Szerző Téma: Corollát, Aurist szeretnék venni  (Megtekintve 2163345 alkalommal)

0 Felhasználó és 10 vendég van a témában

OldPiet

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 12282
Re: Corollát, Aurist szeretnék venni
« Válasz #6360 Dátum: 2011.02.13 17:11:14 »

Ja, és ami még nagyon tetszik, az a váltó áttételezése: 80nál pörög 2000-et, tehát mondjuk pályán alig 3000 fölött jár a motor (120nál 3000) :clap:

1.6 VVTI ?   Ez biztos ?
Nekem is pont annyit pörög [rohog] [rohog] [rohog]:120-nál 3000, 130-nál 3200-at

Kgabe

  • S6 forever
  • Klubtag
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 9802
Re: Corollát, Aurist szeretnék venni
« Válasz #6361 Dátum: 2011.02.13 20:35:25 »
+ Overdrive, nem?
Ezt én sem tudom pontosan...
Ha nyomtam neki egy O/D offot, akkor rögtön magasabbra szökött a fordulat. Amúgy próbáltam számolni, hogy mennyit vált, de 3 után belezavarodtam. Ezek a magas számok! :wacko: :lol:
Gabe 254.

Xtrem

  • Klubtag
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 10718
Corollát, Aurist szeretnék venni
« Válasz #6362 Dátum: 2011.02.13 23:41:30 »
Szerintem az O/D hivatott itt a negyedik fokozat lenni. Ha nem akarsz hármasnál feljebb váltani, akkor lehet ez hasznos. Kisebb fokozatoknál pedig a választókart kell a 2 illetve L fokozatba tenni (és akkor végre lesz motorféked is). 

Ha nem így lenne majd kijavít valaki.  ;)
2005 Avensis Sedan 2.4 D4 vvt-i Aut Executive Navi + TTE front
2001 Citroën Evasion 2.0 16V benzin, Aut - Exclusive
61

lablac

  • Klubtag
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 6859
Re: Corollát, Aurist szeretnék venni
« Válasz #6363 Dátum: 2011.02.14 08:29:13 »
En is igy emlekszem, 3 plusz OD  :yes:


Voltak:  '08 Auris 2.0 D-4D Sol; '05 Honda Jazz 1.2 i-DSI S Cool, '09 Honda Accord 2.4 i-VTEC EX

Zoolander

  • Néha itt van
  • ***
  • Hozzászólások: 83
Re: Corollát, Aurist szeretnék venni
« Válasz #6364 Dátum: 2011.02.14 14:00:24 »
szerintem az o/d nem fokozat, a 4 sebesség megvan. vicces lenne pályán 130nál 3.-ban... az o/d-val lehet szabályozni hogy mennyire pörgesse ki, milyen tartományban váltson el.  :hmmmm:
Made in Japan

Xtrem

  • Klubtag
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 10718
Corollát, Aurist szeretnék venni
« Válasz #6365 Dátum: 2011.02.14 15:47:16 »
Én anno egy klasszikus 4 gangos Aut váltós Galantot vezettem, a váltókar tetején a bal oldalon volt a kiálló kis gomb, azt benyomva lehetett a kulisszában mozogni és fokozatot kapcsolni. Közvetlenül alatta volt egy O/D gomb, azt benyomva megjelent a műszerfalon egy kivilágított O/D felirat, és az autó nem kapcsolt fel negyedikbe.

Mostmár engem is érdekelne mi van, és hogy van.  ;)
2005 Avensis Sedan 2.4 D4 vvt-i Aut Executive Navi + TTE front
2001 Citroën Evasion 2.0 16V benzin, Aut - Exclusive
61

kmr

  • Klubtag
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 4497
Re: Corollát, Aurist szeretnék venni
« Válasz #6366 Dátum: 2011.02.14 15:52:45 »
Nekem L-2-D-.. van
L : csak az 1-est használja
2: csak 1. és 2. fokozatot használja
D: 1-3 fokozatokat használja.
Ha világít az O/D felirat (nincs O/D engedélyezve) akkor csak 1-3 van, ha be van nyomva (nem világít) akkor a 3. után használja az O/D-t is.

Ugyanez, más váltók esetén elképzelhető több mechanikus fokozat + O/D kombinációjában is.

tzatziki

  • Újonc
  • *
  • Hozzászólások: 3
Re: Corollát, Aurist szeretnék venni
« Válasz #6367 Dátum: 2011.03.05 16:09:03 »
Sziasztok!

