A cserélt motort is gyűrűzni kellett ?
Mi az a "szelepszint-szűrő" ?
A cserélt blokkban is van már majdnem 200e km, és mivel ilyenkor a motorblokkot cserélik, de a hajtókarok, dugattyúk maradnak, az ütemezett karbantartás jegyében kapott dugattyúgyűrűket. A szerelő még mondta is, hogy jó állapotban van a motor, de ezen nem is csodálkoztunk.
Persze tudom, hogy ilyenkor mindenki arra gondol, hogy az eladó túlfényezi az autó tulajdonságait. Egyrészt megértem, másrészt aki ismer minket, illetve az autót, tudja miről beszélek.
A szelepszint-szűrőt lehet félrehallottam amikor a szerelővel telefonon beszéltem.
Jó lenne ez sztem. A 2005 előtti egyetlen rákfenéje az olajfogyi, de ez ezen a kocsin ki van küszöbölve.
Valóban. Olyanoknak ajánlom, akik hosszútávra terveznek vele. Ennek jegyében volt mindig elvégezve a szerviz. Ha a képeket megnézitek még a váltógomb is kapott új bőrözést és felújítást.