Nem, de én az olajcsipegetős E12-őt választanám, mint a nem csipegetős E11-et...
Önmagában jóval komolyabb autó az E12, de, ha annak a motorját kapásból szét kell bombáznod, nem biztos, hogy megéri megvenni. Persze, nem azt mondom, hogy, ha tényleg csak csipegeti az olajat, akkor azzal nem lehet együtt élni, de, azért a piros E12 (1,6 vvti)-nek a 4000km/0,5 liter annyira nem kevés.
Ellenben, ha kifog egy korrekt állapotú E11-et, akkor miért ne tudná azt is megelégedéssel használni? Mert akkor ugye ne vegyen az ember régebbi modellt semmiből, mert annak az új típusa mindig jobb.
Én félig-meddig hazabeszélve azt mondom, hogy az E12 Corollák már nem annyira tartósak, mint az elődjei, jók, modernebbek, de több a hibalehetőségük. Ezért merem azt állítani (elnézést érte), hogy az E11-ből, ha talál az ember egy normális, épkézláb példányt, akkor azt érdemes megfogni.
Példának fel tudom hozni az enyémet. Műszaki állapota alapján nyugodt szível oda merném állítani bármelyik másik E11 mellé, hiába lesz idén 12 éves. Nem hibátlan, ezt nem is állítottam sohasem, de megkímélt, nincs lelakva, pedig a 3. tulaja vagyok. Működésre, pedig még mindig finomabban működik benne minden kapcsoló, pedál, kormány, kuplung, váltó, mint a korabeli konkurens vetélytársak nagyrészében.