Elso hozzazsolasom targya abszolut a tema cimevel egyezik: Corollat szeretnek venni. :) A budzsem sajnos eleg limitalt, max 1 milliom, de inkabb 900 ezrem lenne ra, igy maximum a 2001-2002-es evjaratu Corollak jonnek szoba. Ebben szeretnem a velemenyeteket kerni. A felhasznalas celja az a munkahoz szukseges napi ingazas lenne (mondjuk kb 40-50 km per nap), autopalyan es varosban vegyesen. Fontos, hogy a kocsi teljesen megbizhato legyen, mert nokent nem vagyok a megszallott autobutykolo, ugyhogy en ugy hasznalom a kocsit, ahogy ossze van rakva - ebbol kifolyolag fontos, hogy jol ossze legyen rakva. :) Fontos, hogy ne egyen sokat, mert a 400 forintos benzinarnal konnybe labadna a szemem, ha 7-8 kornyeken enne, es surun kene tankolni jarnom (igy is gondolkozom a bioetanolon...).

Eloszor is, a csaladom ambivalensen fogadja a vasarlasi szandekomat, mondvan, hogy inkabb vegyek mas (olcsobb) markaju autot, amibol tudok ebben az arkategoriaban 10 evesnel joval fiatalabb peldanyt venni. Ugyanis azzal ervelnek, hogy a 10 eves kaszni megiscsak 10 eves, es ki tudja, mi tortent vele 10 ev alatt, es meddig van meg egyben. Erre mondjuk en azt mondom, hozza nem ertve, hogy vasarlas elott ezt az ember megprobalja kiszurni, rozsasodo, szeteso, kopott autot akkor se veszek, ha az tortenetesen egy Corolla.

A masik, amin a csaladombol nehanyan aggodalmaskodnak, az a futott kilometerek szama. En altalaban, hirdetesnezes kozben ugy szukitem a keresest, hogy 130 000-nel kevesebbet futott autokat dobjon ki, de kivancsi vagyok a Ti velemenyetekre is: mit tartanatok mar "sok" futott km-nek? Persze tudom, ez hasznalattol is fugg...

Bocs, ha kicsit hosszura nyultam. :) Koszonom a segitsegeteket!

tz


mondi

  • Klubtag
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 8808
Re: Corollát, Aurist szeretnék venni
« Válasz #6368 Dátum: 2011.03.05 16:19:08 »
En altalaban, hirdetesnezes kozben ugy szukitem a keresest, hogy 130 000-nel kevesebbet futott autokat dobjon ki, de kivancsi vagyok a Ti velemenyetekre is: mit tartanatok mar "sok" futott km-nek? Persze tudom, ez hasznalattol is fugg...
Üdvözlet itt!  :clap:
No, ezért pörgetik vissza az km órákat, mert a 150 ezret futott már soknak számíit, pedig simán elmennek 250-300 ezreket gond nélkül. Én 110 ezerrel vettem, és még nem volt 3 éves az autó... A sok km szerintem valahol 200 felett kezdődik. Számold csak ki, ha mész napi 50 km-t az egy héten 250, egy hónapban 1000, évi 12000 km. Tehát tíz év alatt fogsz velem 120 ezret menni,  ami azért nem extrém futásteljesítmény.
Egyébként meg ha az számít, hogy mit mutat az óra akkor bármennyit kiírnak Neked, szóval ne ebből indulj ki. :D
Másik dolog: 10 éves kocsit akarsz venni, mex 130 ezerrel. Vagyis évi 13 ezer km futással. Ez sok embernél reális, ők nem fogják eladni az autót, de rengetegen ennél jóval többet mennek.

Ebből az évjáratból 1.4 vvti benzinest tudsz venni, ami 7-7,5 körül fog fogyasztani. Majd itt megmondják, hogy a régebbi 1.3-as milyen, úgy tudom az kevesebbet eszik.
Rozsdásodás: Ezek olyan felületkezelést kaptak, hogy 10 év nem gond, ha nem volt törve és kókány módon javítva, vagy nagyon elhanyagolva (ilyet pedig nem könnyű kifogni). Az egyik kollégámnak egy 14 éves Carinája van, nincs rajta egy pötty rozsda sem.

