasz #240 Dátum: 2008.07.02 20:25:16 »
Sztem is jó helyekre írta ki, nem is 10 topicba, úgyhogy maradjon.
A privát véleményeket pedig mind az eladóval, mind egymás között kéretik privátban megbeszélni, mert ez már tényleg off!


3 helyre is ki lehet írni ugyanazt ?

Meghát gondolom a hirdetéseket csak az ADOK-VESZEK topikba írja mindenki, met az pont arra van fenntartva.
Akkor max. hány topicba lehet ugyanazt meghirdetni a hirdetés topikon kívül ?

Miért szívózol, ember? Nem az első eset, hogy legéppuskázol egy újonnan érkezettet... Mire/kinek jó ez?

A konkrét kérdésről a privát véleményem az, hogy az ilyen "hirdetéseket" kb. három helyre minimum ki lehet írni gond nélkül: az általános adok-veszek topikba, a típusspecifikus adok-veszek topikba, továbbá az adott típus általános topikjába.

De ha az illető ennél több helyre írja ki, akkor is lehet figyelmeztetni olyan hangnemben, ami nem veszi el kapásból a kedvét a Fórum további látogatásától  ::)
('83 Camry GLi - still goin' strong 8)) ('03 Yaris 1.0 Sol )

Szuti

  • Klubtag
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 3322
  • Fanatic Racer:-)
Re: TUNING
« Válasz #241 Dátum: 2008.07.02 22:27:39 »


A konkrét kérdésről a privát véleményem az, hogy az ilyen "hirdetéseket" kb. három helyre minimum ki lehet írni gond nélkül: az általános adok-veszek topikba, a típusspecifikus adok-veszek topikba, továbbá az adott típus általános topikjába.

De ha az illető ennél több helyre írja ki, akkor is lehet figyelmeztetni olyan hangnemben, ami nem veszi el kapásból a kedvét a Fórum további látogatásától  ::)

Akkor jó, mert nekem már ha crossz postingot csináltam törölték a többi üzeneteimet csak 1-et hagytak meg.


Ha lenne egy violin kulcsom akkor lerajzolnánm és írnék egy nem-et mögé.Mivel nincs így csak azt tudom tenni hogy lebetűzöm...Szóval:

H A N G N E M!
A
N
G
N
E
M
!

Ezzel lehetett a baj.

zorits

  • Mindig itt van
  • *****
  • Hozzászólások: 504
  • COROLLA TS FACELIFT
Re: TUNING
« Válasz #242 Dátum: 2008.07.03 08:14:39 »
Srácok Ti sem vagytok fairek!

Amikor nekem szólt olyan hangnemben  egy segg itt a fórumon, akkor meg én voltam a hülye, nem az aki beugatott... Tehát szerintem állítsa le mindenki magát, aztán ne ezért kapjam az e-maileket, mert mindenki hozzátesz a TUNNING topicon egy hülye kommentet.... nem erre való... :2guns: :nono:

Zo

nismo

  • Alap-tag
  • ****
  • Hozzászólások: 165
Re: TUNING
« Válasz #243 Dátum: 2008.07.08 16:20:24 »
Helloka

kérdésem a következö lenne:
1 - facelift utani E11 hez valaki nem latott valahol valami jofajta tuning lampat? kavicsot kapott a gyari ugyhogy muszaj kicsereljem, de ha mar csere akkor nem gyarit raknek bele...
2 - meg amugy hol keresgeljek optikai tuning cuccokat hozza? (lökös, küszöb, stbstb..)

Üdv

Pityu

kleingy

  • Moderátorok gyöngye
  • Officer
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 13346
Re: TUNING
« Válasz #244 Dátum: 2008.07.08 16:41:05 »
Google, E11 tuning ;)
         

buflak

  • Újonc
  • *
  • Hozzászólások: 10
Re: TUNING
« Válasz #245 Dátum: 2008.07.10 09:37:16 »
hello mindenki!
Eladnám küberl diesel tuning boxomat, ami bosch vezérlésekhez való ( Pl.: toyota, alfa, fiat, mercédes, bmw). A box 20% teljesítmény növekedést okoz és fogyasztás csökkenéssel jár. Saját tapasztalat alapján, jól érezhető erőnövekedést hoz!
új ár a www.powertuning.hu oldalon megtalálható én még 2 hónap garival
70 eft ért eladnám!
A kételkedőknek egy kis irodalom!
http://www.chiptuningbox.hu/chiptuningbox_vs_chiptuning.html
elérhetőség: lazarsz@npp.hu

Szuti

  • Klubtag
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 3322
  • Fanatic Racer:-)
Re: TUNING
« Válasz #246 Dátum: 2008.07.12 23:12:00 »
Brisk sportgyertyákról van valakinek tapasztalata ??
Nekem az van a gépemben,de semmi extra...nem hiszem hogy jobban menne.

Tamás69

  • Klubtag
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 8391
    • http://www.capella.hu
Re: TUNING
« Válasz #247 Dátum: 2008.07.13 00:36:21 »
Brisk sportgyertyákról van valakinek tapasztalata ??
Nekem az van a gépemben,de semmi extra...nem hiszem hogy jobban menne.

