köszönöm az elismerést :)igazából jó géppel nem nehéz jó képet készíteni..
este nézegettem még az autót,(holnapra lesz átírva,ezért még nem használom)picit elkeseredtem mert pár hibát még felfedeztem,pl:....
A lámpaállító motorra nem tudok mit mondani, esetleg Xanyit kéne megkérdezni.
A műszerfalat nem túl nehéz szétszedni, úgy kezdd, hogy a középsú két szellőzőt szedd ki, onnantól lehet lebontani, van még pár csavar a hamutálnál és a kettő között még valahol, de érezni fogod. Az óracsoportnál pedig 1 vagy 2 csavar van, azokat kiszeded és magad fele kijön az egész, 2 perc szétszedni. Nem tudom, pontosan milyen kell bele, mi úgy csináltuk, hogy kiszedtünk egyet és azzal a mintával mentünk el venni. Ha viszont veszel, vegyél vagy 20-at legalább és az összes izzót cseréld ki a műszerfalban, hogy ne kelljen mostanában újra kibontani. Világítani kell még az ablakemelőnél is, az elakadásjelzőnél pl.
Az első szervizköltségeket már előrébb leírtam, én keresnék valami maszekot, mivel az valszeg olcsóbb mint a márkaszerviz és nagyon gyorsan megcsináltatnám az "első nagyszervizt". Összességében egy 100-asra számíthatsz (a vezérléscsere főleg így, hogy bizonytalan az autó előélete, kötelező!). Ha találsz szerelőt, aki ért is ehhez a motorhoz, az lenne a legjobb. Alkatrészt tudok olcsóbban szerezni, ha gondolod.