Mindegy, nem akarok csipkelődni, amiben tudok természetesen segítek, én is, meg itt mindenki!
Az autó benzinnel megy, minden más a sátán műve...

kleingy

  • Moderátorok gyöngye
  • Officer
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 13346
Re: Corollát, Aurist szeretnék venni
« Válasz #6369 Dátum: 2011.03.05 17:31:05 »
Szia tzatziki!

Nos álmokat kergetsz... :no: Ha létezik is keveset futott ilyen E11, amit te keresel, akkor nem annyiba fog kerülni mint a többi vagy elviszik 1, max 2 napon belül. Persze vannak szabályerősítő kivételek mindig. Egy ilyen idős autóban inkább a 160-200 ezer km körüli futás tűnik reálisnak (bár ha megnézed, a legtöbb ilyen autó 130 ezret futott a használtautón, amit nepper árul, vicces mi, mindenki ugyanannyit megy...?). Nos ez amit írtál, a ráncfelvarrott/piskótalámpás Corolla első szériás vvt-i, amit nagyon fontos, hogy szakértővel nézessetek át, mert lehetnek sokba kerülő gondjai. Furi csörgő hangja lehet, ez szívócsonkcsere illetve ami nem látszik és nem észrevehető, az olajevés. Ezeknél típushiba volt, ha találsz olyat, amiben bevallottan cserélt a blokk, attól az autótól ne fuss el, az ingyen gariban cserélt blokkú ugyanis, tehát az jó! Más típushibája nincs a vvt-inek. Egyébként a megfelelő törődéssel ez is és az előd motor (4EFE és 4AFE) is kivisz a világból. Nekem az előd van, amiben más a motor, 200 ezernél totálisan semmi baja nincs, nem eszi az olajat, nulla a hiba. :szemez:

Tudd, hogy ha veszel autót, akkor legyen úgy kb. 80-100 ezred az átíratás, első szervizre (attól lehet még magasabb mondjuk ez az összeg, ha mondjuk rögtön gumiszettet is kell rá venni). Ez a vvt-i egyébként láncos, nem szíjas. Városban 7-8 között fog enni várhatóan a vvt-i, de városban max a dízelek esznek 5-6-ot, erre készülj fel.

Ha nem volt ronggyá törve egy Corolla, mondjuk ha néhány elem láthatóan nem stimmel, de csak koccos volt, nem nagy törése, ezt szakértő szerelő megmondja, hogy a főbb elemeket érintette-e a törés, akkor az nem gond, hisz ne akarj ennyiért törésmentes autót venni. Más kérdés, hogy szerintem alig létezik 10 évesen törésmentes verda. Fontos, hogy sehol (!) sem lehet rozsdás a kocsi, mert az kókány javítást jelent, ezek az autók egyáltalán nem rozsdállnak ennyi idősen. Sehol (na jó, talán alul, ahol a só éri őket).

Ha van esetleg "kinézett", linkeld meg, megnézzük, megszakértjük!  :)

Érdemes tudni, hogy a felszereltségek így alakultak kb:
Harmony
Terra
Luna
Sol (nagyon ritka)

Érdemes minél jobban felszereltet keresni, legalábbis én személy szerint a Harmonykat élből kilőném, nagyon fapadosak ugyanis. Neked mi a fontos, mi kell minimum neked a jövendő autódba?
Ja igen: az ötajtósok (nekem ilyen van), angolok, a többi japán gyártás. Bár nem számít semmit valójában, ha engem kérdezel. 1.4-est vagy 1.6-ost keresel (ilyennel szerelték őket)? Mert akkor mutatok neked fogyasztás-összehasonlításokat.  :)
         

tzatziki

  • Újonc
  • *
  • Hozzászólások: 3
Re: Corollát, Aurist szeretnék venni
« Válasz #6370 Dátum: 2011.03.05 21:17:33 »
Kedves Mondi, kedves Kleingy!

Nagyon koszonom a gyors es reszletes valaszaitokat (amik bamulatosan egybevagnak, ugyhogy ugy sejtem, igazatok van :) )!
A kaszni ugyeben megnyugtattatok, a 10 ev miatt nem aggodom annyira. Ami a kilimeterallast illeti: ennyire naiv vagyok? Ennyire gyakran tekerik vissza a nepperek az orat? Egyebkent nekem is feltunt, hogy viszonylag gyakoru, hogy 120-130 ezret irnak futott kilometerre, a kovetkezo kategoria pedig 150 kornyeki, atmenet kvazi nincs. De ezt en veletlen egybeesesnek neztem.

