A másodiknál távirányítós, de csak kettő volt tutira. Az elsőnél nem emlékszem...
Már megnéztem mind a két autót.
Az első, 185 ezret futottnál megvan minden szervizszámla, pecsét, kivéve 105 és 155 ezer km között. Ott se számla, se pecsét. A belseje szép. Jobb eleje volt törve. A tetőcsomi tartó picit megkezdte a festéket. Ami zavar, hogy nem a forgalmiba bejegyzett tulaj árulja. Még megpróbálok majd beszélni a valódi tulajjal, mert így nem kaptam választ bizonyos dolgokra. A futása elég soknak tűnik. Állítólag Martonvásár és Bp között hajtották bele. Belül nem látszik rajta. A kormány alja kopott picit. Korábban már volt fent az autó 1.350.000-ért. Most került vissza a hahura. Aki most árulja állítólag a tulaj ismerőse. Állította, hogy nem eszi az olajat, bár nem tudom ezt mire alapozza, ha nem ő tette bele a 185-öt. A nivóplcán mindenesetre nincs zöld csík és nem volt gariban motorcsere vagy javítás.
A második 64 ezerrel került a mostani tualjhoz négy éve, aki ismerős szerelővel szervizeltette. 10 ezrenként cserélt benne olajat. Azt mondta nem vette észre, hogy enné. Belül egy kárpittisztítás ráférne. Bal eleje még előző tulajnál sérült. A lámparögzítő fülön látszik a javítás. A jobb hátulja volt sérült és baloldalon a két ajtó volt festve. Állítólag ráborult a garázsban a fa. Mostanában cseréltek benne kupplungot és fékeket. Mindennek ellenére valamiért szimpatikus volt az autó, de nem értem miért...