Szerző Téma: Corollát, Aurist szeretnék venni  (Megtekintve 2141159 alkalommal)

0 Felhasználó és 6 vendég van a témában

mondi

  • Klubtag
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 8808
Re: Corollát, Aurist szeretnék venni
« Válasz #6285 Dátum: 2011.02.04 08:37:36 »
KGabe, ha még aktuális, akkor a sedan-t meg tudom nézni holnap. Készítek róla pár fotót is.
Szerintetek érdemes előtte felhívni, vagy csak menjek oda?
Az autó benzinnel megy, minden más a sátán műve...

Kgabe

  • S6 forever
  • Klubtag
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 9802
Re: Corollát, Aurist szeretnék venni
« Válasz #6286 Dátum: 2011.02.04 15:36:53 »
Igen, aktuális, pont ma beszéltem kedves barátnémmal, és ha érdemes, akkor én is elmennék megnézni jövő héten, mielőtt ő is feljönne, immár konkrét szerződéskötési szándékkal.
Képet mindenképpen szívesen látok. Felhívni talán érdemes lenne...nemtom'
Előre is köszi szépen!
Gabe 254.

lablac

  • Klubtag
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 6859
Re: Corollát, Aurist szeretnék venni
« Válasz #6287 Dátum: 2011.02.04 15:48:21 »
Az ismerosodet nem zavarja, hogy a szedanhoz nincs odairva: "nem dohanyzo" ? :?: Ha zavarja, akkor erdemes elotte egy telefont megereszteni es rakerdezni.


Voltak:  '08 Auris 2.0 D-4D Sol; '05 Honda Jazz 1.2 i-DSI S Cool, '09 Honda Accord 2.4 i-VTEC EX

mondi

  • Klubtag
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 8808
Re: Corollát, Aurist szeretnék venni
« Válasz #6288 Dátum: 2011.02.04 15:53:34 »
Az ismerosodet nem zavarja, hogy a szedanhoz nincs odairva: "nem dohanyzo" ? :?: Ha zavarja, akkor erdemes elotte egy telefont megereszteni es rakerdezni.

Nekem a suzuki dohányzó volt, és az autókozmetikában egy alapos belső takarítás kiszedte a dohányzás minden nyomát és szagát. Valami 6000 forintot fizettem érte (2006-7 környékén).
Az autó benzinnel megy, minden más a sátán műve...

Kgabe

  • S6 forever
  • Klubtag
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 9802
Re: Corollát, Aurist szeretnék venni
« Válasz #6289 Dátum: 2011.02.04 16:24:58 »
Lehet, hogy csak elfelejtették bejelölni. Egyébként meg ex-dohányos ;)
Gabe 254.

Xtrem

  • Klubtag
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 10706
Corollát, Aurist szeretnék venni
« Válasz #6290 Dátum: 2011.02.04 17:11:42 »
És van-e pl felhasználható mozgáskorlátozott utalványa?
Sok hirdetésnél olvastam, hogy elfogadják.
2005 Avensis Sedan 2.4 D4 vvt-i Aut Executive Navi + TTE front
2001 Citroën Evasion 2.0 16V benzin, Aut - Exclusive
61

mondi

  • Klubtag
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 8808
Re: Corollát, Aurist szeretnék venni
« Válasz #6291 Dátum: 2011.02.05 14:51:59 »
KGabe, megnéztem a Sedan Corit. Fotóztam is, a képek most mennek fel ide. Feltöltöm zipben is, és egyenként is, úgy töltsd le/nézd meg, ahogy kényelmes.
Szóval az autó. Először is nagyon koszos, hónapok óta nem volt lemosva. A képeken látod, hogy a hátsó lökhárítón vannak kisebb-nagyobb sérülések. Azt mondta a kereskedő, hogy céges autó volt, és picit elhanyagoltnak érzem (pl az ablaktörlőn nincs a csavart fedő sapka) a kocsit. A 105 km nem tudom mennyire reális, a kereskedő szerint van vezetett szervízkönyv (nem láttam, de biztosan van). Elmondott pár dolgot róla:
- A csomagtérajtó fényezve volt, és valószínűleg a hátsó lökös is.
- Az autónak LS kezdetű rendszáma van, amire azt mondta azért, mert egyedi rendszáma volt, amit a cég, a régi tulajdonos megtartott. Ez egészen hihető sztori, leszámítva, hogy a telepen több mindenféle korú autónak volt LS kezdetű rendszáma, és szerintem nem mind egyedi rendszámos, szóval ki tudja... Ha van róla papír, akár hihető is lehet.
- Azt mondta, hogy az autó 2 hónapja van náluk, szerintem régebben, mert az LS rendszámokat kb. a nyáron adták. És mondta is, hogy jó, hogy van érdeklődő, mert a főnökük őket hibáztatja, hogy nem megy el az autó. Szóval szerintem lehet elég rendesen alkudni is.
- Azt mondta a váltó szépen vált, jól működik, nincs vele gond. Nem próbáltuk ki, annyira nem erőltettem a dolgot.