Az autot amugy nem "orokre" vennem, ugy 3-4 evig szeretnem, ha egyben maradna, utana talan mar lesz penzem egy ujabb verzioju Toyotara (iden vegzek ugyanis az egyetemen, abban bizom, par ev mulva talan mar tudnek annyit sporolni, hogy lecsereljem a megvasarolando, 10 ev kornyeki automat). Igy ugy saccolom, maximum 50-60 ezret raknek en hozza a futott kilometereihez. Lehet, hogy erdemes lenne akkor megneznem, milyen E11 (most mar utanajartam itt Nalatok, mit jelent ez a hivatkozas :) ) van nagyobb futott km szammal elado? Mondjuk nezhetek 200-ig is?

Egyebkent egyaltalan nem vettem a valaszaitokat "csipkelodesnek", sot, nagyon megtisztel, hogy leirtatok a velemenyeteket. Teljesen ismeretlen szamomra a hasznaltauto vasarlas vilaga, ezert is kerdeztelek Titeket. Annyit tudok csak, hogy Corollat szeretnek, mert a csaladunkban 2002 ota a Corolla az elsodleges auto (ket Corollank volt, az egyik 2002-tol 2006-ig futott alattunk, a masik azota a mienk, imadjuk), igy a sajatom is remelem, hogy az lesz.

@Kleingy: az 1.4-essel is boven beernem, de nem ez az elsodleges szempont, ha meglatok egy zsenialis, ellenallhatatlan 1.6-ost, elviszem.  ;) De ha tudsz mutatni fogyasztas-osszehasonlitast, halasan megkoszonom Neked!
Felszereltsegben annyi extra vagyam van, hogy klimas legyen, valamint legyen elektromos ablakemeloje is. Gondolom, a Harmonyban ez meg nincs meg.

Legyen szep az estetek & megegyszer koszi a valaszokat!

Udv,
tz


PS: aprilisban vizsgaztatom a mostani kisautom (egy hasznaltan vett FordKa), a vizsga utan eladom, es akkor nezek uj kocsi utan. :) Szoval akkor elek majd a felajanlasotokkal, es mutatom a kiszemelt linkeket Nektek. :)
« Utoljára szerkesztve: 2011.03.05 21:20:44 írta tzatziki »

kleingy

  • Moderátorok gyöngye
  • Officer
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 13346
Re: Corollát, Aurist szeretnék venni
« Válasz #6371 Dátum: 2011.03.05 21:36:46 »
Nézd, én 8 évesen vettem a Corollámat 134 ezer km-rel és egyáltalán nem használták sokat... évi 16 ezer. Nálam évi 15 megy bele. Most 185 van benne. Fene tudja, biztos, hogy létezik 70 ezerrel is ilyen Corolla (tudomásom van ilyenről), de hogy nem 900 ezer lesz mint a 130-180 ezret futottak, abban biztos lehetsz. Talán akkor még esélyesebb lehet a km pörgetés megúszása, ha magánszemélytől veszel, legalábbis jóval kisebb az esély és az eredeti eladót jól ki lehet kérdezni a kocsi előéletéről (milyen olajat használt, mikor cserélte, blabla). Ha jól karban van tartva, 200 ezer környékén se lehet baja. De ez abszolút gazdifüggő sajnos. Szerintem sokat jelent, ha az eredeti tulajt hallod beszélni a kocsiról, az nagyon sokat elárulhat.

E11 1.4 4EFE motor átlagfogyik
E11 1.6 4AFE motor átlagfogyik
E11 1.4 vvt-i motor átlagfogyik
E11 1.6 vvt-i motor átlagfogyik
Gyöngyi 4EFE átlagfogyi az aláírásomban.  :D