Az eladó szerint több a szikrája, meglátom, illetve te is megláthatod mivel jövő hétre már benn lesz az enyémben is. A DENSO-k helyett. 

Ez érdekes, mert a szikrát a gyújtótrafó által létrehozott feszültség, és a keletkező plazmán átfolyó áram adja. ha a gyertya nem a gépbe való, vagy már elhasználódott, akor nem lesz optimális a szikraköz, így lassabban/kisebb áramú szikra alakul ki, ha kisebb a szikraköz, az éghető közegből lesz kevés a környezetben - mindkét esetben lelessul az égési folyamat -> romlik a hatásfok.
Ami előnye lehet, az esetleg a magasabb hőérték - vagy/és más az elektródák kialakítása, hogy nyúzós használatnál se legyen túlmelegedve a gyertyaami korai a gyújtást, vagy esetleg öngyulladást okoz. -ez utóbbi miatt használják a versenygépekben.

- Ja a többelektródás gyertyáknál is mindíg 1 azaz 1 szikra van, csak - ha minden szikraköz azonos, ez a legdúsabb keverékű helyen jön létre; vagyis stabilabb lesz a gyújtás egy nem tökéletes keverékképzésű redszerben is. - ezért lehet, hogy egy öregebb gép megtáltosodik egy eféle gyertyától.
Tamás
'07 Hilux
'98 Corolla HB 1,4
'05 Corolla 1,6 SOL
'03 Lexus IS200

Capella Computer Kft        Minden, ami számítástechnika!

Szuti

  • Klubtag
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 3322
  • Fanatic Racer:-)
Re: TUNING
« Válasz #248 Dátum: 2008.07.13 09:59:42 »
Brisk sportgyertyákról van valakinek tapasztalata ??
Nekem az van a gépemben,de semmi extra...nem hiszem hogy jobban menne.

Az eladó szerint több a szikrája, meglátom, illetve te is megláthatod mivel jövő hétre már benn lesz az enyémben is. A DENSO-k helyett. 

Igazából tényleg több a szikrája és meg is mutatta hogy mennyire,de ugye ide is 2-3%nyomatéknövekedést és teljesítménynövekedést ígérnek,de ha veszel még pár ilyen kütyüt mint pl amit a magnumtuningnál lehet kapni akkor előbb utóbb egy 30-40pacit ki kéne hozni a kocsiból,de ez meg ugye tudjuk hogy KAMU.

Peti

  • Vendég
Re: TUNING
« Válasz #249 Dátum: 2008.07.13 15:07:45 »
-ez utóbbi miatt használják a versenygépekben.

Ezen van a lényeg...

Trotter66

  • Knight of the Roads
  • Officer
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 22266
  • ((:== Szlalomépítő ==:))
Re: TUNING
« Válasz #250 Dátum: 2008.07.13 19:09:25 »
Igen az tényleg kamu, de Te is megragadtad az összes lehetőséget, amit csak lehetett, új kipuff, ültetés, sportgyertya, sperr, direktszűrő, toronymerevítő, szóval Te se bíztad a véletlenre a dolgot. :yes:Chiptuningod nem tudom van -é ....A kamu ellenére is sok hasonló vagy jobb kocsit versz , mégse lenne annyira kamu ez mitől lehet ?

Na itt van a dolog lényege. Egyes elemek önmagukban xart sem érnek. Összességükben adják azt a pluszt, amit igazi tuningolásnak lehet nevezni. És ez egy külön művészet összehangolni az elemeket, hogy ne egymás hatását rontsák le, hanem egymást erősítve elérjék a kívánt hatást.

Magyarul: egy hátsódobtól nem lesz erősebb autónk, max. sportosabb, vagy sarkosan fogalmazva hangosabb.
Sors bona nihil aliud
Toyota C-HR Selection 2018.
Toyota Corolla 1.8 VE (USDM) 1998.

Szuti

  • Klubtag
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 3322
  • Fanatic Racer:-)
Re: TUNING
« Válasz #251 Dátum: 2008.07.13 19:39:32 »

Igazából tényleg több a szikrája és meg is mutatta hogy mennyire,de ugye ide is 2-3%nyomatéknövekedést és teljesítménynövekedést ígérnek,de ha veszel még pár ilyen kütyüt mint pl amit a magnumtuningnál lehet kapni akkor előbb utóbb egy 30-40pacit ki kéne hozni a kocsiból,de ez meg ugye tudjuk hogy KAMU.

Igen az tényleg kamu, de Te is megragadtad az összes lehetőséget, amit csak lehetett, új kipuff, ültetés, sportgyertya, sperr, direktszűrő, toronymerevítő, szóval Te se bíztad a véletlenre a dolgot. :yes:

Chiptuningod nem tudom van -é ....

A kamu ellenére is sok hasonló vagy jobb kocsit versz , mégse lenne annyira kamu ez mitől lehet ?