Az autó belseje korrekt (nem gyári a gumiszőnyeg), az alapján akár reális is lehet km. Viszont a gumikkal valami nem kerek! A hátsó kereken eléggé elkopott Michelinek voltak (gondolom a gyári, ami nekem 135 ezer km-nél sokkal jobb, igaz mindig volt az autómon téligumi). elől pedig közepesen kopott Kléber Dynaxer (HP?) volt. Ja, és a pótkerék zsír új, de Bridgestone gumival. Szóval ezt nem vágom.
Amennyire meg tudom ítélni a kaszni rendben van, a sérülések a lökhárítón és a gumicsíkon vannak.
Korrekt társaságnak tűnt, szóval azért nem Csonti-Car színvonal.


Időközben felment az összes kép.

A fotók miatt bocs, elég szűk volt a hely, azért nincs igazán rendes fotó
Az autó benzinnel megy, minden más a sátán műve...

Xtrem

  • Klubtag
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 10706
Corollát, Aurist szeretnék venni
« Válasz #6292 Dátum: 2011.02.05 15:10:52 »
A kereskedés valóban korrektnek tűnik, én már jártam olyan helyen, ahol nem engedték hogy fényképezzek.
Nekem a motortérben az akksi környéke nem tetszik, tiszta rozsda az egész, illetve mintha a tartó elem deformálódva lenne. Vagy az ilyen alapból is?  :hmmmm:
2005 Avensis Sedan 2.4 D4 vvt-i Aut Executive Navi + TTE front
2001 Citroën Evasion 2.0 16V benzin, Aut - Exclusive
61

Satriani

  • Vendég
Re: Corollát, Aurist szeretnék venni
« Válasz #6293 Dátum: 2011.02.05 15:29:44 »
...Viszont a gumikkal valami nem kerek! A hátsó kereken eléggé elkopott Michelinek voltak (gondolom a gyári, ami nekem 135 ezer km-nél sokkal jobb, igaz mindig volt az autómon téligumi). elől pedig közepesen kopott Kléber Dynaxer (HP?) volt. Ja, és a pótkerék zsír új, de Bridgestone gumival.

Jó, hogy elmentél, pláne hogy tudtál képeket csinálni, biztos nagy segítség. Riszpekt!

A gumikkal kapcsolatban nekem egyetlen dolog nem tetszik: nem azonos gumik vannak a négy keréken. A pótkerék gyári, az igen valószínű, viszont a Michelin és a Kléber is utólag felrakott gumik. 105 ezernél már a gyári gumik rendszeresen mennek a levesbe, gumitípustól függően 30-60 ezret lehet elmenni egy garnitúrával, nem lenne meglepő az sem, ha a harmadik nyári garnitúrát fogyasztaná az autó. (Az enyémben 188e van, harmadik nyári, második téli garnitúrát eszi, mindkettő kibír még kb. 10-10 ezret, azaz durván 1-1 szezont.)

Szerintem ez a külső abszolút nem gáz egy céges autótól. Kisebb sérülések simán előfordulnak, ha nem volt összecsukva a gép, ezzel azért könnyen együtt lehet élni. Azt a szervizkönyvet nagyon megnézném...  :whistling:

Egyébként a Toyota Super is a Schiller-csoporthoz tartozik, elképzelhetőnek tartom, hogy onnan került át az autó.

Ákos2004

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 6642
  • Corolla E12 1.4 vvti SOL Corolla E15 1.6 Luna
Re: Corollát, Aurist szeretnék venni
« Válasz #6294 Dátum: 2011.02.05 15:53:57 »
A hátsó kereken eléggé elkopott Michelinek voltak (gondolom a gyári, ami nekem 135 ezer km-nél sokkal jobb, igaz mindig volt az autómon téligumi). elől pedig közepesen kopott Kléber Dynaxer (HP?) volt. Ja, és a pótkerék zsír új, de Bridgestone gumival. Szóval ezt nem vágom.
Meg kellett volna nézned a dot számot. Feltételezhetően a pótkerék Bridgestone gyári volt, a misi-kléber meg ki tudja hányadik szett vagy fél-szett a kocsin.. :whistling:

Misi

  • Klubtag
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 12329
    • Vissza a szürke hétköznapokhoz
Re: Corollát, Aurist szeretnék venni
« Válasz #6295 Dátum: 2011.02.05 17:43:53 »
Ezt elszúrtad Mondi....
Egy csomó időt elpocsékolsz  a szabadidődből, össze-vissza fotózol, írsz egy fél oldalt, de a DOT számot elfelejted felírni...
Fogadjunk, hogy a hűtőfolyadék fagyáspontját se mérted meg...