Jól sejted, bár a Harmonyban sokszor van mondjuk klíma, de elektronyos ablak nem nagyon (se fordulatszámmérő :eek: ). Tehát minimum Terrát nézz, de sztem érdemes azért persze a Lunákkal is erősen szemezni. És linkelj, ha van kiválasztott, megnézzük, látunk-e valami érdekességet (megkérdeznivalót) rajta.  ;)
         

bepi81

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 23132
Re: Corollát, Aurist szeretnék venni
« Válasz #6372 Dátum: 2011.03.06 12:30:54 »
Áhhháháháháhá. Magánembertől eladó autó kevésbé van visszapörgetve?! Ugyan. Aki még "abban a gondolkodásban" él, hogy használtautót csak kevés km-rel lehet eladni, annak tök mindegy, hogy tulaj, vagy nepper, vissza fogja pörgetni a km órát. Mennyibe kerül? 3000Ft-ba? Oké, csináld.  :devil:

tzacziki: Ne a km legyen a fő szempontod E11 vásárlásnál. Az legyen számodra csak egy támpont, egy zárójeles adat. Ha átvizsgálod az autót és nincs szerkezetileg sérülve (ahogy az előttem szólók is nagyon helyesen írták, sérülésmentes E11 kb 1000-ből 1(!!!) van, szerencsére azt az egyet ismerem  ;) ), nincs lelakva a belseje, netán van visszaellenőrizhető szervizkönyve, szinte mindegy, hogy hány km van benne. Vállalható.

Majd folytatom még....  :hug:
4 év E11 fl Corolla liftback 1,4 vvt-i
9 év T22 fl Avensis Wagon 1,8 vvt-i
jelenleg 2007 COV 1,8 vvt-i

bepi81

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 23132
Re: Corollát, Aurist szeretnék venni
« Válasz #6373 Dátum: 2011.03.06 15:23:30 »
Na, szóval.

Maga az E11 vásárlás jó ötlet, mert műszakilag nincs túlbonyolítva, tartós, strapás, sokat elviselő autó minden tekintetben.
Ahogy kleingy is írta, az övé egy faclift előtti változat, amiben még nem az 1,4vvti (4ZZ motorkód), hanem az 1,3 4EFE moci van, ami picivel gyengébb, ugyanakkor valószínűleg kevesebb egyednek van gondja az olajfogyással. Emiatt, nem versenyző stílushoz teljesen jó választás. Viszont az érem másik oldala a korosabb mivolta, hiszen 1997-2000 elejéig gyártották, így a legfiatalabb típus is már a 11évet tölti a napokban. Annak ellenére, hogy masszív, és alapvetően tartós, sajnos az öregedő alkatrészek miatt több pénzt célszerű félretenni vásárlás előtt a az autó "első" nagyszervizéhez.
No, nem azt akarom ezzel mondani, hogy Biztosan rá kell majd költeni, vagy, hogy a faceliftes verzió Sokkal újabb lenne, de azért az anyagok öregedése kapcsán egy 1997-es gyártmány és egy 2001-2002-es évjárat között már látható különbségek lehetnek. Mindezek ellenére érdemes a "békalámpás" Corikat is kipróbálni, hátha akad köztük egy olyan, ami még menthető, megéri némi pénz ráfordításával Megtartani a jó állapotát.

Az én autóm 1,4 VVTI (4ZZ, 97LE), 100.000km-rel az órájában vettem. Ez volt a második autó, amit élőben is megnéztem, és kifogtam egy olyan 8 éves autót, ami összességében megkímélt állapotú volt, tekintettel a könnyen kifényesedő Toyota kormány-sebváltó párosra, illetve, hogy az enyémen ezek még láthatóan rücskösek voltak, hihető 100.000km-nek könyveltem el az óra által mutatott adatot.
Előtte megnéztem - aznap - Monorierdőn (?) egy full kék ugyanilyet is, abban az óra 169.000-et mutatott. Kipróbáltam, nem volt rossz, de, ha feltételeztem, hogy mindkét autóban valódi a mutatott km, akkor "érzésre"(igen, ez szubjektív) a két autó közti km-különbség is hihető volt. A kék egy kicsit jobban nyeszegett belül, kicsit kopottabb volt a kormány-váltó felülete.
Azt észre vettem az általam megvett fekete Corin, hogy a kuplung elég kemény, ennek puhának kellett volna lenni, szóval már akkor feljegyeztem magamnak, hogy valószínűleg egy kuplungszett-cserének nézek majd elébe. Most mondhatod, hogy "ez nem komplett, hogy nem hibátlan autót vett", no, de kérem: 8 éves, szervizkönyves autóról beszélünk, aminek pár lemeze volt fényezve az évek során, kemény volt a kuplungja, sőt, utólag derült ki, hogy a rádiónak is csak a kezelő felülete van benne, maga az egység hiányzik lentről (igen, sem a kazettás, sem a CD-s egység nem volt benne). Ezek ellen én sokkal erősebbnek éreztem ezeket az érveket: Van benne légzsák, klíma, és kp. zár, alapvetően nincs lepusztulva, nincs szerkezetileg sérülve, jó hangja van a motornak (nem csörög, simán indul, egyenletesen jár), nem kótog (kopog, nyeszereg) a futóműve, nem zörög a beltere, fékbetétek szinte újak.