Tutinetmert amiket én vettem az nem kamu!!!Mivel csak olyan dolgot vettem a kocsiba amitől jobb stabilabb és gyorsabb lett az úton és a pályán is.Amúgy a toronymerevítő gyárilag benne volt a rugóktól és a koni gátlóktól sokkal stabilabb lett a pályán a sperrtől a kanyarsebessége javult nagyon durván a kocsinak a lendkeréktől hamarabb pörög fel és jobb a gyorsulása a a gumiktól jobban tapad a légszűrőtől több levegő megy bele a kipufftól meg olyan hangja van mint semelyik másiknak,tehát ez az egész dolog egész jól fel volt építve.Nem véletlen hogy azt tudja a kocsi a pályán amit...Ezek a dolgok nem összekeverendők az említett oldalon található olyan dolgokkal amik 15-20ezer forintba kerülnek és minden autóhoz jók és mindegyik 5-10%teljesítmény és nyomatéknövekedést ígérnek.Ez a nagyon buta,de lehúzható embereknek van.Szerintem ők vegyék is meg..!Aki meg jó dolgokat akar az érdeklődjön minél többet tapasztalatokról,meg bújja a netet napi 4-5 órában és mailezzen...én így tettem és az enyémről most tuning szinten sokat tudok,de még nem eleget:-))))

mozso

  • Átalakítgató machinátor
  • Klubtag
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 1174
  • 2006 1.8L Corolla Turbo
Re: TUNING
« Válasz #252 Dátum: 2008.07.20 11:02:04 »

Chiptuningod nem tudom van -é ....


Benzineshez nincs, a Toyota elektronikajat meg nem tudtak feltorni, tehat nincs hozza hagyomanyos modositott gyujtas/befecskendezes terkep, ezert kell piggyback computer. A legtobben olyan elektronikat arulnak ami azt kamuzza hogy hideg a motor es ezzel er el teljesitmeny novekedest.
Mozso::home, Corolla E12 HB kovácsolt 1ZZ-FE + GT2860R turbo + sok egyéb

ToTo

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 1597
Re: TUNING
« Válasz #253 Dátum: 2008.07.21 20:16:58 »
Tutinet, volt pár percem és néztem neked toronymerevítőt amit említettél, érdeklődj utána... Úgy tűnik van olyan amely még így is olcsóbb szállítással együtt mintha itthon vennéd!  :yes:

http://search.ebay.com/search/search.dll?from=R40&_trksid=m37&satitle=corolla+strut+brace&category0=

http://shop.ebay.co.uk/?_from=R40&_trksid=m38&_nkw=corolla+strut+brace
« Utoljára szerkesztve: 2008.07.21 20:19:18 írta ToTo »
Toyota Yaris T SPORT
153



Szuti

  • Klubtag
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 3322
  • Fanatic Racer:-)
Re: TUNING
« Válasz #254 Dátum: 2008.07.22 00:03:15 »
_nkw=corolla+strut+brace[/url]

Köszi, megnézem őket.

Ha minden kötél szakad, akkor marad a Sparco 30 ezerért.

Még azt kérdezném, hogy ha ültetném az autót de max. 4 centit ill. annál kevesebbet . Tudom az Eibach a lefjobb rugó ami erre a célra jó lehet de ha pl. lengéscsillapítókat is venék, az milyen legyen ? Koni vagy valami más ?

Nem kell az állitható, az túl drága. Meg az csak arra jó, hogy el lehet vele menni tuningkiállításra , beültetni 2 csajt a kocsiba és billegtetni őket jobbra balra vagy előre hátra a legújabb club zenére.. Legalábbis én ezt láttam. :cool2:



Csak egy jó tanács.Szerintem ha nagyon bele akarsz fogni ebbe az egészbe akkor vegyél egy nagyobb motorral felszerelt autót.1.6 vagy egy ts.Én azt látom hogy nagyon élvezed az autózást és rákaptál itt a kakucson is a pályázásra kicsit.Én a helyedben vnnék egy idősebb ts-t esetleg és akkor arra vennék gátlókat meg a többi cuccot.vagy egy kis yaris ts-t is vehetnél és és nézd meg Toto gépét milyen szép és jól is megy.Persze mindenki a saját gépét szereti csinosítgatni,de én a helyedben a futóműhöz nem nyúlnék meg toronymerevítő is minek hogy a teve u-ba kicsivel gyorsabban kanyarodj be?Teljesen felesleges ha nem használod valahol ahol fontos a nagy kanyarsebesség.Emellett hiába mész bele gyorsan egy kanyarba akkor már kéne mondjuk olyan gumi is ami kicsit jobban tapad...Én max csak a rugót tenném bele és kész,de sztem az egésznek akkor van értelme ha van valami olyan terved amit szeretnél kihozni a kocsiból.Ha leülteted 4 cm-t ,nekem 2vel van lejjebb akkor az összes járdát le fogod koccolni a parkolásnál.Szóval a helyedben meggondolnám mibe fogok bele.Nem elvenni akarom a kedved a dolgoktól hanem kicsit kinyitni a szemed hogy szerintem mi éri meg és mi nem...