Kgabe

  • S6 forever
  • Klubtag
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 9802
Re: Corollát, Aurist szeretnék venni
« Válasz #6296 Dátum: 2011.02.05 17:51:53 »
mondi! Ezer köszönet, hogy elmentél! :clap: A képek tökéletesek, majd a személyes megtekintés mutat többet. A gumi téma nekem sem tetszik, meg a céges kocsi "duma" sem. Nem vagyok benne biztos, hogy pont egy Sol felszereltségű, 1,6 benzines automata váltós autót vesznek cégesnek...Na mindegy...
A képekből ítélve amúgy a kocsi belseje nekem is szimpatikus, a külseje ilyen szempontból nem érdekes. Ha nem volt nagyon megcsukva, nem gáz, ilyen kisebb sérülésekből meg úgyis lesz rajta még. Ami engem is zavar, az a rozsdás akssirögzítő. A forma OK, mert nálam is ilyen, de egy pötty rozsda nincs rajta. Nem tudom mit kapott a motortér?! :hmmmm: Az akksi környékét elnézve sós lötyit...
Mindenesetre így az elmondásod meg a képek alapján egy kört megér, aztán majd látjuk.
Még egyszer köszönet! :yes:
Gabe 254.

Kgabe

  • S6 forever
  • Klubtag
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 9802
Re: Corollát, Aurist szeretnék venni
« Válasz #6297 Dátum: 2011.02.05 17:57:13 »
...Viszont a gumikkal valami nem kerek! A hátsó kereken eléggé elkopott Michelinek voltak (gondolom a gyári, ami nekem 135 ezer km-nél sokkal jobb, igaz mindig volt az autómon téligumi). elől pedig közepesen kopott Kléber Dynaxer (HP?) volt. Ja, és a pótkerék zsír új, de Bridgestone gumival.

Jó, hogy elmentél, pláne hogy tudtál képeket csinálni, biztos nagy segítség. Riszpekt!

A gumikkal kapcsolatban nekem egyetlen dolog nem tetszik: nem azonos gumik vannak a négy keréken. A pótkerék gyári, az igen valószínű, viszont a Michelin és a Kléber is utólag felrakott gumik. 105 ezernél már a gyári gumik rendszeresen mennek a levesbe, gumitípustól függően 30-60 ezret lehet elmenni egy garnitúrával, nem lenne meglepő az sem, ha a harmadik nyári garnitúrát fogyasztaná az autó. (Az enyémben 188e van, harmadik nyári, második téli garnitúrát eszi, mindkettő kibír még kb. 10-10 ezret, azaz durván 1-1 szezont.)

Szerintem ez a külső abszolút nem gáz egy céges autótól. Kisebb sérülések simán előfordulnak, ha nem volt összecsukva a gép, ezzel azért könnyen együtt lehet élni. Azt a szervizkönyvet nagyon megnézném...  :whistling:

Egyébként a Toyota Super is a Schiller-csoporthoz tartozik, elképzelhetőnek tartom, hogy onnan került át az autó.
Ahogy mondi írja, a póton Hídkő gumi volt, azok mennyire kopósak? Kinek mit mentek? Mert nekem pl a gyári Misi Energyk 2008 májusában, kb 90ezernél mentek kukába. Ebből kb 60-65 volt a nyárival menet. Lekopva még nem volt, de az egyszemélyes közlekedés miatt már fűrészfogas volt.
Amúgy a rajta lévők mennyire voltak gázosan kopottak? Bár ha ez lenne, valószínűleg mennének a levesbe. Csakhát még azoknak az árát is ki kéne gazdálkodni.
Tényleg, ha arra kerül a sor melyik pösti márkaszervizt  ajánljátok átnézetésre?
Gabe 254.

Kgabe

  • S6 forever
  • Klubtag
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 9802
Re: Corollát, Aurist szeretnék venni
« Válasz #6298 Dátum: 2011.02.05 17:57:44 »
Fogadjunk, hogy a hűtőfolyadék fagyáspontját se mérted meg...
De csak azért, mert be volt fagyva :lol:
Gabe 254.

mondi

  • Klubtag
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 8808
Re: Corollát, Aurist szeretnék venni
« Válasz #6299 Dátum: 2011.02.05 18:15:09 »
DOT számot valóban elfelejtettem bocs. A hátsó gumik mehetnek a levesbe, az első még szerintem 1-2 szezont tuti elmegy, kevés futással többet is.
Cégautó: lehet, hogy a főnök kocsija volt. Az enyém is céges volt a főnöknő saját kocsija volt, csak ó járt vele, azért is vett jól felszereltet.

Egyébként a kocsi rendben volt, én is azt mondanám, hogy nézzétek meg! A pótkerékben nem vagyok biztos, hogy Bridgestone volt, de az teljesen szűz volt az tuti.
Márkaszervíz, ahol érdemes átnézetni: Reálszisztéma Budaörsi út, vagy Toyota Mayer Budakeszi.

Gumi: Az én autómban 135 ezer van, 110ezerrel vettem és a a nyárik még mindig a gyári Michelinek (le is fogom pörgetni kopásjelzőig, de az még messze van).
Az autó benzinnel megy, minden más a sátán műve...