KGabe, megnéztem a Sedan Corit. Fotóztam is, a
képek most mennek fel ide. Feltöltöm zipben is, és egyenként is, úgy töltsd le/nézd meg, ahogy kényelmes.
Szóval az autó. Először is nagyon koszos, hónapok óta nem volt lemosva. A képeken látod, hogy a hátsó lökhárítón vannak kisebb-nagyobb sérülések. Azt mondta a kereskedő, hogy céges autó volt, és picit elhanyagoltnak érzem (pl az ablaktörlőn nincs a csavart fedő sapka) a kocsit. A 105 km nem tudom mennyire reális, a kereskedő szerint van vezetett szervízkönyv (nem láttam, de biztosan van). Elmondott pár dolgot róla:
- A csomagtérajtó fényezve volt, és valószínűleg a hátsó lökös is.
- Az autónak LS kezdetű rendszáma van, amire azt mondta azért, mert egyedi rendszáma volt, amit a cég, a régi tulajdonos megtartott. Ez egészen hihető sztori, leszámítva, hogy a telepen több mindenféle korú autónak volt LS kezdetű rendszáma, és szerintem nem mind egyedi rendszámos, szóval ki tudja... Ha van róla papír, akár hihető is lehet.
- Azt mondta, hogy az autó 2 hónapja van náluk, szerintem régebben, mert az LS rendszámokat kb. a nyáron adták. És mondta is, hogy jó, hogy van érdeklődő, mert a főnökük őket hibáztatja, hogy nem megy el az autó. Szóval szerintem lehet elég rendesen alkudni is.
- Azt mondta a váltó szépen vált, jól működik, nincs vele gond. Nem próbáltuk ki, annyira nem erőltettem a dolgot.
Az autó belseje korrekt (nem gyári a gumiszőnyeg), az alapján akár reális is lehet km. Viszont a gumikkal valami nem kerek! A hátsó kereken eléggé elkopott Michelinek voltak (gondolom a gyári, ami nekem 135 ezer km-nél sokkal jobb, igaz mindig volt az autómon téligumi). elől pedig közepesen kopott Kléber Dynaxer (HP?) volt. Ja, és a pótkerék zsír új, de Bridgestone gumival. Szóval ezt nem vágom.
Amennyire meg tudom ítélni a kaszni rendben van, a sérülések a lökhárítón és a gumicsíkon vannak.
Korrekt társaságnak tűnt, szóval azért nem Csonti-Car színvonal.
Időközben felment az összes kép.
A fotók miatt bocs, elég szűk volt a hely, azért nincs igazán rendes fotó