Sziasztok!
Ma néztünk egy 2005/7 forgalomba helyezésű Corolla Wagon 1,4 Sol-t. 25000 km futástelj. , a Sol felszereltségből az alufelni hiányzik, nem kérte a tulaj, így olcsóbban megkapta a kocsit. 4 téligumi is van hozzá, felni nélkül. Próbaúton minden OK-nak tűnt, semmi kerregés, csörgés, egyéb fura zaj, vagy gyanús dolog, ezért állapotfelmérést is csináltattunk márkaszervizben, ennek az eredménye kicsit fura, erről érdekelne a véleményetek: a vizsgálat szerint gyári fényezés, törésmentes. A gyári Bridgestone gumik elég durván (de egyenletesen) elkopva, főleg az első 2. A fékbetétek szintén, főleg elöl, a szerelő srác szerint olyan, mintha 60000 km lenne benne. Viszont a szerviz szerint 15ezer km-nél volt náluk szervizben 2007ben. A tulaj nő, állítólag nagyon dinamikusan vezet, ezért néz ki így a gumi/fékbetét (nagyvárosban használta) A hosszbordásszíj cserére szorul (ennél sem tudom, hány km-nél esedékes a csere), ablaktörlő gumi szintén, a kéziféken állítani kell valamit. Ezenkívül fényezési sérülések a műanyag elemeken több helyen körbe (női vezető, vszínűleg parkolási gondok, bevásárló kocsi nekitolva, ilyesmi). Belsőre teljesen újszerű a kocsi még "új szaga" is van. Gyakorlatilag úgy néz ki, h csak a vezetőülést használták, a többi egészen újnak látszik. A futásteljesítmény reálisnak tűnik, állítólag cégautóval jár, emiatt nem használják. Akkor viszont hogy lehet, h ennyire kopottak a gumik, illetve a fékbetétek? Lehetséges ez? A másik kérdés, szerintetek mindezeket figyelembe véve, és feltételezve, hogy valósak az adatok (minden jel erre mutat), mennyi lehet reális ár ezért a kocsiért?
Greg