Ezeket saját tapasztalatom miatt/alapján írtam le, hogy nem kell egyből megijedni, ha az "előírt szempontok" közül valamelyik nem jön be. A lényeg, hogy fontossági sorrendet állíts a különböző szempontok között: Mi az, aminek mindenképpen teljesülnie kell egy 10 éves autó esetében?
1. Maximum 100.000km?! Felejtsd el! Ez nem elsődleges fontosságú, persze, ha egy ilyennel akadsz össze, akkor az csak jó pont.
2. Sérülésmentes?! Ugyan, már egy 1-2 éves autón is gyakran van újrafényezett elem. A javítás minősége!, na, az már fontos, hogy ne kókány legyen. Illetve nem győzöm szajkózni, hogy a "szerkezeti épség" az, ami viszont elengedhetetlen.
3. Kezelőszervek és az autó JÓ működése?! IGEN! Egy Corolla attól Corolla, hogy nem lehet Pontosan meghatározni, mi a jó benne, de az egész egyformán jól működik a user kezei között: nem lötyögnek a gombok, karok, nem - nagyon - zörög a kárpit, a motor bemelegedve feltűnően csendesen jár, nem zakatol, nem cirippel, nem nyiszog, egyszerűen semmi extra, csak jól működik minden, úgy, ahogy az ember elvárja. ;)
4 év E11 fl Corolla liftback 1,4 vvt-i
9 év T22 fl Avensis Wagon 1,8 vvt-i
jelenleg 2007 COV 1,8 vvt-i

bepi81

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 23132
Re: Corollát, Aurist szeretnék venni
« Válasz #6374 Dátum: 2011.03.06 16:14:23 »
E11 árak:

Most a nagyon leharcolt, rommá tört, majd újra feltámasztott egyedekről hadd ne beszéljünk.
Fókuszáljunk azokra, amikért érdemes lehet pénzt adni!
Azt mondtad, 1M-et tudsz rászánni. Első kérdés, hogy van-e még emellett plusz 100-150.000-red a vásárlás utáni kötelezően ajánlott szervizre?
Tegyük fel, hogy van:
1M-ért lehet E11 faceliftes autókat találni, ilyet is és olyat is. Jellemzően 150.000km körüli vélhetően valós futás mellett (+-20.000km). A kocsi vételára mondjuk legyen 900eFt, mert a maradék rámegy az átíratásra, kötelezőre, illeték, súlyadó, meg mittudom én mire, lényeg, hogy elmegy.
900e Ft-ért kb nem lesz szervizkönyved, ergo az autó előélete lutri. Ennyiért minimum Linea Terra felszereltség kell, Harmony kizárva!
Célszerű liftbacket (5 ajtós) választani, mert az összes karosszéria típus közül ez jár a legkevesebb térbeli kompromisszummal: csak az utastere szűkös, de a csomagtere hatalmas, és jól pakolható, kezdő családi autónak megfelel. Ezek műszaki tartalmát tekintve csak a modernebb motorban jelentenek említésre méltó különbséget a "békalámpással" szemben.
Békalámpásból 800-900e körül nagyon hibátlannak kell legyen az autó. Ez a plafon ezeknél a típusoknál, és, ami még a faceliftes ellen szólhat, hogy ezeknek érdekes mód, sokkal gazdagabb a felszereltségük, és kiszámíthatóbb, ha az ember Terra felszereltséget néz. A faceliftesek esetén óriási kavarodás van, nem is tudom, van-e 2 olyan E11 facelift, ami azonos elnevezésű felszereltségben nem tér el egymástól. A régebbinél Ez egyértelmű.

Nézek a használtautó.hu-n lehetséges egyedeket...
4 év E11 fl Corolla liftback 1,4 vvt-i
9 év T22 fl Avensis Wagon 1,8 vvt-i
jelenleg 2007 COV 1,8 vvt-i