Ez így jól hangzik, de nem igaz. Mindkét autó már globális gyártásban, globális beszállítói hálózattal készült. Az igaz, hogy az E11-ek fapadabbak, így esetleg 1-2 dolog nem mehet bennük tönkre, mert ugye nincs bennük.. de hát ez ma már nem sok embert vonz, mármint a nemlétező extra, ami el sem romlik.
De nem látom azt, hogy az E11 futóműve, utastere, motorjai, váltói, elektronikája általánosságban tartósabb lenne az e12-nél.
Nem azt akartam mondani, hogy az E12 nem jó, de jó, viszont, az is igaz, hogy sem fűtőmotor, sem fék, sem váltó hibák nem voltak jellemzők az E11 idejében, holott, mindez abban is megtalálható volt. Jó, nem volt 4db tárcsaféke, de az E12-nek a Bosch fékrendszeréről nemigen vannak jó statisztikák.
Az E11 esetében egyedül a korai vvti motorokat lehet említeni széria hibásnak, más alkatrészét - tudtommal - nem. Sőt, a béka Coriknál gyakorlatilag nem is volt gyártási hiba.
Még egyszer, nehogy bárki is félreértse, az E12 Corollák is nagyon jók, de talán kijelenthető, hogy ha minimálisan is, de hajlamosabbak itt-ott meghibásodni, mint az előd modellek (igen, több dolog van benne, elektronika hegyek, stb, helyenként nem jól megválasztott minőségű EU alkatrészekből).