Ne haragudj, de nagyon nagy butaságnak tartom ezt a 8-9 éves autó kell szöveget..
Ha objektívan nézed, ugyanazt a motort, satöbbi felszerelést pakolták 2002-től 2006-ig az E12 Corollákba.
(Jó, tudom, kisebb fejlesztések voltak, de ezeket most hagyjuk.. )
1,3 misiért Te is és egyik kollégád (pár hónapja vett egy E12 facelift HB-t valahol Pesten, nem jut eszembe a neve) is talált magának egy 200+ ezer futású darabot, ahol Nálad jó eséllyel egy összelegózott darabról van szó.
Elhiszem, hogy a szüleid nincsenek tisztában a műszaki paraméterek megeggyezésével a ráncfelvarrás előtti és utáni daraboknál, de legalább Te tudd, hogy csak azért mert színre van fújva a hűtőrács és más a kormány meg a középső panel, 90%-ban ugyanazt az autót kapod.
Itt találsz egy listát azokról a Sedanokról a hahun, amik szervízkönyvesek és Mo.-n újonnan forgalomba helyezettek, szerintem nézz körül!
http://www.hasznaltauto.hu/talalatilista/auto/2G4ZYOFH4LHGDM0AQ20YPTM0P6D2MD6S5ZAIMC75KPA6MW7M18AHHTTS1Z0R708R17YGYS8K03TWR5U791ZK3DHEZF0SFLGF5FK1D881UC8EFD66PM4ZA1QTIDU7MQ8WEHTR9HM2DUQOKFWRM6C7ZPECMHUREEU8H6QEJ60T1JLLGQG9KK9JRE1KMTUD7LC2JODS0UUSL6GE3HI8HWLF2T7EIPK2R57137J2ER7OPKWLZPQC9EIR66TGW8FE8DOEZ0E40Q7RM3H8TKDOY7EIKM5R5QRLZSJ6KD5DRO9ZGFZWSU31YCQG3UHWDQICAZ4OH1PEK9OJ798LL71CLSC0M2WYZ4MFRP59O8FE3G8A83LHIR196YU8YHOQZ2UPMJ620CUQ4P934O89OI2UOW3LAD56AY805D/page1
Szia!
Köszönöm a válaszod!
Én nagyon jól tudom, hogy nem évjáratot, se kilométert veszünk, hanem állapotot. Viszont nem nekem lesz az autó, én csak segíteni próbálok, de elég nehéz, mivel makacsul ragaszkodnak az évjárathoz, és 1.3 misinél nem szeretnének többet költeni, tudom, ez így szinte lehetetlen. Egyébként a 260.000 km se lenne olyan nagy gáz, mivel évente 10-12.000 km-t futna az autó, így azt gondolom, rendesen szervizelve még jó néhány évig jó szolgálatot tehetne. (2004/2005 előttieknél nem jellemzőbb, hogy eszik az olajat?)
Egyébként az eladó eredeti szakmája autószerelő, és egy bérautó cége van, a corolla nem volt soha bérautó, a cég egyik alkalmazottja járt vele, de már nincs a cégnél, a helyére nem vesznek fel senkit, így nem kell már az autó. A legelső telefon alkalmával mondta, hogy mielőtt megvette az első tulajtól (szintén cég), átnézte, az alváznyúlványok, tornyok épek voltak, és nem úgy legózták össze a kocsit, viszont nem tudja hol javították, de nem is érdekelte, mivel szakmájából adódóan el tudta dönteni, hogy egyben van a gép. Ezért is gondoltam, hogy érdemes lenne megnézni és megnézetni márkaszervizben. Azt mondja, szerinte azért is lehetett ennyi a javítás, mert ha pont szerencsétlenül érte a kocsit az ütés, és kinyíltak a légzsákok, az is nagyon húzós lehet, de alapvetően minden elem, nem kopó alkatrész drága hozzá. Nekem hitelesnek tűnt a története, korrektnek hangzott, nem is erősködött soha, hogy de menjek mindenképp megnézni az autót. Mentünk is volna, de faternak elment a kedve, mikor ma kiderült hogy másfél misi volt a kár.